Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

annabel68

annabel68

25-07-2009 om 20:24

Wie heeft een tip? (sexdate)

Hallo allemaal,
Wij zijn een leuk stel dat veel van elkaar houdt! We zijn echter wel toe aan iets nieuws en zijn dus op internet aan het zoeken naar sexueel contact met een leuke vrouw.
Helaas kunnen we alleen maar 'foute'sites vinden die volgens ons allemaal nep zijn en niet uitstralen wat wij zoeken. OK...sex is sex en het willen van een trio is ws niet gangbaar en hoort ook ws thuis in een 'ranzige'wereld. Toch zijn wij heel normaal...allebei hoog opgeleid, leuke baan, leuke kinderen, enz.
Weten jullie waar we moeten zoeken? Hebben jullie ervaring, tips?
We zijn benieuwd!
Groet! Annabel en Pjotter

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
goudlokje

goudlokje

25-07-2009 om 20:41

Tip

Jullie willen een extra vrouw erbij, dat zal moeilijk gaan worden.
Wat hebbem jullie de vrouw te bieden?? Hangt ze er maar een beetje bij, is het puur voor het genot van je man?
Weinig vrouwen hebben hier zin in, waarom genoegen nemen met de tweede plaats als er single mannen zat zijn die sex willen?
Misschien een tip voor jullie, ga naar een parenclub.

annabel68

annabel68

25-07-2009 om 21:37

Wat knap...

Hoi Goudlokje,
wat knap dat jij weet hoe ik in elkaar steek...
Wat wij een vrouw te bieden hebben doet hier niet terzake.
Feit is dat we er een zoeken.
Een parenclub trekt ons niet; we zoeken 1 vrouw.(ook voor mij!)
Groet, annabel

Tinus_p

Tinus_p

25-07-2009 om 22:46

Heu

annabel68:
"wat knap dat jij weet hoe ik in elkaar steek... Wat wij een vrouw te bieden hebben doet hier niet terzake."
Als ik een vrouw zou zijn die geïnteresseerd was in kinky sex, zou ik acuut afknappen op deze zinnetjes....

mimosa

mimosa

25-07-2009 om 23:37

Tja, annabel

wie bepaalt wat 'normaal' is? Jij dus?

Je hebt het over 'iets te bieden hebben' - misschien moet je naar 'vraag en aanbod'?

mimosa

annabel68

annabel68

26-07-2009 om 00:30

Beste tinus

Ik reageerde op Goudlokjes 'analyse' van mijn vraag.
Wij vragen tips van jullie over waar we zouden kunnen zoeken. Wij zoeken op dit forum geen vrouw, dus doet wat wij kunnen bieden (Goudlokjes vraag) niet terzake.
Groet! Annabel

annabel68

annabel68

26-07-2009 om 00:36

Beste mimosa

Je hebt volkomen gelijk; ik bepaal niet wat normaal is. Heb ik dus ook verkeerd omschreven. Ik wilde alleen wel aangeven dat de sites die ik tegen kom niet fijn zijn. En ik hoop dus hiermee duidelijker te zijn.
Wat betreft het 'iets te bieden hebben': dit heb ik niet als eerste in de mond genomen. (Zie mijn reactie op Tinus)

Verder hoopte ik toch op wat serieuze reacties. Het vragen naar jullie tips was voor mij een drempel, laat staan het initiatief nemen tot deze nieuwe stap in onze relatie. Maar goed, misschien had ik de vraag hier niet moeten stellen. Laat het me maar weten.
Groet! Annabel

mimosa

mimosa

26-07-2009 om 11:44

'deze nieuwe stap in onze relatie'

Zo zul jij dat voelen, ja.

Maar zoals ik het nu lees, is die 'erbij te vragen vrouw' voor jullie een object, een soort erotisch ding, iets wat iets gaat toevoegen aan jullie liefdevolle relatie.
Het voelt voor mij gewoon niet goed.

En dat je op dat soort sites belandt lijkt me logisch- daar zijn mensen meer 'dingen' dan menselijke persoonlijkheden met alles wat daarbij hoort.

Op zich is je vraag niet uitzonderlijk, swingen en parenclubs komen hier nu en dan langs - ook al met de waarborg dat deze mensen heus, echt, heel normaal zijn en goed voor hun kinderen zorgen.

Maar van mij zul je geen tips krijgen, ik hecht buitengewoon aan een exclusieve relatie tussen twee personen. Het is in het dagelijks leven voor de meesten van ons al ingewikkeld genoeg die relatie bevredigend te laten verlopen

mimosa

even anders

even anders

26-07-2009 om 21:02

Annabel

Er word niet echt antwoord op je vraag gegeven he..
Wij hebben een vriendin die al jaren een vriendin is.
We hebben weinig contact, maar als we contact hebben dan is het erg leuk.
Ze is hier soms en soms gaan we naar haar toe. Ook gewoon zomaar.
Eigenlijk bij toeval zijn we er achter gekomen dat zij het wel eens met een stel wilden doen en wij met een vrouw. Ken je niemand in je vriendenkring die ook zoiets zou willen? Wij willen ook (voor ons) niets ranzigs doen en dit leek ons een leuke toevoeging. Het is nu 2 keer gebeurd in een jaar tijd, maar het waren super leuke keren! Ik zou anders ook niet weten waar je dan moet zoeken. Overigens zijn beide keren gebeurd zonder dat de kinderen thuis waren.

Tinus_p

Tinus_p

26-07-2009 om 21:08

Zucht

Annabel:
"Wij vragen tips van jullie over waar we zouden kunnen zoeken. Wij zoeken op dit forum geen vrouw, dus doet wat wij kunnen bieden (Goudlokjes vraag) niet terzake."
Ik snap het niet en ik vind je weinig creatief: je zegt dat je hier geen sexdate zoekt, maar je zoekt hier wel iemand die je tips kan geven over sexdates. Als je denkt dat hier iemand rondloopt die verstand heeft van sexdates, is het dan zo gek om te denken dat hier ook iemand is die heel misschien geïnteresseerd is in zo'n sexdate?
Sterker nog, ik schat dat die kans aanwezig is: Ouders Online is een populair forum, met 1000en bezoekers. Je hebt er maar eentje nodig.....

Seel66

Seel66

27-07-2009 om 11:48

Sites

Je zoekt naar een naald in de hooiberg. Er zijn namelijk heel veel stellen die er graag een vrouw bij willen en er zijn maar heel weinig vrouwen alleen die op zoek zijn naar een contact met een stel.
Als je naar swingerssites gaat, dan kun je in je profiel melden dat je op zoek bent naar een vrouw. Als je geluk hebt, dan vind je op die manier een vrouw. Het vraagt wel de nodige inspanning, want je zult profielen moeten bekijken, mailcontacten leggen, eventueel chatten. Allemaal om te ontdekken of er een kans is dat het klikt.
Je zult wel eerst lid moeten worden van zo’n site (tegen betaling) om daar je profiel te mogen plaatsen. Je zult dan ook foto’s van jezelf moeten plaatsen (jezelf in de etalage zetten dus) om dat er anders weinig kans is dat je een reactie krijgt.
Er zijn overigens ook stellen die op zoek zijn naar andere stellen puur vanwege het contact tussen de vrouwen. De mannen blijven dan afzijdig. Dus als je het vooral wil vanwege jouw bisgierigheid dan is dat ook een idee.
De fun4two organiseert ook ladiesnights. Dan komen er uitsluitend vrouwen die interesse hebben in vrouwen. Het schijnt een erg populaire avond te zijn.

Als je aan het experimenteren wil gaan, dan is dit ook een manier om contacten te leggen. Misschien tref je daar wel een vrouw die geïnteresseerd is in jou en je man.

En over ranzige sites: de gratis sites zien er meestal erg ranzig uit. De betaalde sites zoals www.sdc.com hebben een heel andere uitstraling.

Toosje

Toosje

27-07-2009 om 18:04

Trio

Beste Annabel,

Ik begrijp jouw vraag, maar het lijkt me ook moeilijk een manier te vinden om een vrouw alleen te vinden die met jullie trio-fantasie mee wil.

Fun4two werd genoemd, dat is volgens mij een parenclub. Maar vrouwen alleen mogen er ook naar binnen, dus misschien best een idee om dat eens te proberen samen met je partner? Moet je wel durven binnen te stappen, maar je kunt ook denken: hé, deze mensen hebben ook vrije gedachtes over seks! Googel anders eens naar deze club, misschien neemt het eventuele vooroordelen weg?

Zelf heb ik via chatten eens een man leren kennen, waarbij het alleen maar bij erotisch chatten is gebleven. We hebben elkaar nooit ontmoet. Inmiddels heeft hij een relatie en toen ik laatst een keer zei dat elkaar ontmoeten voor meer dan een kop koffie er waarschijnlijk niet meer inzat, zei hij dat zijn vriendin er waarschijnlijk geen moeite mee zou hebben, als ze maar mee mocht doen. Slik. Maar ik loop er wel steeds mee in mijn hoofd, of ik er op in durf te gaan. Lijkt me een spannende ervaring en zijn vriendin ziet er leuk uit. Je ziet het: vrouwen die het met een stel willen doen, zijn er wel. Ook hier op het forum!

Groetjes,
Toosje

annabel68

annabel68

29-07-2009 om 17:14

Even anders, seel66 en toosje

Bedankt voor jullie serieuze reactie! Even anders:Wat leuk en bijzonder dat het bij jullie zo gelopen is. Natuurlijk hopen mijn man en ik ook stiekem dat het bij ons ooit zo gebeurt.
Seel66: We zijn inmiddels al wat verder en hebben ook wat prettiger sites ontdekt, al vraag ik me inderdaad nog steeds af hoe hoog het slagingspercentage is.
Toosje: Go for it! Try before you die! Ik zal zelf ws ook met knikkende knieen en buikpijn van de zenuwen rondlopen als het zover zou zijn, maar als je op dat moment het niet meer ziet zitten kun je je toch nog terugtrekken?
Het leuke trouwens van dit alles is dat mijn man en ik elkaar helemaal herontdekt hebben! De vonken spatten ervan af! Voor mij was het een enorme drempel om eindelijk eens toe te geven waar ik naar verlangde en wat ik soms miste. Wat sexualiteit betreft had/heb ik best wel een aantal remmingen, want sommige dingen 'doe je niet'en 'die horen niet'...Voor zowel mijn man als voor mij was dit behoorlijk frustrerend. Toch zijn we altijd open gebleven naar elkaar toe en een maand of wat geleden is er bij mij een knop omgegaan. (de reden waarom doet (alweer, Tinus) niet terzake)
En dat maakt dat ik me goed voel over deze beslissing en dat ik blij ben het hier te kunnen delen.
Ik ben nos steeds benieuwd naar meer reacties!
Groet, Annabel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.