Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

toetstrainer?

Wie heeft er ervaring met de toetstrainers van sietse kuipers?

Mijn dochter heeft wat lager gescoord op de lvs cito rekenen en begrijpend lezen m6.
En ik zit nu te twijfelen of het misschien zou helpen om de toetstrainer te kopen zodat ze zo nu en dan kan oefenen voor haar cito e6.

Irmamma

Irmamma

30-05-2015 om 13:34

Ik!

Hier een dametje (11) wat I en II scoort op de meeste vakken maar een V op begrijpend lezen. Toen ik dat hoorde ben ik meteen op jacht gegaan. Ik vond deze toetsmethode bij Bol.com en deed dat eerst met mijn dochter en later deed ze het alleen. Ze vindt het niet leuk om te doen omdat ze weet dat het haar zwakte is maar de methode is prima te doen. Bij het oefenen wordt er van alles uitgelegd en bij de toetsen gaat het prima. Het is niet al te moeilijk blijkbaar want ze haalt wel makkelijk 9's en tienen. Terwijl Citomateriaal wat we hebben gekregen van de leerkracht veel moeilijker gaat. Blijf er wel iets anders bij doen om te oefenen, al was het alleen maar om de verschillende manieren van tekstbenadering.

@nnemoon

@nnemoon

30-05-2015 om 14:39

Sofia1 - Slim oefenen

Ik heb de cd-rom slim oefenen liggen van Sietse Kuipers, met begrijpend lezen voor groep 6. Als je interresse hebt, stuur ik hem graag op. Je hebt volgens mij mijn e-mailadres, dus stuur even een berichtje met je adres en ik doe het op de post.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.