Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tante Truus

Tante Truus

08-11-2009 om 20:42

Spoed, wie heeft er wel eens een wasmachine retour naar wehkamp gestuurd?

Nou titel zegt het al. Liet wasmachine komen, deed het niet. De vervoerders zeiden al: verpakking moet je even bewaren want als die terug moet doen ze daar onwijs moeilijk over. Nou hij moet terug want hij deed het niet.
Nou ik heb alles van de verpakking keurig bewaard, tot het laatste bolletje polystyreen en latjes etc.
Alleen: die verpakking is eraf gerukt terwijl ik koffie voor de bezorgers aan het maken was, ik kan totaal niet zien hoe die er weer op moet. Het is niet iets wat zich vanzelf wijst. Een paar vrienden van me hebben er ook naar gekeken en kwamen er ook niet uit. Zij zeiden 'nou dat moeten die bezorgers dan maar doen, zij pakken ze per slot van rekening ook uit de hele dag'. Ja het is ook niet redelijk dit van een klant te vragen, zeker zonder werktekening. (die ik overigens wel aangevraagd heb bij de klantenservice)

Iemand van jullie ervaring? Wat kan ik verwachten? Ze komen morgenochtend.

groet, Tante Truus

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiegel

Fiegel

08-11-2009 om 21:45

Ja ik

Hier werd de nieuwe wasmachine met kapotte deur gewoon omgeruild. Die stond nog gewoon op de plaats waar de aansluitingen zitten. Ze hebben het ding daar weer tussenuit gevist, op een steekwagentje gezet en hop, in de vrachtwagen. Volgens mij hebben ze niet eens meer de originele verpakking eromheen gedaan.

Dusse...dat komt wel goed morgen hoor. Als dat verpakkingspul erom heen moet, dan doen ze dat echt wel zelf.

Tante Truus

Tante Truus

08-11-2009 om 23:39

Fiegel

Bedankt, door je berichtje ga ik echt wat rustiger slapen. Ik laat even weten hoe het ging

TT

tonny

tonny

09-11-2009 om 09:01

Ik hoop dat het allemaal goed komt,

maar heb wel een vraag.

Waarom koop je een wasmachine niet bij een gewone witgoedzaak in je woonplaats? Dan is de service eenvoudiger, naar mijn idee.

tonny

Maxime.M

Maxime.M

09-11-2009 om 09:09

Wehkamp

Hoi Tonny,

Ik ben Tante Truus niet maar onlangs ook een droger en later een koelvriescombinatie bij Wehkamp gekocht. De reden dat ik niet naar een witgoedzaak in mijn woonplaats ben gegaan is de volgende. Bij onze witgoed zaak (er is er maar een in het dorp) hadden ze niet zoveel keuze (maar goed een dorp verder hebben ze wel meerdere witgoed zaken) dus ik had wel een tochtje langs alle zaken kunnen doen. Alleen bij Wehkamp hebben ze best een groot assortiment, je kan de apparaten vergelijken en eigenlijk was ik dus in een kwartiertje klaar met kiezen en hup bestellen maar. Een dag later had ik de droger en later de koelvriescombinatie in huis. (het is dus vaak ook nog sneller)

Maxime

dynastie

dynastie

09-11-2009 om 09:45

Tonny

"Waarom koop je een wasmachine niet bij een gewone witgoedzaak in je woonplaats? Dan is de service eenvoudiger, naar mijn idee."

Voor mij geldt hetzelfde als voor Pelle, de duurste op internet is al gauw 100 euro goedkoper dan de gemiddelde gewone witzaak. Volgens mij scheelde het met m'n laatste aankoop 300 euro (wasdroger). De service is niet eenvoudiger of beter via de gewone witgoedzaak, mijn persoonlijke ervaringen zijn zelfs slechter dan met internetbedrijven...

Tante Truus, dat met die verpakkingen is bij mijn weten vooral een issue als je wilt ruilen. Jij wil niet ruilen, maar een ondeugdelijk product vervangen zien. Ik hoop dus maar dat je echt lekker hebt geslapen, want dit mag totaal geen probleem zijn .

Tante Truus

Tante Truus

09-11-2009 om 20:41

Hoe het ging

Nou ze deden moeilijk, moesten met de Wehkamp bellen etc. of ze hem wel mee konden nemen. Maar... ik had wat vriendinnen op de koffie gevraagd voor morele steun en die begonnen samen met mij dat het toch een onmogelijke eis was e.d. Enfin, die inpakkers waren aardige jongens en gingen hem wel inpakken (en geloof me, ik stond ernaast, dat is geen doen in je eentje). Ik merkte wel dat zij het ook raar beleid vinden.
Goed ze hadden een nieuwe wasmachine meegenomen maar die deed het nog niet. Kraan stuk, gaf geen water. mmm was daardoor de eerste wasmachine stuk gegaan? Nee echt waar niet zei ik want er stond gewoon water in toen ik hem gisteren loskoppelde. Bezorgers af en ik zat met een wasmachine die ws goed was maar toch niet kon wassen. En vijf wassen!
Nou vanmiddag meteen de kraan in orde gemaakt. En nu staat hij te draaien! Joepie. Blij ik.

maar wees gewaarschuwd voor de inpakeis van Wehkamp dus. Ik zou zeggen: Wehkamp, gooi een tientje op de bezorgkosten en doe dat opnieuw inpakken standaard in het pakket.

groet, TT

tonny

tonny

10-11-2009 om 13:59

Mooi zo tt! (plus o.t.)

Fijn dat je nu aan de slag kunt met je wasmachine. Prachtig!

En nou ja, wat zulk soort dingen kopen betreft ben ik nou eenmaal van de vorige eeuw.

Tonny

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.