Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
carla

carla

19-02-2016 om 10:12

Iemand ervaring met Exado?

Hallo ouders,

De eindexamens staan voor de deur. Ik heb twee kinderen in het examenjaar zitten, en ben van plan trainingssoftware te kopen van Exado (www.exado.nl). Nu vroeg ik me af of hier ouders bij zitten die ervaring hiermee hebben?

Ik weet namelijk niet of het mogelijk is om slechts een account te kopen voor beide kinderen. Dat ik dus niet voor beiden hoef te kopen. Bij het duurste pakket staat erbij 'te gebruiken door meerdere personen', maar het lijkt me dat het mogelijk is om het middelste pakket (van 3 vakken) per vak te laten gebruiken door een kind?

Alvast bedankt

car

car

20-02-2016 om 15:06

Handig misschien

Heb uiteindelijk toch Exado aangeschaft, en ja, het is mogelijk als ze beiden hetzelfde niveau hebben.

Heb een kortingscode van 10 euro ontvangen tijdens mijn bestelling.. dus mogelijk nog een ouder in hetzelfde schuitje (eindexamen kind)...

De kortingscode is: WP89

Succes

Margot

Margot

17-03-2016 om 11:48

Top!!

De code van carla werkte bij mij niet meer...

Heb de software nu zelf ook aangeschaft en het leek me wel zo aardig om de code die ik kreeg bij de bestelling voor een volgende bestelling hier te plaatsen.

Dus mijn kortingscode: Z8347P

zoon is overigens heel tevreden met de software! weinig werk per dag en wel effectief.

Margot

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.