Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

IkWilAnonirmZijn

IkWilAnonirmZijn

21-05-2016 om 09:33

Aftrekken/fappen?

Ik heb mijn zoon van 13 betrapt op aftrekken, nou is het niet zo'n heel groot probleem dat hij het doet, maar waar ik boos om ben is dat hij het te vaak doet, en elke dag pakt hij hiervoor een schone handdoek om zich mee aftrekken, wat kunnen wij doen? (Hij heeft zel toegegeven dat hij het elke dag doet, en er een handdoek voor pakt)


Wilgenroosje

Wilgenroosje

23-05-2016 om 13:19

Mini-wasje

Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik geloof ik toch liever kabouter dan Minion willen zijn.

Je moet de intelligentie van kabouters niet onderschatten hoor.

Als kabouterpuber in de wasmachine valt, zullen Henk en Ingrid hem er met een stel aan elkaar geknoopte knuffels best uit weten te hijzen.

Christel

Christel

23-05-2016 om 13:37

Maar, maar, maar

als kabouterpuber zijn handdoek er nou stiekem inpropt en vervolgens in de machine valt moeten Henk en Ingrid daar wel erg in hebben. Op zo'n kleverige handdoek zit een kaboutertje toch snel muurvast

Wilgenroosje

Wilgenroosje

23-05-2016 om 14:43

Dat is een enorm groot gevaar. Zo had ik het nog niet bekeken. Kabouteralarm op de klep van de grotemensenwasmachine dan maar.

Ava

Ava

23-05-2016 om 15:33

vraag aan wasmachinefabrikanten

Bij nader inzien pleit ik voor een escape-mogelijkheid, een inbouw in de wasmachine: een minideurtje, onderaan. Er kan teveel mis gaan. Want stel je voor dat je 'm mee wast, op 90 graden! Dan krimpt ie. En dat is een ramp voor jongenskabouters.. voor je het weet wordt zoiets een heel ding(etje) natuurlijk......

Christel

Christel

23-05-2016 om 16:16

Maar

dan zijn er nog kleinere handdoeken nodig, dat is handig want dan hoeven Henk en Ingrid nog maar eens per twéé weken te wassen.

Kabouterpuber in de wasmachine

"als Henk en Ingrid dan maar geen bovenlader hebben. Stel dat kabouterpuber er nog stiekem een handdoek bij wil proppen en hij valt er in!"

Ach, die vermaakt zich daar wel....

skik

Arawen

Arawen

23-05-2016 om 18:49

Die wasmachine bestaat al

Dames, weten jullie dan niet dat die wasmachine met dat klepje al bestaat? Volgen jullie geen (TV)reclames?? De 'add-wash', van Siemens geloof ik. Kan ook prima als 'out-kabouter'.

HenkHuiting

HenkHuiting

23-05-2016 om 19:21

Wasmachine

Wij hebben een grote horeca wasmachine

Wilgenroosje

Wilgenroosje

23-05-2016 om 19:48

Lieve help

Dat is nog veel gevaarlijker.

tante Sidonia

tante Sidonia

26-05-2016 om 00:03

maar...

65 kabouterhanddoekjes passen er wel in denk ik, toch? Moeten ze wel een grotemensenwasmachine hebben?

Ava

Ava

26-05-2016 om 12:10

Ja, zo gesteld

Ja, zo gesteld kan een wasje van 65 kabouterhanddoekjes zelfs in mijn slacentrifuge. Ik heb er een met aandrijftouwtje, voor kabouters gemakkelijk(er) dan een hengsel dat je moet aandrijven.

IkWilAnoniemBlijven

IkWilAnoniemBlijven

26-05-2016 om 15:07

Kabouter

Waar slaat dat op? --

Stenna

Stenna

27-05-2016 om 13:36

kabouter

troll=soort van kabouter

Hilarisch draadje dit, mijn kopfkino draait volop

Wilgenroosje

Wilgenroosje

27-05-2016 om 18:03

Kabouterfamilie

Ben ik de enige die geen trol, maar gewoon een kabouterfamilie met rode puntmutsjes voor zich ziet?

Die slacentrifuge vind ik een gouden vondst. Voor kabouterzoon een stuk veiliger dan een horeca wasmachine en ook veel milieubewuster.

Ava

Ava

27-05-2016 om 18:20

Rode puntmutsjes

Inderdaad, een heel ouderwetse slacentrifuge: met touwtje.
Ik zie ook rode puntmutsjes: twee houden de deksel van de slacentrifuge vast, twee gooien 'm vol en de rest hangt aan het touwtje te ruk^H^H^H trekken.

Ik zal nooit meer ergens sla eten als ik daar een slacentrifuge zie staan....

gastendoekjes

zoals iemand hierboven al noemde: leg een stapel gastendoekjes klaar. Nemen ook niet zoveel plek in. Of anders tissues of keukenrol.
Verder lijkt 1 keer handdoeken wassen per week me wel weinig, ik doe 2 handdoekwassen per week.

Meteen gewassen

Een pakje snoetenpoetsers is nog praktischer; meteen fris gewassen.

Christel

Christel

05-06-2016 om 23:09

Nou flanagan

Van dat soort doekjes krijgt van dochter vreselijk eczeem, dat is toch ook niet handig

Christel,

Gelukkig voor je dochter, heb jij geen 65 handdoeken-was per week.

Maar één keer per dag?

Is die puber wel gezond? Maar één handdoek per dag nodig?

hoopvol

hoopvol

20-06-2016 om 16:54

douchen

mijn zoon ging elke keer douchen en zich behelpen?
hoe vaak mag je dan douchen?

Sok

Op die leeftijd deed ik het wel eens in een gebruikte sok.
Maar ik spoot ook wel eens op de vloer om het vervolgens met WC-papier op te vegen.
Verder deed ik het soms tijdens de pauzes op de WC, op school, en natuurlijk ook onder de douche.
Op die leeftijd wil je het liefst op elke plek en ieder moment je vruchtbaarheid testen.
Soms ook met een paar andere jongens op een boerenveld, denkend aan mooie meiden.

Dank arnold

Ik was er nog niet toen dit draadje liep, ik heb heerlijk gelachen! Maar nu durf ik echt geen mondkapje meer te maken van een sok😅

Dendy Pearson

Dendy Pearson

05-09-2020 om 21:34

Ook gelachen

Ik was er al wel toen dit draadje startte maarbheb m blijkbaar gemist toen.
Tranen in mijn ogen nu🤣

@Emma

@Emma

06-09-2020 om 14:29

Maar ff serieus

Een gezin van vier personen, douchen allevier 2x per dag (dat alleen al), bij elke douche 2 schone handdoeken. Dat maakt 4x4=16 handdoeken per dag? Wie doet zoiets?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.