Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Roosje

Roosje

15-10-2012 om 15:57

Ervaring met we-vibe 3?

De titel zegt het al: wie heeft er ervaring met deze vibrator voor hem en haar samen? Hij is best duur, dus eerst even de meningen peilen.

Geertruida

Geertruida

15-10-2012 om 16:10

Verhip

Ik had net iets dergelijk willen vragen, over de We Vibe 2, de vorige versie.. net iets goedkoper daarom.. Want duur zijn die dingen ja, dat klopt.
Mij leek het juist geweldig, omdat dat zo'n beetje de enige is die je samen (tijdens penetratie) kunt gebruiken. Weer iets heel anders dus dan de gebruikelijke speeltjes. Dacht er aan hem mijn lief kado te doen met sinterklaas. Kan me er al een toepasselijk gedicht bij voorstellen..-)
Heb wel recensies op internet gezocht van de 2. Absolute merendeel is positief. De negatieve kanten: veel glijmiddel nodig, de man moet erg wennen aan 'nog iets' in de vagina, de voorkant blijft niet altijd goed op de clitoris zitten. Zal wel met de individuele anatomie te maken hebben.
Maar ik ben ook benieuwd, net als jij!

Roosje

Roosje

15-10-2012 om 21:23

Afstandsbediening

Wat ik in elk geval begrijp is dat de afstandsbediening van de 3 toch echt wel een verbetering is tov van de 2. Als ik hem aanschaf, ga ik daarom toch voor de 3. Als je op internet zoekt lukt het wel voor onder de 100 euro. Maar ik ben vooral benieuwd naar hoe het geheel aanvoelt en of het allemaal niet erg prutsen wordt, want daar heb ik in the heat of the moment geen zin in.

Roosje

Roosje

18-10-2012 om 20:40

Gekocht

Nou, hier is schijnbaar toch weinig ervaring met de We-Vibe. Ik heb hem inmiddels aangeschaft, de 3. De eerste oplaadtijd is 24 uur, dus het duurt nog even voordat ik iets meer weet...!

Snuggle's

Snuggle's

20-10-2012 om 13:29

En?

Ben wel erg nieuwsgierig of het wat was? Klinkt erg leuk in ieder geval.

Geertruida

Geertruida

20-10-2012 om 17:15

Laten weten he!

Ja we willen wel een recensie van je.. ben heel benieuwd hoe je c.q. jullie het vonden!

Roosje

Roosje

25-10-2012 om 16:05

Getest

Het is een mooi en discreet ding, ziet er niet vunzig uit ofzo en het zit in een mooi doosje. Tot nog toe alleen uitgeprobeerd met mezelf en dat was erg lekker. Vooral die afstandsbediening is super, gewoon liggen en op het knopje drukken !Ook als je alleen bent kun je op verschillende manieren zitten / liggen / staan, maar dat vergt wel wat oefening om hem dan in je te houden. Maar zo actief ben ik nou ook weer niet! Zeker goede aanschaf geweest, maar je moet er echt de afstandsbediening wel bij hebben!

Loesje1973

Loesje1973

26-03-2014 om 16:14

Ervaring We-Vibe 4

Heeft iemand ondertussen ook al ervaring met versie 4? Ik heb namelijk versie 2 gekocht, maar die was naar mijn mening 3 keer niks. Maar nu lees ik o.a. op www.we-vibestore.nl dat ze een compleet nieuw design hebben gemaakt voor versie 4 waardoor die beter blijft zitten. Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Het lijkt me namelijk geweldig om tegelijkertijd met mijn man te komen (ik kom alleen clitoraal) en zo heeft manlief ook nog wat aan de speeltjes die ik koop

Helemaal verkocht

Na zelf helemaal verliefd te zijn geworden op de we-vibe heb ik samen met mijn man een site opgezet om ook andere stellen op de kracht van deze vibrator te wijzen. Jeetje he, wat heeft dit apparaat onze relatie een impuls gegeven! We zijn zulke grote fans geworden, dat we op http://we-vibe.eu/we-vibe-4/ alles over en voor de we-vibe hebben geschreven. Ook houden we hier de 3 beste aanbiedingen bij, waardoor je op de we-vibe 4 gelijk 50 euro bespaart! Graag gedaan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.