Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Lotgenoten (jong) overleden partner gezocht

Mijn partner is 2 dagen geleden overleden. We hebben samen een dochter van 10. Ik kom graag in contact met mensen die hetzelfde meemaken/mee hebben gemaakt. 

Wat verschrikkelijk, mijn condoleances. Wil je vertellen wat er gebeurd is (alleen als je daar behoefte aan hebt natuurlijk)?  
Er zijn een paar forumdeelnemers die dit ook hebben meegemaak, hopelijk melden ze zich.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-08-2023 om 19:04

Ach lieve Suikermuis, gecondoleerd. Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en steun bij lotgenoten kunt vinden.

Als je wilt kun je je bericht ook op ons zusterforum, viafora.nl, plaatsen. Daar is het drukker dan op ouders.nl.

Heel veel sterkte voor jou en je dochter .

Wat vreselijk. Ik deel je ervaring niet maar ik wil jou en je dochter veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies. Ik hoop voor je dat je de contacten vindt die je zoekt.

Ook ik ben geen lotgenoot maar ik wil je toch laten weten dat ik bericht heb gelezen. Wat een groot verdriet voor jou en je dochter! Ik hoop dat jullie veel warmte en liefde krijgen van de mensen om jullie heen.  

MRI

MRI

17-08-2023 om 19:32

Hoi, ik was 32 toen mijn man overleed. Als je wilt, kun je me een persoonlijk bericht sturen. Ook over een half jaar, er zal veel op je af komen nu.Heel Veel Sterkte

Suikermuis

Suikermuis

18-08-2023 om 09:41 Topicstarter

IMI-x2 schreef op 17-08-2023 om 18:58:

Wat verschrikkelijk, mijn condoleances. Wil je vertellen wat er gebeurd is (alleen als je daar behoefte aan hebt natuurlijk)?
Er zijn een paar forumdeelnemers die dit ook hebben meegemaak, hopelijk melden ze zich.

Ik waardeer het dat je ernaar informeert. Ik zou het je ook graag vertellen maar vanwege herkenbaarheid doe ik dat liever niet. 
In ieder geval was het onverwacht en zijn de afgelopen weken een hel geweest. 

Suikermuis

Suikermuis

18-08-2023 om 09:43 Topicstarter

MRI schreef op 17-08-2023 om 19:32:

Hoi, ik was 32 toen mijn man overleed. Als je wilt, kun je me een persoonlijk bericht sturen. Ook over een half jaar, er zal veel op je af komen nu.Heel Veel Sterkte

Dankjewel. Misschien stuur ik je een bericht. 

De rest ook bedankt voor jullie reacties, ze doen me allemaal goed.

Suikermuis schreef op 18-08-2023 om 09:41:

[..]

Ik waardeer het dat je ernaar informeert. Ik zou het je ook graag vertellen maar vanwege herkenbaarheid doe ik dat liever niet.
In ieder geval was het onverwacht en zijn de afgelopen weken een hel geweest.

Dat begrijp ik helemaal. Misschien is het dan beter dat je met 1 of 2 mensen privé contact hebt. En misschien zijn er lotgenotengroepen te vinden, in je buurt of online. Dat kun je o.a. in het ziekenhuis navragen.

In elk geval wens ik je bergen sterkte!

wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte gewenst de jaren. Ik heb gelukkig geen ervaring. Ik hoop wel dat je lotgenoten vindt.

'Dat kun je o.a. in het ziekenhuis navragen.' Ik hoop niet dat een ziekenhuis dergelijke informatie verschaft. Dat zou een grove schending van de privacy zijn.
Lotgenoten kun je vinden bij religieuze instellingen zoals kerken en bij zogeheten rouwgroepen. Of hier inderdaad.
Mijn moeder was 33 toen mijn vader overleed door een verkeersongeluk, zij had 5 kinderen, ik was de oudste, ik was 6. Helaas is zij ook al overleden, dus ik kan je niet in contact brengen met haar.

Tsjor

tsjor schreef op 18-08-2023 om 15:51:

'Dat kun je o.a. in het ziekenhuis navragen.' Ik hoop niet dat een ziekenhuis dergelijke informatie verschaft. Dat zou een grove schending van de privacy zijn.'

Een lotgenotenvereniging mag het ziekenhuis toch aanraden?

Weet niet of je Facebook hebt, ook daar zullen vast besloten lotgenotengroepen zijn!

Ik vind het heel erg voor jou en je dochter dat jullie nu zonder hem verder moeten. 

Qua lotgenotencontact bestaan er vaak plaatselijke groepen waarbij je elkaar ontmoet (of je zoekt het iets verder weg voor wat meer anonimiteit). En anders echt anoniem via forums zoals dit inderdaad, maar daar hebben de anderen het ook al over gehad.

Heel veel sterkte gewenst 🕯️🕯️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.