Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

ThuiswonendeStudent

ThuiswonendeStudent

02-07-2015 om 06:09

Ouders en seks

Thuis zijn wij niet erg open over seks. Ben zelf 18 en heb een vriend, en ben ook seksueel actief.
Nu is het zo dat ik vrij regelmatig mijn ouders bezig hoor zijn. Zij slapen op zolder, waar het vrij gehorig is en dat benadruk ik dan ook regelmatig.
Nu is het zo dat ik ze minimaal 1x in de week of zo seks hoor hebben. Fijn voor hun dat ze nog van elkaar houden, maar daar hoef ik niks van mee te krijgen...

Ze weten hoe gehorig het is, en het lijkt me dan ook niet meer dan normaal dat je gewoon zachtjes aan doet. Ik bedoel, ik ga toch ook geen ' hard geluid ' maken als ik weet dat ze thuis zijn.
Verder doen ze dit dus ook wel eens als mijn vriend / een vriendin blijft slapen, vrij beschamend dus.

Ik weet dus niet zo goed hoe dit te bespreken, aangezien we thuis niet echt open zijn over seks...

moreen

moreen

02-07-2015 om 09:23

over het algemeen

misschin geen prettige manier van communiceren, maar in dit geval misschien wel handig: zou je ze een brief kunnen schrijven hierover? Gewoon, kort, dat je het nogal genant vind maar zus en zo?

moreen

moreen

02-07-2015 om 09:26

anderzijds

als het zo extreem gehorig is, dan zouden ze daar iets aan moeten doen. Ik weet niet of je boink boink geluiden hoort of stemgeluid, want dat is natuurlijk ook een dingetje.
Bij gebonk kun je het misschien oplossen met een vloerkleed onder het bed of zo.
Maar als zij echt extreem geluid maken is het een ander verhaal. Vind het ook wel apart dat ze daar dan niet op letten.
Wel een vervelende situatie...

mieke

mieke

02-07-2015 om 09:30

wat moeten ze dan doen?

Alleen seks als jij er niet bent? Of voordat ze beginnen controleren of jij wel slaapt.

Vroeger was het makkelijk. Toen deden ze dat vast ook maar viel het je niet op of sliep je. Ik zou oordoppen (muziek luisteren/playstation) in doen en er niet zo op letten.

Mijntje

Mijntje

02-07-2015 om 09:38

op kamers

Ga op kamers wonen, thuiswonende student! Dat is de beste oplossing.

ThuiswonendeStudent

ThuiswonendeStudent

02-07-2015 om 10:47

Nou

Het is zowel gebonk/schuif als wat stemgeluiden. Heb het er wel eens met mijn zusje (16) over gehad, maar zij was in de veronderstelling dat ze dat echt niet meer deden...
Voor mij mogen ze best seks hebben, ook als ik er ben, maar dan hou je toch rekening met elkaar? Ik heb ik ook wel eens seks als mijn ouders thuis zijn, maar dan hou ik het toch ook gewoon rustig. Kwestie van respect vind ik dat.

En helaas, op kamers zit er nog niet in, aangezien ik een vrij dure studie heb...

Wat aardig van je

Dat je ouders van jou nog seks mogen hebben.

ik zou zeggen, regel je eigen huis, daar kun je anderen jouw regels opleggen.Nu woon jij in het huis van jouw ouders, zij mogen doen en laten wat zij willen. Jij hebt je maar naar hun regels tevoegen.

Krullevaar

Krullevaar

02-07-2015 om 13:46

Nou...

Ik moest er als kind ook niet aan denken om dat gedeelte van mijn ouders' privéleven mee te krijgen. En nu zou ik het vreselijk vinden als mijn kinderen van ons zouden kunnen meegenieten.

Dus in jouw geval zou ik het zeker zeggen hoor, waarschijnlijk zullen je ouders dan maatregelen nemen (welke dan ook) want dit zullen zij vast ook niet willen.

Yeti

Yeti

02-07-2015 om 16:58

Goh Mark

En hoe zou je reageren als het niet haar ouders maar de buren waren? Had je maar een vrijstaand huis moeten kopen?

dc

dc

02-07-2015 om 18:42

hoort er gewoon bij

Als je bezig bent, dan is het echt niet onstpannend om steeds erop te letten dat je zachtjes moet doen.

Ik ben het eens met Mark. Je doet wat muziek aan om het te overstemmen, of oordopjes als je wilt slapen, en als je er echt niet tegen kan ga je uit huis.

hera

hera

03-07-2015 om 11:13

poeh

Ik hoorde mijn ouders vroeger (klein gehorig huis) afschuwelijk. Ik zorg er wel voor dat mijn kinderen me niet horen, dan maar minder ontspannend. (voor sommige kinderen is het niet echt ontspannend ouders te horen!)

tomaatje

tomaatje

03-07-2015 om 21:43

ieuww

' Heb het er wel eens met mijn zusje (16) over gehad, maar zij was in de veronderstelling dat ze dat echt niet meer deden...'

Ja dat klopt.

Seks is alleen voor strakke jonge hippe mensen. Die mogen flirten zoenen vozen wanneer ze maar willen. Er worden veel fijne videoclips van gemaakt, de mode is gefocust op begeerlijkheid en uitdagen.

Als je eenmaal de 40, 45 bent gepasseerd zit je gewoon erotieloos in je ANWB-outfit naast elkaar op de bank of aan tafel, je slaapt kalmpjes in je lits jumeaux en dat doe je zo tot aan je dood.

Slaap lekker verder!

Yeti

Yeti

04-07-2015 om 10:25

In de veronderstelling?

Woont je zusje van 16 niet meer thuis dan? Anders hoort zij ze toch oom 's nachts?

mirreke

mirreke

04-07-2015 om 22:00

Misschien associeert zusje

de geluiden die ze eventueel hoort niet met het seksen van haar ouders...

Ja, ik weet wel dat mijn pubers ook denken dat volwassenen (of liever, ouden van dagen, wij dus grijns...!) geen seks meer hebben. Ik moet daar telkens zo om lachen.

Laatst nog jongste van 11 gevraagd waar hij dacht dat al die leuke hippe liedjes op de radio toch over gaan. Hij vond me het toch een afknapper dat al die volwassenen zoveel bezig zijn met seks of bezig met seks te krijgen. Terwijl hij de liedjes toch woordelijk mee kan zingen )

Ook hij meende serieus dat wij het precies vier keer gedaan hebben (want vier kinderen). Terwijl wij toch echt ook gewoon over seks praten. Maar dat wordt dus blijkbaar niet met ons als ouders geassocieerd.

Enfin, als ik me erin verplaats zou ik het denk ik heel vervelend vinden als ik jouw ouders was en niet zou weten dat het zo luidruchtig was. Ik zou dat willen weten als ouder, en er dan denk ik ook wel wat aan doen.
Maar ik vind ook weer niet dat jij kunt stellen dat ze maar zachtjes moeten doen. Ik zou denk ik kijken naar waar ik e.e.a aan geluiddemping kan doen...

Mirreke

Dat dacht ik vroeger ook, zoveel kinderen = zoveel keer sekshebben de ouders gehad. Mijn ouders hebben het netjes gehouden met twee kinderen, maar mijn oma... dertien keer seks! Wie had dat gedacht van die vrouw met grijs watergolfje in bloemetjesjurk die sokken breide.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.