Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Leuke camping in de Eiffel?

We zoeken voor onze vakantie (vanaf begin augustus) een leuke camping in de Eiffel. Iemand leuke suggesties?

We hebben 2 kinderen (5 en 8 jaar oud), houden van rustige campings, niet te groot en mooie plekken.

Jessica O

Jessica O

27-07-2015 om 08:04

bijna eiffel

Camping harfenmuhle, id buurt van idar oberstein. Super leuke camping

Mijntje

Mijntje

27-07-2015 om 08:37

hier

strotzbuscher muhle
misschien zie ik je daar

T@sje

T@sje

27-07-2015 om 13:32 Topicstarter

Grappig...

Beide campings hadden we zelf ook al gevonden en staan op onze shortlist
Jullie suggesties sluiten dus erg goed aan bij wat we zoeken, hahaha!

T@sje

T@sje

01-08-2015 om 20:18 Topicstarter

Jessica O, even een vraagje...

We willen gaan kiezen voor harfenmuhle, maar hebben nog één vraagje. Misschien kun jij antwoord geven..

Op de plattegrond van de camping lijkt het alsof op het 'centrale deel' van de camping veel te doen is voor kinderen (speeltuintjes, edelstenen zoeken, zwemvijver) en op het minder centrale deel (beetje links op de plattegrond) niet. Omdat wij nog niet gereserveerd hebben verwacht ik dat alle plekjes in het centrale deel wel vergeven zullen zijn. Mijn vraag is of het met een kind van 5 (en eentje van 8 maar dat zal het probleem niet zijn) een beetje leuk is om buiten het centrale deel te zitten. Is het allemaal vrij goed aan te lopen, ook voor een jong kind alleen of moet je als ouder eigenlijk wel voortdurend mee als je kleuter even wil spelen in een speeltuintje bijvoorbeeld?

Ik kan het vanaf de plattegrond vrij slecht inschatten maar we vinden het wel belangrijk dat onze jongste ook een beetje haar eigen gangetje kan gaan zonder dat ze volledig uit zicht is...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.