Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Scriptieonderzoek Universiteit Utrecht

Beste ouders/verzorgers,

Op dit moment doe ik de master Orthopedagogiek aan de Universiteit van Utrecht. De UU is bezig met het onderzoek ''Opvoeden: hoe doet u dat nou?''. Dit onderzoek richt zich op ouders van kinderen van 2 en 3 jaar (max. 47 maanden) en kijkt naar hoe zij het ouderschap ervaren, hoe zij hun kind opvoeden en hoe dit samenhangt met de ontwikkeling van hun kind. Ik werk mee aan dit onderzoek en schrijf mijn masterscriptie over dit onderwerp. Daarom ben ik op zoek naar respondenten die een online vragenlijst zouden willen invullen.

Het is de bedoeling dat de vragenlijst zowel door vader als moeder wordt ingevuld. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30 minuten en is anoniem. Onder de deelnemers worden Eftelingkaarten voor het hele gezin verloot. In de bijlage staat een brief met meer informatie en uitleg over het onderzoek.

Heb jij een kind van 2 of 3 jaar oud en vind je het leuk om mee te doen aan dit onderzoek, klik dan op onderstaande link.

Moeders: https://uusocsci.au1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_b2CRyoEfnVpf7xj

Vaders: https://uusocsci.au1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5iGaEsUYY3v3YoJ

Wanneer er vragen zijn mag je mij altijd mailen. Als de vragenlijst door beide ouders is ingevuld, ontvang ik graag een mail voor mijn eigen overzicht in het aantal geworven respondenten ([email protected]).

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Lisa van Dorresteijn

Moni

Moni

12-02-2016 om 13:35

Wat doe je met twee partners van hetzelfde geslacht?

Twee vrouwen die samen een kind hebben, of twee mannen?

MamavanSenH

MamavanSenH

12-02-2016 om 16:14

Wilde ik net vragen

Aangezien ik getrouwd ben met een vrouw. Moet één van ons dan de vader vragenlijst invullen of vullen we beiden die voor moeders in? Of doen we gewoon niet mee, dat kan ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.