Over het forum Over het forum

Over het forum

Machteld

Machteld

03-02-2016 om 18:29

als je niet tot de incrowd behoort......


Kaaskopje

Kaaskopje

26-04-2016 om 21:38

Aha

Dat klopt beter bij mijn beeld. 2004 of uiterlijk '05, zou kunnen.

mijn forum

Ik kom hier ook al een flinke tijd, zelfs nog voor ik kinderen had keek ik bij onderwijs, omdat ik in het onderwijs werk. Mijn eigen naam, haha, wist ik dat de meesten een nick gebruikten! Ik heb nooit gewisseld. Alleen soms incidenteel.

Ik ben wel veel minder te vinden dan voorheen op het forum, maar dat is gewoon een kwestie van drukte thuis, werk, sociaal leven, enz. Het is nog steeds mijn mooie forum. Waar ik in 2005-2006 en ook daarna nog giga veel steun heb gehad aan iedereen hier, toen mijn kleine mannetje overleed. Dat gevoel van mijn forum, dat gaat nooit meer weg. Er zijn toen ook zoveel vrienden van mij onder de indruk geraakt van wat hier gebeurde. En er zijn echte vriendschappen door ontstaan. Nog elke dag ben ik hier dankbaar voor!

Ik merk geen verschil in benadering als ik een keer een gelegenheidsnick gebruik (dat doe ik bij onderwijs, omdat we nu online te vinden zijn, en soms incidenteel een keer bij een bepaald onderwerp).

Voor mij zijn nieuwkomers net zo belangrijk. Tuurlijk ken ik bepaalde oudgedienden, hoewel nickwissels opsporen mij nooit gelukt is. Maar voor mijn eigen reacties maakt dat niet uit.

We maken het forum met z'n allen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.