Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Antidepressiva en zwanger worden?

Mijn man slikt efexor en nu na een jaar nog niet zwanger het is om hopleoos van te worden. We hebben al 4 kinderen en ik was meteen dezelfde maand zwanger (man sliktte toen de antidepressiva niet) de huisarts zegt dat het niets met elkaar te maken heeft ik weet zeker van wel. Wat zijn jullie ervaringen? Kunnen vrouwen wel zwanger worden als ze aan de efxor zitten? Hebben jullie te maken met vertraging?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Efexor

Wat ik weet is dat het sperma van de man wel beïnlvoed kan zijn door medicijngebruik. Of Efexor daar dan een negatieve invloed op heeft weet ik niet. Als ik jou was zou ik zijn sperma eens laten onderzoeken door een laboratorium, dan heb je meteen antwoord op jouw vraag.

Je vraagt of vrouwen wel zwanger kunnen worden met Efexor. Volgens mij is dat geen probleem al is het slikken van medicijnen natuurlijk altijd van invloed op het kindje in je buik.

Ik zou nog eens een bezoekje aan de huisarts afleggen (of anders een gyneacoloog) voor nader onderzoek.

Succes!

Groetjes,
Regien

Bianca1969

Bianca1969

06-09-2010 om 15:31

Efexor

Hier zei de huisarts dat het wel van invloed KON zijn. Mijn man slikt ook Efexor. Had overigens niks te maken met onze IVF en ICSI, ik was gewoon in de overgang. Dus schrik niet.
Manlief moest het ook melden in het ziekenhuis en daar gaf met ook aan dat het van invloed kon zijn op de kwaliteit van het zaad, maar dat dit niet bewezen is.
Ik kan op internet ook alleen maar zo gauw info vinden over vrouwen en Efexor, maar ook vragen van vrouwen over mannen die Efexor gebruiken. Ik zou het toch een navragen bij een psycholoog/psychiater. Wellicht weten die meer of anders een vruchtbaarheidsafdeling in een ziekenhuis. Wij hebben goede ervaringen in Voorburg, dus misschien kunnen ze je daar antwoord geven.
Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.