Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kaaskopje

Kaaskopje

22-09-2012 om 01:05

Voorstel


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

28-09-2012 om 17:32

Chippie

Over je laatste reactie. Ik waardeer het ook echt, dat benadruk ik nog maar een keer

Zonnestraal

Zonnestraal

28-09-2012 om 17:39

Tjonge p

Tjonge P, je blijft wel doorgaan he. Je hebt je punt gemaakt. Waarom blijf je nou zo doordrammen?

Chippie

Chippie

28-09-2012 om 18:49

Kaaskopje

Het laatste wat ik er nog over zeg:
Je zegt dat de nieuwe baan je in dienst komt van een uitzendbureau. Nu zitten er verschillen in constructies en contracten maar wees supervoorzichting. Een jaarcontract bij een uitzendbureau? Meestal kunnen ze je er tussen nu en vandaag uitgooien. Ziektedagen worden (mogelijk) niet uitbetaald.

NaShA

NaShA

28-09-2012 om 22:38

Ok kaaskopje, niet doen dus!

Je moet niet je vaste contract opgeven voor een uitzendbaan! Dus, voorlopig blijven zitten waar je zit en verder om je heen kijken!

amk

amk

29-09-2012 om 01:52

Knurf (het blijft ot)

ik vraag me dan wel af als ik mindfull boos wordt of in een hondedrol trap, ik dan ook nog steeds mild moet zijn. Zal het over 2 weken eens vragen.

Yta Chalne

Yta Chalne

29-09-2012 om 08:11

Kaaskopje

In de lijn van chippie, denk ik ook dat jij meer kan. Ik heb het al eerder genoemd geloof ik, maar ik heb de afgelopen anderhalf jaar een goed salesteam gevormd met daarin drie mensen van rond de vijftig voor belwerk (servicecalls, winback, maken van afspraken, maar ook beantwoorden van mail op een aardige en begripvolle manier etc.) en ik heb ontzettend moeten zoeken naar mensen van de juiste leeftijd, met ervaring, die het Nl echt goed beheersen, inlevingsvermogen hebben en ook nog een foutloos mailtje kunnen typen. En daar betaal ik de mensen bruto 500 euro meer voor dan ik gok dat jij nu verdient. Per 1 november ga ik naar een nieuwe baan, waar ik weer zo'n opdracht heb, en ik maak me nu alweer zorgen hoe ik weer aan zulke mensen kom (het is veel te ver weg voor jou, anders wist ik het wel!!!). Die plekken bij bedrijven zijn er dus. En je netwerk (OO, bijvoorbeeld) is de plek om ernaar te zoeken!

Rafelkap

Rafelkap

29-09-2012 om 11:20

P/chippie

Ik las niet alle postings wegens tijdgebrek, maar zapte wel even langs die van Chippie, om te lezen wat er nou zo erg aan was. Ik kon die niet vinden dus ik snap die toon tegen haar niet. Sowieso dat iemand de moeite neemt om een reactie te geven vind ik al heel ok en volgens mij kon Kaaskopje dit ook waarderen. Zij had het ook tegen Kaaskopje. Trouwens, je hoeft het toch niet met elkaar eens te zijn? Ik kon zelf geen toevoegingen bedenken, maar kan me wel vinden in Chippie's laatste stukje, dat was juist heel opbeurend, niks mis mee.

Enfin, Chippie geeft er nu de brui aan. Ik vind het niet de bedoeling om iemand zo neer te sabelen. Iedereen is zeker ongesteld.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-09-2012 om 01:58

Yta

Ik ben gewoon ontzettend onzeker over mijn kunnen en dat zit er al van puber af aan ingebakken.
Jouw opsomming van wat iemand moest kunnen om in in zo'n team van jou te passen, is mij op het lijf geschreven. Deze vaardigheden worden ook verwacht bij de opdrachtgever waar ik voor kan werken. Ik kom daar dan op de 'opzeg'-afdeling.
Wie weet is het dus echt zo dat er bij meerdere bedrijven werk voor mij te vinden is, maar ik durf mijn vaste contract niet los te laten. Die luxe kan ik mij niet permitteren.
Wat noem jij te ver trouwens?

Yta

Zoek je nog iemand zoals ik

gr. Lis@ (nog steeds ww)

Yta Chalne

Yta Chalne

30-09-2012 om 12:42

Kaaskopje en lis@

Dat van dat vaste contract snap ik best, dit is niet jouw moment om te veranderen. Als het moet, dan is het niet anders, maar nu je nog de keuze hebt heb je gelijk als je je twijfel serieus neemt! En ver weg; tja, waar jij woont is voor mij 86 kilometer met de auto...

Lis@: ik heb er nog niet exact zicht op, maar een cv sturen kan nooit kwaad, graag zelfs. Kan ook via FB of LinkedIn!

Kaaskopje

Kaaskopje

30-09-2012 om 19:40

Yta

Dat is een uur reizen ongeveer. Dat andere een kwartier fietsen

Kaaskopje

Kaaskopje

07-10-2012 om 02:14

Laatste bijdrage

Ik ben woensdag weer op therapeutische basis aan het werk gegaan. Tijdens die paar uurtjes (iets meer dan 3 uur) bleek dat het eigenlijk nog zoveel energie kost om geconcentreerd bezig te zijn, dat overstappen naar een andere baan sowieso voorlopig niet realistisch is. Ik was na 2 uurtjes werken al bekaf. Dat had mijn teamleider ook door en hij heeft dan ook met geen woord meer over een overstap gerept. Ik voel er na veel denken ook echt niet voor om weg te gaan. Dus dat is duidelijk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.