Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

(Te) laat geleverd matras afbestellen?

We hadden een twijfelaar besteld voor puberzoon. Met matras . Bij leen bakker. Zou net mooi op rijd geleverd worden, een week voor hij aan zijn introductie zou beginnen. Tijdens de vakantie werden we gebeld ( wel netjes) dat t een weekje later werd. Jammer. Maar goed, dan eerst maar even een matrasje op de grond. Vandaag ( de beloofde leverdatum) worden we weer gebeld ( netjes) dat t bed geleverd is, maar matras Wederom vertraagd. Nog 2 1/2 week wachten. Ik ben t eigenlijk een beetje beu. Wil bed ophalen, en matras afbestellen. Ik kan bij een lokale andere beddenzaak zo een prima matras in de goede maat oppikken.

Denken jullie dat ik in mijn recht sta? Gedoe krijg? Op mijn bon stand geen leverdatum, maar in de winkel, en ook aan de telefoon waren ze heel stellig over de eerdere beloften qua levering....

Ingrid

Triva

Triva

22-08-2018 om 15:00

Kun je

geen extra korting bedingen en je zoon even een luchtbedje mee geven?

IngridT

IngridT

22-08-2018 om 15:29 Topicstarter

Triva...

Nog een tripje extra over 2 weken van 3 1/2 uur om spullen te brengen daar heb ik eigenlijk niet zoveel trek in.....we zouden vrijdag as nog een keer rijden met wat dingen en dan zou t klaar zijn.

Enfin, inmiddels al gebeld. Afbestellen is geen probleem, maar ze bellen nog even voor me rond of het betreffende matras misschien op voorraad is in een van de andere filialen die min of meer op de route liggen richting studiestad. Hele nette service! Ik wacht even af, maar komt dus sowieso goed!.

Ingrid

Bregje

Bregje

23-08-2018 om 18:17

leen bagger

Ik koop nooit meer iets bij Leen Bagger, zo noem ik het.

Ooit een klerenkast gekocht voor mijn dochter, deze zal in de ochtend geleverd worden, dus ik beloof haar dat haar nieuwe kamer vandaag klaar zal zijn. Toen belden ze om 17 uur dat ze later kwamen want de vrachtwagen was verkeerd om ingeladen, dus in plaats van de eerste werd ik de laatste. Uiteindelijk kwamen ze om half 8. Dochter lag al op bed en was diep teleurgesteld.

Toen wilden we de dag er na de kast in elkaar zetten, toen bleek dat deze gedeelte beschadigd was, dus ik bel naar Leen Bagger. Deze was niet op voorraad in de winkel, dus we moeten ruim 3 weken wachten op een nieuwe, we moesten dan wederom 50 euro verzendkosten betalen en de oude zelf naar de winkel terugbrengen.

Uiteindelijk hebben we een aanhangwagen gehuurd en de kapotte kast bij de info balie op de grond gelegd, en ineens hadden ze wel de kapotte onderdelen op voorraad. Maar wij wilden niet meer. Wij wilden ons geld terug. Dat kregen we met heel veel gezeur. Maar de 50 euro aan verzendkosten kregen we niet terug. Hier hebben we een klacht in gediend, want wij gaan niet zoveel betalen als het niet goed geleverd is. Uiteindelijk kregen we een tegoed bon van 50 euro. Deze hebben we op de cent nauwkeurig opgemaakt.

Daarna zijn we doorgereden naar de Ikea en hebben we daar een kast gekocht.

Geen Leen Bagger meer voor ons. Nooit meer!

@nnemoon

@nnemoon

29-08-2018 om 10:04

Ingrid

Kijk even op de site van Leen Bakker, bij veel gestelde vragen. Volgens mij kan het gewoon maar heb je aparte nummers of je het in de winkel hebt besteld of via de site. Succes!

IngridT

IngridT

29-08-2018 om 10:08 Topicstarter

Annemoon.

T is inmiddels geregeld. Zoon slaapt al een week heerlijk op matras van de lokale bedden-outlet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.