Over het forum Over het forum

Over het forum

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

10-07-2015 om 18:01

Aankondiging: Billboard van Pampers

Beste forumgebruikers,

Binnenkort komt er een grote Pampers-advertentie - formaat "billboard" - op Ouders Online. Het billboard komt gedeeltelijk over de plint (de afbeelding bovenaan de pagina), en drukt de menubalk naar beneden. Niet fraai, maar ja, er moeten wel centjes verdiend worden...

De belasting voor jullie zal minimaal zijn, want:
- de frequency cap (dus hoe vaak een gebruiker de advertentie zal zien) wordt ingesteld op eens per maand. De hele campagne zal een jaar duren, dus iedereen krijgt het billboard maximaal 12 keer voor zijn of haar kiezen;
- het is wel lelijk, maar het menu blijft bruikbaar en alle teksten blijven gewoon leesbaar.

Voorwaarde (voor minimaal ongemak) is wel dat je je cookies hebt aanstaan. Anders blijf je het billboard voortdurend zien, op elke pagina.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

mijk

mijk

10-07-2015 om 21:17

fijn voor jullie

Centjes. En bedankt voor de aankondiging

Moni

Moni

10-07-2015 om 22:00

Goed idee zo'n aankondiging

Scheelt veel reacties.
Op mijn werk noemen ze dat verwachtingsmanagement

Tena

Tena

10-07-2015 om 23:38

moeten

Moeten we met het forum niet langzamerhand naar de reclame van Tena's ipv pampers?
Bedankt voor de aankondiging!

Tena

Tena

31-07-2015 om 09:52

niet storend maar

Ik heb totaal geen last van de advertentie van Pampers moet ik zeggen (laptopgebruiker), ik heb m alleen wel al een keer of 3 voorbij zien komen sinds de aankondiging hier. Zelf heb ik er geen problemen mee, het zorgt er niet voor dat ik minder goed kan lezen, maar het is in korte tijd dus wel vaker dan verwacht.
Scheelt het ook of je afwisselt met je apparaten of echt per gebruiker?

Tena

Tena

09-08-2015 om 11:33

nou..

Ik zit even te turven, want maximaal 12 keer in een jaar tot nu 6 keer in 4 weken vind ik nog wel een verschil. Ik krijg m zeker wekelijks langs. Dat zou dan in elk geval 52 keer zijn ipv max 12 keer, dus waar zit t m dan in, is de frequentie veranderd? Ik gebruik alleen laptop.
Nogmaals, het stoort me absoluut niet, maar de informatie lijkt niet te kloppen.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

11-08-2015 om 10:06

@Tena

Dankjewel voor de feedback!

Even een puntsgewijze reactie:
- om te beginnen: fijn dat je er niet echt last van hebt!
- de vertoning wordt geregeld met behulp van cookies. Dus: gekoppeld aan de apparaten die je gebruikt, en niet aan de (ingelogde) persoon.
- 6 keer in 4 weken is inderdaad wel veel. Ik zal dit bespreken met het bedrijf dat de advertenties regelt.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Lynna

Lynna

11-08-2015 om 13:09

Nooit gezien

Ik kijk dagelijks op het forum maar ik heb hem dan weer nog niet gezien. Ik denk dat Tena hem daarom dubbel zo veel ziet

Tena

Tena

12-08-2015 om 14:45

há!

Dan ben jij de oorzaak!
Ik kijk alleen op de laptop en heb hem momenteel dagelijks.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

13-08-2015 om 15:41

@Tena - vervolg

Ik heb het even nagevraagd bij onze advertentie-intermediair en de frequentie staat echt ingesteld op 1 maal per maand. Ze hebben het gedubbelchecked.

Dit betekent dat het aan jouw laptop ligt, als je de advertentie vaker ziet. Waarschijnlijk zit het 'm in je cookie-instellingen. Bijvoorbeeld: helemaal uitgeschakeld, of dat ze gewist worden na het beëindigen van een sessie.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Tena

Tena

13-08-2015 om 17:50

Hey Henk

Dank je voor de terugkoppeling. Ik gebruik Ccleaner, dat zal dan de oorzaak zijn! Geen probleem verder uiteraard, hij blijft hangen boven hetgeen ik lezen of aanklikken "moet" en is ook snel weer weg.

dc

dc

14-08-2015 om 10:03

ook niet

Ook nog niet gezien. En ik kan echt wel leven met wat vaker als jullie meer centjes nodig hebben hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.