Over het forum Over het forum

Over het forum

ex-stamgast

ex-stamgast

31-07-2015 om 19:33

ik mis het forum :)


Lynna

Lynna

01-08-2015 om 16:16

Als je nostalgie wilt....

......dan moet je het weer in Houten doen, in januari of zo. Wat een sneeuw lag er toen.
Half oktober is het begin van de herstvakantie, volgens mij kan het beter een week eerder gepland worden!

Hortensia

Hortensia

01-08-2015 om 19:15

Kenfan

Oh, zéker weten dat jij naast mij gaat zitten! Als je maar niet gaat zitten chagrijnen want daar kan ik slecht tegen! Leer je meteen mijn schaduwkant kennen, hahaha!

Wat de 2008-nick betreft: ik heb een verdomd slecht geheugen en dat wil ik soms ook graag zo houden

Hortensia

Hortensia

01-08-2015 om 19:16

Herfstvakantie

De herfstvakantie scheelt per regio. Hoe precies weet ik niet, maar sommigen hebben het half oktober en anderen eind oktober. Ik heb nog wel een Kruidvattreinkaartje voor oktober/november als ik me goed herinner, dat komt dan weer goed uit...!

marinade

marinade

01-08-2015 om 19:27

Ich bin ein meelezer

.... Maar wat leuk om weer wat bekende namen te zien. K.H., wat fijn om te lezen dat het je/jullie goed gaat. Ik heb er nog vaak aan gedacht. En de keukenmachine heeft weer een stem . Ook gemist, vaak commentaar zo scherp als de mesjes van Ken. En is Rotebuche van de Azor noch da? We zijn stadsgenoot en hebben elkaar weleens onverwacht live ontmoet. Ik lees al jaren mee, soms denk ik iemand te herkennen waar ik een meeleesklik mee heb , zoals Katniss. En soms is daar weer een oude vertrouwde naam, zeker in dit draadje. Oh ja, en waar is Tinus? En Prufrock? En Lidwientje?

Meetings zijn niets voor mij, maar succes met het organiseren (geen sinecure).

Oudgediende

Oudgediende

01-08-2015 om 20:38

meetingdraadje?

Ik ben ook,een oudgediende met meerdere nicks nu en vroeger (en weet de,Oude niet meer).

Als jullie,en meeting willen organiseren is het dan niet handig een speciaal meetingdraadje (met het woord meeting in het onderwerp) te starten? Of zouden alle,geïnteresseerden wel dit draadje lezen?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

01-08-2015 om 20:39

Dat wordt dan dubbelnicken

2008 is ongeveer het jaar van mijn aanmelding. Als iedereen dan zijn oude nick gaat gebruiken snap ik er niks meer van.
Ik denk echter wel te weten wie kenfan is, jouw scherpe stukjes worden node gemist hier!

Katniss

Katniss

01-08-2015 om 20:51

Oh gut

2008 is wel lang geleden. Ik denk niet dat ik al die nicks nog weet. Bovendien houd ik wel van leven in de actualiteit. We zijn toch allemaal weer ouder en wijzer dan in 2008.
Al zou ik wel willen weten of Lidwientje en Tirza er niet toch nog soms even zijn

Dendy Pearson

Dendy Pearson

01-08-2015 om 22:35

Ach, al die oude namen

Katniss,, ik vraag me dat ook vaak af. Lidwientje, Tirza, Tinus, Mandarijntje enneh hoe heet ze ook al weer, die alleenstaande moeder met 2 zoontjes. En nog heel veel anderen. Zouden zij nou echt nooit meer eens om het hoekje kijken?

Nostalgie

"......dan moet je het weer in Houten doen, in januari of zo. Wat een sneeuw lag er toen."
Oh yo! Als voorheen Pelle dan haar been weer ingipst, vis ik haar wel weer op (en bij een meeting wil ik best mijn oude en nieuwe nick op een naamsticker zetten, hoor).
KH, echt leuk om je weer te lezen!

Heu

Ook ik ben hier nog wel eens, maar eigenlijk alleen als meelezer. Moest zelfs weer opnieuw registreren om dit te kunnen typen wegens te lang geleden.

En ja, er zijn veel 'oudgedienden' aan wie ik met plezier en liefde denk. De starter van deze draad bijvoorbeeld. Maar ik mis ook de chat heel erg, want ik zat daar haast 24/7 en ik vond de wisselwerking zo leuk.

En: ik grinnik om oudgedienden uit 2008; ik kwam hier in 2000 binnen ;D

Tonny

Tonny

01-08-2015 om 23:29

WoW Kenfan

Dat je hier weer bent, super. Je werd enorm gemist en zo zijn er nog heel wat. Wordt super, de meeting!

Nou, wie gaat er organiseren??

Katniss

Katniss

01-08-2015 om 23:55

Kenfan

Er staat me wel vaag iets bij over een voorliefde voor Ken maar ik ben even kwijt welke naam daarbij hoorde Zelfde persoon als de Duitse literatuur?

Grappig

Moest pas opeens aan Kenfan denken toen ik tijdens het eten vertelde dat de salade een recept was uit het kookboek van Henk Molenberg. Waarvan alleen man wist wie dat was. Rest van publiek was te jong .
Ik lees nog steeds mee en reageer af en toe. Mis het oude forum ook. Maar begin zelf ook te oude kinderen te krijgen om mee te praten over sommige dingen. Heb ook het idee dat mijn herinneringen over mijn kinderen op bepaalde leeftijden steeds rooskleuriger worden, haha.

Klaartje

Klaartje

02-08-2015 om 13:10

Meeting

Ik wil best ook een meeting organiseren, maar dan wordt het wel Zeeuws Vlaanderen, en echt tegen de grens . En nee, ik ben niet diegene uit Terneuzen, want ik ben nog nooit geweest, maar woon dan wel in dezelfde gemeente.

I,m in

Zie ik best zitten hoor Klaartje. Eerst wandeling in verdronken land van Saeftinge, daarna terrasje in hulst, korte wandeling langs de stadsmuur en tenslotte etentje bij de plaatselijke Griek. Regel jij de overnachtingsmogelijkheid. ? Blokhut van de plaatselijke scouting?

Katnis

Ik ben gewoonkobymaardananders. Eigenlijk ben ik wars van al die geheimzinnigheid. De onderlinge herkenning vond ik juist het meest aantrekkelijke van het klassieke forum. Maar ja, als ik op zoek naar een recept met de googleopdracht grietje mueslibol een oude forumpost opduiken voel ik me daar wat ongemakkelijk onder.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-08-2015 om 16:19

Ik wil wel helpen

Mag ook hier in de regio, maar dat is ook een eind uit de richting. En we hebben hier veel, maar helaas geen stadsmuren...
Zeeuws Vlaanderen is voor mij best te doen eigenlijk. Beter dan Drenthe of Overijssel.

Hahaha.

Schoonzus en zwager hebben een camping in Zeeuws Vlaanderen. Regelen we een paar stacaravans of trekkershutten..

T is wel 4 1/2 uur rijden vanaf hier...

Ingrid

neteret mut

neteret mut

02-08-2015 om 17:10

hmm

Zeeuws-Vlaanderen is misschien te overwegen. Vorige meetings heb ik niet gedaan, kende er niemand en had niet genoeg lef om toch te gaan. Overigens herken ik nieuwe nicks nooit, geen idee wat de oude zou zijn.

Noet

Noet

02-08-2015 om 23:17

yes, count me in

de wandeling door de uiterwaarden staat me nog goed bij en Tinus met zijn gele crocs. Ik trek mijn blauwe stilettos wel weer aan.

Tihama

Tihama

02-08-2015 om 23:42

Present

Eerst maar de datum prikken?

Moeten we daar nog een poll over doen?
Ik stel voor zaterdag 10 of zondag 11 oktober voor. Dat is voor alle regio's buiten de schoolvakanties

Als er nog 2 mensen mee willen helpen, dan wil ik wel organiseren. Dus wie doet mee?

ex-stamgast

ex-stamgast

03-08-2015 om 10:46

mwah

11 oktober is voor mij onmogelijk, 10 zou net kunnen maar dan moet ik 's avonds terug. Of nog een weekje eerder? Is al wel lekker vlug.

ex-stamgast

ex-stamgast

03-08-2015 om 10:56

verplaatst...

*Rubriek 'over het forum': Gebruikerservaringen, tips en trucs, én -let op- aankondigingen van wijzigingen.*
Ik begrijp dat mijn post wordt opgevat als gebruikerservaring? Wat een prozaïsche benadering van gevoelens van nostalgie. En ook het organiseren van en reünie-meeting, of is dat dan een tip?
Nou ja, doet er niet toe, als alle oud-gedienden het maar meekrijgen. Ik zal het in een later stadium ook melden bij mijn FB-OO-vrienden. (truc?)

tonny

tonny

03-08-2015 om 13:48

verplaatsen is geen enkel probleem

want door 'recente inhoud' komt het gewoon bij iedereen in beeld. Dat is een voordeel ten opzichte van vroeger.

Doe maar een week eerder, eerste weekend van oktober 2015. Voorkeur voor zaterdag.

Katniss

Katniss

03-08-2015 om 16:25

Nieuw draadje?

Misschien wel handig om een apart draadje te starten met meeting in het onderwerp. Nu kunnen mensen het over het hoofd zien als ze denken dat het een nostalgie/oude koeien draad is

Hortensia

Hortensia

03-08-2015 om 16:51

eerste weekend van oktober

...dan kan ik niet...

En dat heb je denk ik met alle data. Je krijgt nooit iedereen die wil komen bij elkaar, helaas.

Ik zou zeggen: prik gewoon een dag en dan zien we wel wie er wel en niet kan En wordt het begin oktober? Dan is het voor mij: volgende keer beter

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.