Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

Iemand

Iemand

02-07-2015 om 08:15

Help vriend van mijn zoon

Een vriendje van mijn zoon doet mee aan een Facebook actie waar hij likes moet verzamelen en als hij de meeste likes heeft hij een mooie speaker winnen kan helaas staat hij nu 2de en moet nog 100/200likes om 1ste te komen!

Nu is mijn vraag zouden jullie hem willen helpen met likes krijgen?

https://m.facebook.com/photo.php?fbid=485446331606104&id=100004222237929&set=o.135683599784801&source=48&ref=bookmarks

Als hij 500likes heeft geeft hij een Netflix account weg

Miekemieke

Miekemieke

02-07-2015 om 08:26

nee

Ik heb niet op de link gedrukt hoor maar zo vanuit je bericht zou ik zeggen nee. De jongen kan ook gaan werken bij de supermarkt. En dat netflix account aan wie geeft hij dat dan weg? Ik vind die reclameacties met de meeste likes een beetje vermoeiend worden.

Iemand

Iemand

02-07-2015 om 08:51

Hoi

Het account word verloot onder alle likers

moreen

moreen

02-07-2015 om 12:15

ook nee

dat gedoe met likes krijgen komt mijn neus en oren uit!

Netflix

Je bedoelt zo'n gratis Netflix account van één maand zeker. Of gaat hij tot in eeuwigheid de maandelijkse abbonementskosten betalen?

Pol

Pol

03-07-2015 om 10:45

beetje jammer soms

Als je niet klikt klik je niet, dat hoef je verder niet uit te leggen toch? En zeker niet kattig, of heeft de warmte toegeslagen?

Wat ik wel jammer vindt is dat als bekender forummers zoiets vragen met de opmerking dat ze dit normaal nooooiiitt doen, dat er dan positief wordt gereageerd: ja tuuuurlijk, voor jou altijd...., ik doe het normaal ook nooit maar nuuuuu enz.

Ook mensen die zeggen nooit te klikken: facebook staat vol met "jullie" deelsels. Dat is pas om gek van te worden.

moreen

moreen

03-07-2015 om 11:13

nou Pol

het zit anders op een forum toch ook niet zo dat je de mensen die een reactie geven die jou niet bevalt kunt vertellen dat zij niet moeten reageren of zo. Als je een post zet kun je verschillende reacties krijgen. Als dat je niet bevalt moet je niet posten. Ik irriteer me aan dit soort vragen. En dat mag gezegd worden!

Pol

Pol

03-07-2015 om 12:30

Moreen

Ik heb het idee dat je nogal een kort lontje hebt, je reacties zijn over het algemeen niet echt heel vriendelijk. En dat mag ik ook zeggen. Zelfs zonder uitroepteken.

Marijke

Marijke

03-07-2015 om 13:20

pol

Dat is makkelijk, lekker onder een anonieme naam posten en dan afgeven op iemand die wel vaker met haar eigen naam post en op bekende forumdeelnemers die dat doen. Neem een vaste naam, gebruik die ook of zeg niets.

Verder: hoe kun je denken dat wij dit soort onzin verspreiden op facebook? Als jij last hebt van dit soort deelsels heb je de verkeerde vrienden daar, die loos ik namelijk altijd.

Pol

Pol

03-07-2015 om 13:26

Marijke

Sinds er iets vervelends gebeurde heb ik geen vaste nick meer. Jouw nick is net zo anoniem, de nick moreen ken ik ook nog niet zo lang.
Ik ben dus niet meer of minder anoniem dan een ander. Heb eerder onder deze nick gepost trouwens.

Ik vraag me gewoon af waarom het zo bot moet en waarom er verschil is tussen nieuwe en oude forummers.

Daarbij heb ik een aantal forummers op mijn facebook en ontmoet in het echt en op forummeetings, dus dat is geen fabeltje maar gewoon de waarheid.

Yeti

Yeti

03-07-2015 om 13:26

Maar

Ik ken iemand niet, ik ken zijn of haar zoon niet en ik ken dat vriendje al helemaal niet. Dus op basis waarvan 'like' ik dan?

Pol

Pol

03-07-2015 om 13:33

moet

Maar moet je iemand altijd kennen om iets aardigs of goeds te doen of te helpen dan?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-07-2015 om 17:02

Juist ja!

Pol, de spijker op z'n kop.
Wat is er mis met soms gewoon een aardigheidje. Kost niets. Behalve een heel klein beetje tijd...

Yeti

Yeti

03-07-2015 om 17:47

Iets aardigs of iets goeds

Een voedselpakket afleveren bij de voedselbank voor mensen die ik niet ken, of een verdwaald kind thuis brengen is aardig of goed. Iemand likes geven zodat hij een luxe-artikel kan winnen, valt daar voor mij niet onder. Bovendien schop je dan de huidige nummer 1 van zijn plek. Verdient die het minder?

Pol

Pol

03-07-2015 om 17:56

hoe

Hoe denk je dat nummer 1 op die plek komt dan? Nummer 1 ken je ook niet, dus of die het meer of minder verdiend...tja. Daar is het nu een wedstrijd voor.

Ik snap die principes niet zo, vooral de manier waarop niet, maar dat hoeft ook niet; als je geen like wilt geven dan voorál niet doen.

een like voor iemand

Amai, hoor, jullie kunnen een ferm stukske zagen.
Ik ken de jongen helemaal niet, woon zelfs in een ander land, maar eens op de knop like duwen duurt minder lang dan dat jullie reacties aan het typen zijn.
Bij deze dus, heb je mijn like en veel succes.

Voor zij die zich hier druk in maken, maak er een leuke dag van

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.