Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

tonny

tonny

03-08-2015 om 16:45

OO-meeting 20015 - welkom!

Er zijn plannen om in dit najaar weer eens een meeting te organiseren, waarschijnlijk begin oktober in een weekend.

Wees welkom allemaal, of je hier al sinds 1998 komt of sinds vorige maand, of je veel schrijft of vooral meeleest, of je half/geheel afgehaakt bent en toch wel weer zin hebt om al die mooie mensen weer eens of voor het eerst te ontmoeten - meld je aan!

Gezocht: twee/drie organisatoren en een locatie


Hortensia

Hortensia

03-08-2015 om 16:52

Leuk!

Ik ben een wandelende organisatieramp, en het eerste weekend van oktober kan ik sowieso niet, maar ik ga dit met belangstelling volgen want als er ook maar een klein kansje is dat ik kan komen, doe ik mee!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-08-2015 om 17:10

Jazeker

Ik wil zeker komen en ik wil ook wel organiseren, maar ik ga eerst even op vakantie.

Het is fijn als de lokatie met het ov bereikbaar is, ik rij geen auto. En 10 en 11 okt is voor mij perfect.

Knurf

Knurf

03-08-2015 om 17:27

Leuk!

Als ik kan, kom ik zeker.

Katniss

Katniss

03-08-2015 om 17:30

Ja!

Het liefst op een zaterdag in een even week, maar anders is een andere zaterdag ook prima.

mijk

mijk

03-08-2015 om 19:44

ik heb woeste wilde reisplannen

In oktober dus organiseren is wat onhandig maar als ik het maar even kan organiseren dan kom ik!

Mijk

ex-stamgast

ex-stamgast

03-08-2015 om 21:18

blij

Wat zo'n mijmering teweeg kan brengen...
Ik wil best meehelpen organiseren, in hoeverre dat handig is op afstand. Locatie zoeken is dan het lastigst.

tonny

tonny

04-08-2015 om 09:26

locatie zoeken op afstand

... daar kunnen OO-ers die in de bedoelde regio wonen vast wel mee helpen!

Vorige keren hadden we een buffet van ong. 25/30 euro pp als ik me goed herinner, graag ook met vegetarische gerechten.

Hortensia

Hortensia

04-08-2015 om 09:46

brainstormen

Ik wil over de opzet wel wat brainstormen met de organisatie, maar mag dat ook in bijv. een persoonlijke mailwisseling?

tonny

tonny

04-08-2015 om 09:52

datumprikker zou handig zijn, dus even improviseren:

Wil je komen, meld dan je naam, de data waarop je kunt, en locaties die voor jou te doen zijn. Dat helpt bij het doorhakken van knopen en het maken van plannen.

Als we vanaf deze post knippen en plakken krijgen we een mooi lijstje.

Tonny - 26 September/3 oktober/ 10 oktober
Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Breda

Noet

Noet

04-08-2015 om 10:33

nr 2

Tonny - 26 September/3 oktober/ 10 oktober
Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Breda

Noet - 26 september / 10 oktober
locatie maakt niet uit

Hortensia

Hortensia

04-08-2015 om 11:12

nr. 3

Tonny - 26 September/3 oktober/ 10 oktober
Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Breda

Noet - 26 september / 10 oktober
locatie maakt niet uit

Hortensia - 10 okt/17 okt/
Zwolle - Almere

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-08-2015 om 11:33

Nr. 4

Dendy Pearson 10 okt.

Utrecht-Houten. Of tussen spoor Tiel en Arnhem

Tihama

Tihama

04-08-2015 om 18:02

iets zegt me dat dit handiger kan

Tonny - 26 September/3 oktober/ 10 oktober
Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Breda

Noet - 26 september / 10 oktober
locatie maakt niet uit

Hortensia - 10 okt/17 okt/
Zwolle - Almere

Dendy Pearson 10 okt.
Utrecht-Houten. Of tussen spoor Tiel en Arnhem

Tihama 3 okt-10 okt-17 okt
locatie maakt niet uit

Katniss

Katniss

04-08-2015 om 18:18

lijstje aangevuld

Het lijkt erop dat 10 oktober de meesten kunnen.

Tonny - 26 September/3 oktober/ 10 oktober
Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Breda

Noet - 26 september / 10 oktober
locatie maakt niet uit

Hortensia - 10 okt/17 okt/
Zwolle - Almere

Dendy Pearson 10 okt.
Utrecht-Houten. Of tussen spoor Tiel en Arnhem

Tihama 3 okt-10 okt-17 okt
locatie maakt niet uit

Katniss 3 okt / 17 okt (maar andere dagen kunnen ook)
Almere, Amersfoort, Houten

Kaaskopje

Kaaskopje

05-08-2015 om 01:16

Helaas

Als de keus op zaterdag valt, kan ik vermoedelijk niet komen ivm met mogelijk nieuwe baan. Lekker vaag, hè? Vrijdag weet ik meer. Het idee is leuk.

tonny

tonny

05-08-2015 om 09:27

Kaaskopje, baan

Dat zou prachtig zijn, success!!

Jullie hebt er zin an

Er wordt flink de vaart in gezet. Zuid Nederland is nog met vakantie, of gaat nog op vakantie. Zelf kom ik net terug van een kort familiebezoekje in het buitenland en zaterdag vertrek ik voor het echte werk.

Ik vond de combinatie buitenactiviteit met de mogelijkheid voor de uitslapers, sportief of anderszins uitgedaagden, om later voor het eetgebeuren aan te sluiten net als Noet zelf erg geslaagd en ik wil best weer zoiets organiseren.

Misschien iets van een NSwandeling zoals deze http://www.wandelnet.nl/traject/vughtse-lunetten-ns-route.

Ik kan het toch niet laten om even te kijken.

Offe Noet

verzamelen bij station jeweetwel Zuid,auto's her en der in T-O plempen, en 10 km skaten in Middenjeweetwelland en dan eindigen in de bovenzaal van K's koffiehuis.

En passant nog langs de voormalige cobihoeve waar geen stamppotbuffet gereed staat.

Doe je mee )

Noet

Noet

06-08-2015 om 07:55

???

je spreekt grotendeels in raadselen. leuk om te ontcijferen.

Wandelen is beterte doen met een groep dan skaten denk ik overigens.
en wellicht te ver uit het midden voor sommigen. ik weet dat Groningen met de trein erg lang is bv.

Ik ben ook voor een combi van actie & eten

Qua data ben ik flexibel....ik regel het wel zolang het maar in een weekend is. Hier jog maar een dikke week vakantie trouwens, en in zuid nl mensen die nog weg moeten.....

Misschien idd nog maar een paar weekjes wachten voor spijkers met koppen te slaan.....tot iedereen weer terug is....

Ingrid

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-08-2015 om 09:32

Die wandeling van Kenfan!

Thuiswedstrijd voor mij.

Ik kan in principe ieder weekend, maar 10 oktober heeft toch wel mijn voorkeur.

tonny

tonny

06-08-2015 om 09:49

eten & actie is een goed plan

- maar skaten kan ik niet hoor

Inderdaad wachten we met de echte plannen even tot de schoolvakantie erop zit, maar laat dat niemand weerhouden zich alvast te melden en (on)mogelijkheden aan te geven in deze draad!

Hortensia

Hortensia

06-08-2015 om 10:25

NS-wandelroute, goed idee!

Een lokatie in de buurt van een groot NS-station lijkt me altijd wel handig! En als de actieve dames dan gaan wandelen, kunnen de minder actieven in een ongetwijfeld dichtbij gelegen horecagelegenheid alvast beginnen met bijkletsen

Haha dat skaten

zag ik ook niet gebeuren, het was ooit mijn eigen favoriete skateroute. De wieltjes onderbinden, en dan direct vanuit huis de polder in. Op het glad asfalt voelde ik me echt een rollerdiscoqueen.Ik dacht nooit ontdekte topatletische kwaliteiten in mezelf waar te nemen. En toen kwam ik ergens anders te wonen, moest stoepje op, stoepje af, door het druk verkeer, over klinkers om maar in de buurt van een streepje glad asfalt te komen. Na drie skatesessies lag de helft van mijn gebit in gruzelementen op de grond. En drong de harde werkelijkheid tot me door dat het niet zonder reden was dat ik destijds altijd als laatste werd gekozen bij gym.

Los van deze overpeinzingen: 9 km wandelen is voor mij nog wel te doen en bovenin Brabant is nog redelijk centraal niewaar. Route kan ook omgekeerd. Voordeel van Den Bosch lijkt me de aardiger horecaaangelegenheiden, in Vught kun je wschl makkelijker je auto kwijt. Hum, wie zei er ook alweer iets over niet te hard van stapel lopen.

Noet

Noet

06-08-2015 om 11:37

Kenfan (ot)

die cobihoeve heb ik nog niet ontcijferd, en K is maar tot 6 uur geopend.

Noet (ot)

Cobihoeve is natuurlijk mijn voormalige woonstee. Had je de rest van de davincicode wel direct ontcijferd?

Dat tentje in Z was ook maar tot 5 uur geopend, dus K hoeft geen probleem te zijn. Ik bedoelde ook de bovenzaal. Desnoods zeggen we dat Forum een corpsalumniclub is.

Noet

Noet

06-08-2015 om 13:54

Kenfan

de rest was appeltje-eitje natuurlijk. Ik heb in TO gewoond, dus ik ging ook in je middenjeweetwelland hardlopen.

Er zijn leukere tentjes bij gekomen, met ook een bovenzaal.

Ik heb al een keer een meeting georganiseerd, in Amersfoort was dat volgens mij. Niet met die kelder met dat steile trappetje.

ex-stamgast

ex-stamgast

06-08-2015 om 14:24

begin november?

In oktober heb ik eigenlijk al ieder weekend vol werkzaamheden staan, waar het natuurlijk tussen gepropt kan worden, maar echt prettig is dat niet. Ik weet nu niet of dat voor mij haalbaar is (beperkte belastbaarheid), en het is zeker niet haalbaar als de reistijd te lang is.

Tonny - 26 September/3 oktober/ 10 oktober
Zwolle - Amersfoort - Utrecht - Breda

Noet - 26 september / 10 oktober
locatie maakt niet uit

Hortensia - 10 okt/17 okt/
Zwolle - Almere

Dendy Pearson 10 okt.
Utrecht-Houten. Of tussen spoor Tiel en Arnhem

Tihama 3 okt-10 okt-17 okt
locatie maakt niet uit

Katniss 3 okt / 17 okt (maar andere dagen kunnen ook)
Almere, Amersfoort, Houten

ex-stamgast KH 1 november ev.
Amersfoort, Almere, Zwolle

tonny

tonny

06-08-2015 om 14:34

zonder ex-stamgast is er niks aan

Juist door haar draadje is deze OO-meeting 2015 tot leven gekomen.

Steggel

Steggel

11-08-2015 om 22:43

twijfel

Jaren terug heb ik getwijfeld naar een OO meting te gaan.
Ik deed t uiteindelijk niet omdat ik niet goed durfde.
Nu twijfel ik weer- kennen jullie elkaar allemaal? Ik probeer op het forum onzichtbaar te blijven, wil geen herkenning. Hoe doen jullie dat met de meeting?

Ik geloof dat ik heel graag wil- zou het zo leuk vinden nieuwe mensen te ontmoeten. En toch geloof ik niet dat ik het lef heb

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.