Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

actiontest

Ha allemaal,
Ik heb echt even jullie raad nodig! Zondag was mijn nod maar ik voelde me al een paar dagen anders en heb toen een test gedaan. (action 2 voor 1,49)Test was positief, gisteren weer een test ook positief. Had net huisarts gebeld omdat ik medicijnen gebruik die niet in de zwangerschap mogen gebruikt worden. Assistente kende de action testen niet en vroeg of ik bij hen nog een test wilde komen doen. Resultaat negatief. Volgens haar hoefde ik niet te wachten tot de 5 minuten voorbij waren maar moest er gelijk een 2de streepje komen.(had wel net een halve liter water op)Wat nu, zijn de actiontesten dan echt zo onbetrouwbaar? Heb vaker met actiontesten getest en die bleven gewoon wit.

Pff, voel me zo rot nu...

nog een keer testen

het zou alle kanten op kunnen denk ik. Niet elke test is even gevoelig en niet elke test is even betrouwbaar. en dan moet je de test ook nog goed uitvoeren, de juiste uitvoering kan verschillend zijn voor verschillende testen.
Vang morgenochtend de eerste ochtendurine op en laat die nog een keer testen bij de huisarts. Als jij je rot voelt, je zorgen maakt, dan is dat al een reden op zich om nogmaals te (laten) testen.

Sterkte!

Dalarna

Dalarna

29-01-2014 om 09:58

testen

Testen bij de huisarts zijn echt niet anders of beter dan die je bij de winkel koopt TENZIJ je niet goed de gebruiksaanwijzing volgt. Test morgenochtend gewoon met een andere test, maar wel gewoon zelf thuis.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.