Relaties Relaties

Relaties

Woede uitbarstingen partner


Ik maak me juist wel zorgen. Even een kort berichtje met 'het gaat oké, maar ben erg druk' zou al heel fijn zijn.
Niet alles haalt het nieuws. Daarvoor komt huiselijk/partner geweld te vaak voor, helaas.

MRI

MRI

01-05-2024 om 20:06

MamaE schreef op 01-05-2024 om 20:02:

Ik maak me juist wel zorgen. Even een kort berichtje met 'het gaat oké, maar ben erg druk' zou al heel fijn zijn.t
Niet alles haalt het nieuws. Daarvoor komt huiselijk/partner geweld te vaak voor, helaas.

zo sta ik er ook in. Ik maak me zorgen, temeer omdat ik niet even reageren niet als de stijl van Naoom in schat. Ik hoop dat ik me vergis. 

Naoom: Thuis is alles rustig alleen mijn moeder is donderdag op vrijdagnacht getroffen door een hartinfarct dus vandaar dat ik even wat minder actief ben. 😢

Ze reageert niet zomaar even niet, ze had al aangegeven dat ze even minder actief is. Als ik me voorstel dat haar moeder wél geopereerd moet worden zal ze nog meer reden hebben om niet actief te zijn. Ondanks dat het een zorgwekkende situatie is en ik me ook zorgen maak blijf ik hopen op het beste. Dat de drukte nog steeds de reden van afwezigheid is.

Bovendien is ze in totaal maar 2 weken actief geweest op ons forum, dus het zit waarschijnlijk niet in haar systeem om hier te lezen en schrijven zoals bij anderen die hier al jaren komen. Misschien is ze het gewoon vergeten in deze roerige periode. En dat mag ook (hoewel ik ook graag wil weten hoe het nu gaat)

MRI

MRI

13-05-2024 om 15:58

Ik blijf aan je denken Naoom. Ik hoop dat het goed met je gaat.

Er jammer dat iemand hier komt met zo'n verhaal. Iedereen leeft mee en dan niets meer laten horen. 

MRI

MRI

14-05-2024 om 16:07

Izza schreef op 14-05-2024 om 15:37:

Er jammer dat iemand hier komt met zo'n verhaal. Iedereen leeft mee en dan niets meer laten horen.

tja ik weet niet of jammer het goede woord is. Dat hangt van het vervolg van de zaak zoals we hem tot nu weten af. 

Izza schreef op 14-05-2024 om 15:37:

Er jammer dat iemand hier komt met zo'n verhaal. Iedereen leeft mee en dan niets meer laten horen.

Vind ik ook en ik twijfelde eerlijk gezegd al een beetje aan het verhaal vwb daar opeens de woning was én zij het ook nog kreeg. Niet meer terugkomen bevestigd eerder mijn twijfel helaas…..

nou nou, jullie willen alleen maar weten hoe het verder is gegaan om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen. Misschien heeft hij haar wel iets aangedaan en kan ze niet reageren. Misschien is ze toch bij hem gebleven. Wees gewoon tevreden met de adviezen die jullie hebben gegeven en bewaar het stillen van je sensatiezucht voor een waargebeurde misdaadserie. 

Annaniem2023 schreef op 14-05-2024 om 18:08:

nou nou, jullie willen alleen maar weten hoe het verder is gegaan om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen. Misschien heeft hij haar wel iets aangedaan en kan ze niet reageren. Misschien is ze toch bij hem gebleven. Wees gewoon tevreden met de adviezen die jullie hebben gegeven en bewaar het stillen van je sensatiezucht voor een waargebeurde misdaadserie.

Ga je lekker? Zo’n heerlijke dooddoener steeds om dit erin te gooien als mensen zich afvragen hoe het met een TO gaat. 

MRI

MRI

14-05-2024 om 18:19

Annaniem2023 schreef op 14-05-2024 om 18:08:

nou nou, jullie willen alleen maar weten hoe het verder is gegaan om jullie nieuwsgierigheid te bevredigen. Misschien heeft hij haar wel iets aangedaan en kan ze niet reageren. Misschien is ze toch bij hem gebleven. Wees gewoon tevreden met de adviezen die jullie hebben gegeven en bewaar het stillen van je sensatiezucht voor een waargebeurde misdaadserie.

Iets aannemen en daar dan verontwaardigd over doen... ik vind het niet zo chique.  Kunnen mensen niet gewoon bezorgd zijn? Ik heb lang bij Blijf van mijn Lijf gewerkt, vandaar dat ik iedere vrouw een veilige thuissituatie gun. Of is dat ook sensatiezucht?

Mensen zijn hier ook verontwaardigd dat ze niks meer van zich laat horen. Mag dat dan wel? hoort ze een update van haar situatie te geven? 

misschien is ze toch bij hem gebleven en wilt ze dat hier niet delen alles kan. We kunnen alleen maar op haar reactie wachten om te weten wat er echt is gebeurd. Maar ik snap wel dat mensen na een tijdje zelf dingen gaan bedenken wat er gebeurd kan zijn. Ze is niet verplicht te reageren maar ik denk aan 2 opties, of iets heel ernstigs,of ze zijn weer samen gekomen.

Annaniem2023 schreef op 14-05-2024 om 19:15:

Mensen zijn hier ook verontwaardigd dat ze niks meer van zich laat horen. Mag dat dan wel? hoort ze een update van haar situatie te geven?

Ik vind inderdaad dat het netjes is om aan te geven hoe het met je is als je zestien pagina’s advies, steun en meedenken hebt gekregen op een forum. Zeker omdat de situatie zo penibel was dat mensen zich zorgen maken hoe het afgelopen is. Misschien komt ze nog een update geven als alles tot rust is gekomen.

MRI

MRI

14-05-2024 om 19:52

Maar goed, mijn vraag hierboven is vanuit de intentie: wie weet in welke moeilijke situatie ze verkeert en niet kán reageren en is het fijn dat er nog aan haar gedacht wordt, mocht ze dit ooit nog lezen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.