Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Anoniem

Anoniem

08-01-2009 om 19:52

Hersteloperatie sterilisatie

Hallo,

Ik ben een vrouw van 35 jaar en heb 3 jongens uit mijn vorig huwelijk. Ik heb me na mijn 3de zoontje laten steriliseren omdat ik toen 3 kinderen wel genoeg vond. Nu zijn we 5 jaar verder, ik ben gescheiden en ben ondertussen weer een jaar getrouwd met mijn huidige man. We zijn zielsgelukkig en in eerste instantie hadden we er vrede mee dat we samen nooit kinderen zouden krijgen. Maar sinds een aantal weken zijn we er toch vaker over bezig en lijkt ons een kindje van ons samen toch ook wel heel erg mooi. Sindsdien ben ik eigenlijk heel benieuwd of het goed te doen is om zo'n sterilisatie ongedaan te laten maken en wat voor proces er aan vooraf gaat. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik hoor het graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@

m@

09-01-2009 om 21:01

Vaak

het schijnt heel vaak te gebeuren hoor, zo´n hersteloperatie. Mijn vriendin is verpleegkundige en volgens haar ligt het hele ziekenhuis altijd vol met mannen met hersteloperaties. Het weer aan elkaar zetten van de zaadleiders is niet moeilijk. Maar je moet dan afwachten of het zaakje weer gaat lopen en of je lichaam weer opnieuw zaad aan gaat maken. Wat de kansen zijn weet ik niet. Maar daar moet je met google-en antwoord op kunnen vinden. En of de verzekering de ingreep vergoed, zou je ook even na moeten kijken in je polis.

Succes,

M@

Carolien

Carolien

09-01-2009 om 21:47

Euh m@,

volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen. Anoniem is een vrouw en is zelf gesteriliseerd. Ze wil weten wat HAAR kansen zijn op herstel.
Anoniem, ik kan je geen zinnig antwoord geven. Ik zou me wenden tot een gynaecoloog, dan kan die jouw vragen misschien wel beantwoorden. Zal er ws ook aan liggen op elke manier je gesteriliseerd bent.
Succes,
Carolien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.