Vraag en Aanbod Vraag en Aanbod

Vraag en Aanbod

notje

notje

23-06-2015 om 11:03

iemand lid van de legoclub?

Wij willen graag in de vakantie naar Legoland Duitsland (Günzburg) en hebben een vrijkaartje via het clubblad van de Legoclub.Wie heeft er toevallig ook nog een kaartje (kinderkaartje gratis) liggen en doet er niets mee?Het was het nummer van maart/april/mei.

groeten Notje

Jessica O

Jessica O

23-06-2015 om 13:44

helaas

Heb net gekeken, maar we hebben hem niet meer.

Mooi park trouwens, we zijn er 4 jaar geleden geweest. Verder in de omgeving ook nog genoeg te doen, veel plezier!

notje

Ik zou kunnen kijken bij de legoclubbladen van mijn twee jongens, die zwerven alleen altijd overal (en we zijn aan het klussen in huis en ze slapen tijdelijk op dezelfde kamer, dus niks staat waar het hoort te staan) -

tip nummer 1...!!!!

In de speelgoedwinkels hebben ze altijd een legofolder, die komt om het half jaar uit, en im ELKE staat altijd weer een bon voor gratis kinder entree. De nieuwe van juli-december ligt er misschien al, maar ook in de oude vind je ze altijd!

notje

notje

30-06-2015 om 21:42

Geerke

Ik ga even op zoek,bedankt voor je tip!
groet Notje

notje

notje

02-07-2015 om 10:48

gelukt!

Een mail naar de legoclub en het is geregeld! Super leuk mailtje terug gekregen,ze sturen een bon op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.