Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Jackie Chen

Jackie Chen

21-11-2015 om 14:48

China

Wij gaan met onze 4 kinderen (leeftijd 16,14,12, 9 jaar) naar Beijing voor 2 weken. Behalve de bekende bezienswaardigheden ben ik op zoek naar leuke dingen om te ondernemen. Wie heeft er tips?

Annie

Annie

27-11-2015 om 15:14

verrereizenmetkinderen.nl

Op de site www.verrereizenmetkinderen.nl vind je waarschijnlijk meer informatie dan hier... Er staat in ieder geval een reisverslag op van een gezin dat volgens mij een maand in Beijing is gebleven.

Jacky Chen

Jacky Chen

08-01-2016 om 23:56

Bedankt Annie

Ik ga ff verder kijken

Beertje37

Beertje37

09-01-2016 om 08:24

Smog

Beijing is een fantastische stad, maar momenteel zie je door de smog 80% van de tijd niets meer en worden kinderen regelmatig verzocht binnen te blijven. Het grootste gedeelte van de tijd is de luchtvervuiling levensgevaarlijk.
Weet je het zeker? Er genoeg gezondere alternatieven. De lucht in Bangkok is relatief gezien bijvoorbeeld super schoon.

Jacky chen

Jacky chen

10-01-2016 om 22:16

Ben ik mij van bewust. Daarom gaan we in de lente en maar 2 weken. We logeren in een voorstad van Beijing. Ik ben er vaker geweest maar nog niet met de kinderen.
Smog is een enorm probleem maar in de lente en herfst regent het meer dan in de winter en vooral in de lente kan het hard waaien, waardoor de lucht regelmatig opgeschoond wordt, hoewel de zandstormen natuurlijk weer een ander soort vervuiling met zich meebrengen. I

Bangkok is ook geweldig-ken ik. Staat ook met de kinderen nog op het lijstje.

Beertje37

Beertje37

20-05-2016 om 20:34

Hoe was het?

Hoi Jacky,

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Wij zijn net terug van 2 weken Thailand, maar ik overweeg China voor de volgende meivakantie.
Wat hebben jullie allemaal gedaan en viel de luchtvervuiling mee?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.