Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Chiara

Chiara

30-03-2015 om 19:47

Kindertoetjes!!

Ik wil graag de ouders van Nederland om hulp vragen!

Kindertoetjes zijn vaak niet de gezondste toetjes, daarom heb ik mijn afstudeeronderzoek gewijd aan het op de markt brengen van leuke en gezonde toetjes voor kinderen. Hier heb ik echter jullie hulp bij nodig. Heb je minimaal 1 kind tussen de 3-10 jaar oud, zou je dan onderstaande enquête (±10 minuten) voor me in willen vullen?

Laten we samen de toetjes in Nederland gezonder gaan maken!

Alvast bedankt!

Link: http://kwiksurveys.com/s.asp?sid=uef7ema641okngl513767

Ingevuld

Prima enquête Chiara, één tip: bij vraag 12 (geloof ik) miste ik de mogelijkheid "ik weet het niet". Er zitten namelijk toetjes bij die mijn kinderen nog nooit hebben gegeten. Ik ken hun smaak, dus heb een inschatting gegeven

Chiara

Chiara

31-03-2015 om 09:26

Bedankt

Beste Anneque,

Ontzettend bedankt voor het invullen.

Goede tip, die ga ik zeker meenemen!

Hanne.

Hanne.

31-03-2015 om 10:00

gedaan

Inderdaad leuke enquete, had ook met vraag 12 moeite, maar ook de vraag over welke factoren je koopgedrag beinvloeden.

Bv : Bekende karakters op de verpakking (bijv. Disney)

Die beinvloeden mijn koopgedrag zeer sterk (5 sterren), maar dan wel zodanig dat als er karakters op de verpakking sta de kans dat ik het koop minimaal maakt.

Wist dus niet zo goed of ik nu 1 of 5 sterren aan moest vinken.

Chiara

Chiara

31-03-2015 om 12:06

Dank u!

Beste Hanne,

Dankjewel voor je feedback! Dat is zeker een goed punt om in de gate te houden als ik de data ga analyseren.

Ook jij bedankt voor je hulp en hopelijk komen er met jullie hulp straks betere en gezondere toetjes in de supermarkt!

Juline

Juline

01-04-2015 om 20:34

Ingevuld

Ik zou het wel leuk vinden om te weten of ik op het goede spoor zat met de vergelijking tussen de kindertoetjes en de aardbeienkwark

Chiara

Chiara

01-04-2015 om 21:46

Dankje!

Besteen Julie,

Dankjewel! Ik zal zodra de enquête gesloten is de "juiste" antwoorden geven

Chiara

Chiara

01-04-2015 om 21:47

sorry

Sorry ik bedoelde juline (autocorrectie )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.