Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Danielle

Danielle

22-05-2015 om 16:03

kinderen gezocht voor mijn kindercoachopleiding

Hoi,

Ik ben Danielle. Ik ben 39 jaar en ik volg een post-hbo opleiding tot kindercoach. Voor mijn opleiding heb ik ook kinderen nodig om mee te 'oefenen'.

Wat is kindercoaching?

Kindercoaching is een laagdrempelige, kortdurende vorm van hulpverlening voor kinderen en hun ouders en kenmerkt zich door een oplossingsgerichte aanpak. Uw kind krijgt geen dossier of etiket opgeplakt.

Een kindercoach:
•Biedt hulp aan kinderen vanaf 6 tot 12 jaar en hun ouders.
•Helpt kind en ouders inzicht geven in wat er speelt, biedt ondersteuning en begeleiding naar verandering en verbetering.
•Heeft als doel het kind te versterken en zijn gevoel van eigenwaarde en zelfvertrouwen te vergroten.
•Heeft als doel te bereiken dat het kind zijn eigen kwaliteiten, talenten en mogelijkheden herkent, ervaart en leert gebruiken.
•Helpt het kind oplossingen in zichzelf te vinden.

Kan uw kind ook wat hulp gebruiken om wat beter in zijn of haar vel te zitten, heeft uw kind weinig zelfvertrouwen, is het onzeker, wordt het misschien gepest of heeft het een andere hulpvraag, neem dan contact met me op. Ik kan het kind met een paar sessies helpen en het kind helpt mij met mijn opleiding. Mijn hulp is gratis. Tijdens mijn opleiding word ik goed begeleid door mijn docenten en intervisiecoach.

Ik woon in Leiden maar ik vind het geen probleem om te reizen.

U kunt mij bereiken op [email protected].

Ik hoor graag van u!

Hartelijke groet,
Danielle

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.