Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

wildkamperen in zweden?

Wij gaan dit jaar eerst een weekje naar Denemarken en daarna een week naar Zweden. Beide weken huren we een huisje. We gaan met onze jongste zoon van 15 en tot zover alles oke. Maarr.. ik vind het eigenlijk iets te weinig avontuurlijk, ook voor zoon. Nu had ik bedacht dat we na het weekje in zweden misschien nog een paar nachten zouden kunnen wildkamperen. Dat kan tenslotte in zweden en dat zou de vakantie nog iets leuker kunnen maken. Maar, ondanks dat we wel ervaren kampeerders zijn, hebben ee nog nooit in het wild gekampeerd. Moeten we dan echt gaan oppassen voor wolven en of beren? Of is dat onzin? Wie kan ons meer vertellen over wildkamperen in zuid zweden?

Charis

Charis

06-07-2015 om 11:24

Hmm

Geen ervaring met wildkamperen in Zuid-Zweden, maar we hebben wel eerder gekampeerd in Zweden en het zuiden heeft veel bossen, maar is redelijk aangeharkt. Volgens mij heb je er behalve elanden niet echt groot loslopend wild. Beren zitten hoger. Wel moet je altijd oppassen met dieren die jongen hebben (elanden en zwijnen). Vergeet niet een tekentang mee te nemen, teken zijn misschien nog wel het grootste gevaar daar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.