Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Corpus reclame

Ik kan niet posten of naar een volgende pagina, dan kom ik automatisch in de Corpus-reclame terecht. Kan die reclame wat minder opdringerig worden?

Je haalt me de woorden uit mijn mond Ik heb al een paar posts moeten herformuleren omdat ik na de knop Plaatsen ineens op die corpusreclame kwam en alles weg was. 

Dat heb ik ook steeds.  Super irritant. Als ik een schrijffout wil veranderen,  of wil plaatsten kom ik op Corpus.

Vet irritant ja!!

Ik heb het nu ook gemeld bij forumbeheer.

EmmaT schreef op 15-11-2023 om 18:26:

Ik heb het nu ook gemeld bij forumbeheer.

Ik wou jouw post liken, en waar kom ik terecht…? 🤣🤣🤣

Jonagold schreef op 15-11-2023 om 19:39:

[..]

Ik wou jouw post liken, en waar kom ik terecht…? 🤣🤣🤣

Ik heb geen aandelen hoor

Ik dacht dat m'n telefoon niet meer goed werkte Soms moet ik wel 4x op 'reactie plaatsen' klikken voordat m'n reactie echt is geplaatst en ik niet op die stomme pagina terechtkom

Index224 schreef op 17-11-2023 om 08:12:

Ik dacht dat m'n telefoon niet meer goed werkte Soms moet ik wel 4x op 'reactie plaatsen' klikken voordat m'n reactie echt is geplaatst en ik niet op die stomme pagina terechtkom

Wat helpt is zorgen dat waar je op wil klikken niet onderin je scherm zit, dus even naar boven scrollen en dan pas op Reactie plaatsen klikken.

Ik ben het helemaal met je eens 

Als je de reclame als 'niet relevant, hoef ik niet meer te zien' hebt aangegeven, blijft de onzichtbare button bestaan. Dus rechtsonderin zit de button voor de Corpus reclame die je niet wilt zien .
Dus even goed kijken en zorgen dat je daar niet op klikt (wat Jonagold zegt: even scrollen).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.