Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

wouter

wouter

26-11-2015 om 14:47

Korte enquête ivm project Maastricht University students

Hallo allemaal,
Heeft u (klein)kinderen tot 18 jaar?
Dan zou u ons enorm helpen door deze korte enquête (5 min) in te vullen.
Wij zijn namelijk bezig met het ontwikkelen van een nieuw product gemaakt van gedroogd fruit en groenten en uw mening telt! Uiteraard mag u ook vragen aan vrienden/familie/kennissen om deel te nemen of deze enquête delen!
Alvast heel erg bedankt voor uw tijd en moeite!
Namens,
Studenten Maastricht University

http://enterprise.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=4363917

mijk

mijk

26-11-2015 om 15:04

Afgehaakt

Ik moest kiezen tussen drie produkten die ik nooit zou kopn in winkels waar ik nooit kom

Hanne.

Hanne.

26-11-2015 om 15:12

Ook afgehaakt

Ik ben ook afgehaakt. Ik weet niet eens wat de producten waar ik tussen moet kiezen zijn.

Oke, de chocoladevlokken ken ik, de masterflakes zijn denk ik het nieuwe product, maar wat is 'tijd voor ontbijt'?

Fransien

Fransien

26-11-2015 om 15:17

Afgehaakt

Allereerst is dat scrollen langs zo'n kleurplaat irritant en als je dan iedere keer dezelfde vraag krijgt, da's gewoon demotiverend.
En geen van die drie producten koop ik ooit.

Magalí

Magalí

26-11-2015 om 15:19

Ook afgehaakt

Vanwege de hierboven genoemde redenen.

Hanne.

Hanne.

26-11-2015 om 15:26

beetje naief

De vragen zijn ook wel een beetje naief.

Zou ik liever voor 3.99 100 gram chocoladevlokken bij de groentenman zou of voor 3,99 100 gram 'tijd voor ontbijt' van albert heijn kopen bij de gezondheidswinkel.

WAT! Broodbeleg van 40 euro de kilo?! Tegen de tijd dat ik dat moet betalen gaan ze maar iets anders op hun brood smeren. Kaviaar of zo.

Moni

Moni

26-11-2015 om 15:55

Ook gestopt

Ik ken alleen de chocoladevlokken.

Nastia

Nastia

26-11-2015 om 16:06

Inderdaad

Inderdaad niet in te vullen. Vragen zijn onduidelijk, kleurplaat is irritant, producten ken ik niet en zou ik úberhaupt nooit kopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.