Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Verkrachting

in mijn jeugd ben ik verkracht door een familielid. Hij is veroodeeld maar de trauma bleef. Na jaren intensieve therapie wil ik graag de volgende stap zetten. Al jaren heb ik enorm de behoefte om vastgehouden te worden en om daadwerkelijk sex te hebben. Ik wil bemind worden en niet meer schamen voor wat mij overkomen is en voor mijn lichaam. Ik heb flink een aantal kilootjes teveel. Ik wil dit stap voor stap doen. Helaas lukt het mij niet om een relatie te vinden en eerlijk gezegt weet ik ook niet of ik dat wil. Nu zit ik aan een soort van fwb te denken. Een man waar ik geen emotionele gevoelens voor heb maar een man die mij helpt om te kunnen genieten van lichaamlijk contact zodat ik meer zelfvetrouwen krijg in mijn contact met mannen. Ik weet niet waar ik mijn zoektocht moet beginnen en ik hoop dat leden hier mij kunnen voorzien van tips en adviezen.

MRI

MRI

30-01-2024 om 19:05

Ach wat naar dat dit je is overkomen en zulke sporen in je leven na laat. Mijn eerste intuitieve reactie is: zoek liever iets liefs. Een lieve man die geduldig is en die je langzaam gaat vertrouwen zodat je je langzaam, op een tempo dat voor jou goed durft te openen. 
Ik zou bang zijn dat bij fwb je je later gebruikt zou gaan voelen, juist omdat dat meer over alleen de seks gaat. En dat je daar juist niet meer vertrouwen van gaat krijgen

Zou een gigolo niet iets zijn? Als eerste stap? Dan kun je het fysieke ervaren zonder dat er emoties bij betrokken zijn. Een gigolo is een professional, die als het goed is weet hoe hij je kan helpen. En je weet ook zeker dat jij de touwtjes in handen hebt en jij het tempo kunt bepalen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over wat de ander voelt of denkt.

Susanne2024

Susanne2024

30-01-2024 om 21:00 Topicstarter

Engeltje schreef op 30-01-2024 om 19:56:

Zou een gigolo niet iets zijn? Als eerste stap? Dan kun je het fysieke ervaren zonder dat er emoties bij betrokken zijn. Een gigolo is een professional, die als het goed is weet hoe hij je kan helpen. En je weet ook zeker dat jij de touwtjes in handen hebt en jij het tempo kunt bepalen zonder dat je je zorgen hoeft te maken over wat de ander voelt of denkt.

Heb ik naar gekeken maar dat is te duur omdat ik een uitkering heb.

ik dacht ook meteen aan een gigolo. Je hebt ze ook voor 150 per uur. Misschien wachten op je vakantiegeld ofzo. Anders is er ook seksjobs.nl waar je in de categorie gratis sekscontact mannen kunt vinden die graag een vrouw pleasen. Je kunt daar eens rondkijken om ervaring op te doen. Als die stom is hoef je hem nooit meer te zien of spreken en hij kent je toch niet (je innerlijk). 

 Dit allemaal gezegd hebbende gun ik je een gewone man waar je eerst een fijne klik mee opbouwd en er dan mee naar bed kan. Een ouderwetse liefde. Op een betaalde datingssite zou Ik dan kijken voor serieuzere mensen. Geen tinder of dat soort oppervlakkige vleeskeuringsapps

Eens met het voorgaande. Ik zou ook niet snel voor een fwb gaan, en mede om nog een andere reden: stel je wordt er verliefd op. Ik stel me zo voor (heb geen ervaring) dat dit met een sekswerker minder snel zal gebeuren, omdat de relatie puur zakelijk is? Of zeg ik nu iets raars? 
Als je het hebt over genieten van lichamelijk contact, wat je misschien al lang niet gehad hebt, zou een masseur misschien wat kunnen zijn als opstapje?

Ik hoop voor je dat je een aardige, lieve man kunt vinden!  Eentje die een maatje meer geen probleem of zelfs mooi vindt, die zijn er echt!   

Door seks te hebben komen er hormonen vrij. Onder andere oxytocine en dopamine. Deze hormonen zorgen ervoor dat je je emotioneel verbonden voelt met je sekspartner. Die verbondenheid zal na een keer seks wel meevallen, maar regelmatige seks met dezelfde persoon gaat die gevoelens van verbondenheid wel aanwakkeren. Ik denk dus dat het niet realistisch is om te denken dat je langdurig emotionele afstand kunt bewaren tot iemand met wie je regelmatig het bed deelt. Ook al vindt je rationeel dat het een FWB moet zijn zonder emotionele verbinding, het lichaam denkt daar anders over. Voor mannen werkt het ietsje anders. Zij maken deze hormonen ook wel aan maar in (veel) mindere mate. Je loopt het risico dat je je gaat hechten terwijl je FWB daar geen last van heeft en zich aan zijn deel van de deal houdt, namelijk vrijblijvende seks zonder emotionele verbinding. Dat wil je jezelf niet aandoen, zeker niet met jouw achtergrond. Je verdiend een liefdevolle, geduldige en aardige vent die zich juist wél emotioneel aan jou wil binden. 

Susanne2024

Susanne2024

31-01-2024 om 11:10 Topicstarter

Zonne2017 schreef op 31-01-2024 om 10:22:

Door seks te hebben komen er hormonen vrij. Onder andere oxytocine en dopamine. Deze hormonen zorgen ervoor dat je je emotioneel verbonden voelt met je sekspartner. Die verbondenheid zal na een keer seks wel meevallen, maar regelmatige seks met dezelfde persoon gaat die gevoelens van verbondenheid wel aanwakkeren. Ik denk dus dat het niet realistisch is om te denken dat je langdurig emotionele afstand kunt bewaren tot iemand met wie je regelmatig het bed deelt. Ook al vindt je rationeel dat het een FWB moet zijn zonder emotionele verbinding, het lichaam denkt daar anders over. Voor mannen werkt het ietsje anders. Zij maken deze hormonen ook wel aan maar in (veel) mindere mate. Je loopt het risico dat je je gaat hechten terwijl je FWB daar geen last van heeft en zich aan zijn deel van de deal houdt, namelijk vrijblijvende seks zonder emotionele verbinding. Dat wil je jezelf niet aandoen, zeker niet met jouw achtergrond. Je verdiend een liefdevolle, geduldige en aardige vent die zich juist wél emotioneel aan jou wil binden.

Oh..dat wist ik niet 

troelahoep schreef op 30-01-2024 om 23:51:

Eens met het voorgaande. Ik zou ook niet snel voor een fwb gaan, en mede om nog een andere reden: stel je wordt er verliefd op. Ik stel me zo voor (heb geen ervaring) dat dit met een sekswerker minder snel zal gebeuren, omdat de relatie puur zakelijk is? Of zeg ik nu iets raars?
Als je het hebt over genieten van lichamelijk contact, wat je misschien al lang niet gehad hebt, zou een masseur misschien wat kunnen zijn als opstapje?

Ik hoop voor je dat je een aardige, lieve man kunt vinden! Eentje die een maatje meer geen probleem of zelfs mooi vindt, die zijn er echt!

Ik zou verwachten dat een sekswerker hier mee om kan gaan. Misschien is het zelfs een idee om juist naar een vrouw te zoeken hiervoor.

Beginnen met massage lijkt me inderdaad ook best een goede stap.

-knip-

BenJanssens schreef op 15-04-2024 om 18:24:

- quote verwijderd -

Ga eens op tinder kijken o.i.d.: het is hier geen relatiesite

De valkuil om seks met liefde te verwarren is groot. Ik snap je gedachtengang, maar ik schat de kans groot in dat het je gaat verrassen. Seks wordt in je (in ieder geval mijn) hoofd snel gekoppeld aan liefde. 
Bovendien gun ik je ook een liefdevolle en geduldige partner, die zijn er, ook voor jou. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.