Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Hoe kan je het best een spermastaal aanmaken?

Ik moet binnenkort naar het ziekenhuis voor een zaadonderzoek. Op welke manier maak je best een spermastaaltje aan? En hoeveel tijd heb je?
Ik kan best wel na een paar minuten klaarkomen maar het gevoel is ook minder intens en doe ik nooit.
Ik merk wel dat ik dat als ik een paar keer stop en weer doorgaat , dat het veel intenser is en er ook meer uit komt. Meestal laat ik me dan klaarkomen als ik voldoende voorvocht heb en opgewonden ben. Ik voel me ook een beetje beschaamd om het op deze manier dan te doen in het ziekenhuis.
En hoe vang je het best op in het potje want het lijkt mij niet gemakkelijk om het op te vangen?

Ad Hombre

Ad Hombre

15-07-2018 om 22:17

Nou

Gewoon zoals iedere man. Je zet het potje aan de andere kant van de kamer. Goed richten, ogen dicht, denken aan Maxima en het gaat allemaal vanzelf!

Google.

Ik ben een vrouw dus geen ervaring hiermee, ook niet van mannen in mijn omgeving.
Bij een familielid zijn er meerdere zaadcel onderzoeken gedaan want die bleef vruchtbaar na een sterilisatie. Maar hoe dat precies verliep weet ik niet.
Heb je geen informatiefolder gekregen van het ziekenhuis?
Zo niet, ik zie dat deze folders ook geplaatst zijn op internet.

Tik bij Google "zaadonderzoek" of "zaadstalen" in en je krijgt meerdere pdf bestanden geplaatst door ziekenhuizen.

Schaamte is heel menselijk, maar eigenlijk onnodig. Maar ja, gevoel en verstand werken wel eens langs elkaar heen.

Ad Hombre.

Tja, of dat psychisch zo eenvoudig is als je bijvoorbeeld chemokuren moet ondergaan voor prostaatkanker weet ik niet. Tssss...mannen

Ad Hombre

Ad Hombre

16-07-2018 om 10:12

wil40

Zou het een trol met prostaatkanker zijn denk je?

Geen idee Ad.

In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Er waren hier zoveel rare topics rond, ik heb dagelijks mijn twijfels.

Ad Hombre

Ad Hombre

16-07-2018 om 17:45

wil40

"In Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is."

Dacht jij dat de grondwet van toepassing was op internetfora? Die troela van forumbeheer verwijdert stilletjes postjes van mij omdat 'mijn toon haar niet aanstaat'. Dat gaat niet echt samen met de vrijheid van meningsuiting, lijkt mij

Dat jullie een overduidelijke trollpost niet als zodanig herkennen moeten jullie zelf weten, ik ga niet doen of dit een serieuze vraag is...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

16-07-2018 om 21:33

Hij is dubieus ja

En on topic.... mijn man mocht dit thuis doen en dan gauw inleveren in het ziekenhuis.

Is dat niks?

Kaori

Kaori

16-07-2018 om 21:36

jouw reactie deed mijn thee op het beeldscherm belanden, kun je volgende keer even waarschuwen!

Ad Hombre. Off topic.

Jeetje, geen serieuze vraag dus over spermastalen. Tja, dan blijft er verder niet veel over.
Dan ga ik maar weer lezen over de vele narcisten in Nederland. Iedereen heeft er één of kent er één.
Narcisten zijn eigenlijk een soort trollen, ze duiken overal op.

Paasei

Paasei

16-07-2018 om 22:59

Trollen

Tja.. sperma-stalen en narcisten.. het is een pot nat. Allemaal trollen, die moeilijke mensen. Net als kinderen met een etiket van het een of ander soort, waar je tegenwoordig ook over heen struikelt. Je zou bijna willen dat je zo'n partner, of zo'n kind had, dan kon je ook fijn mee jammeren.

P.s. pijnlijke opmerking..? Ongenuanceerd misschien..? Precies. Zo voelt de jouwe dus voor slachtoffers (want zo wordt dat terecht genoemd) van narcisme.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

16-07-2018 om 23:04

Ik lees

Ik lees steeds “ hoe kan ik het beste een spermastraal maken”

Anjo

Anjo

17-07-2018 om 17:30

Echt thuis?

Dan kan hij iedereen z'n sperma wel meenemen toch?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

17-07-2018 om 18:31

Anjo

En wat zou hij daarmee opschieten? Dan weet hij hoe die van de buurman zwemmen. Ik neem aan dat het geen DNA-onderzoek ivm een misdrijf betreft.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

17-07-2018 om 19:09

Precies

En in het ziekenhuis kan dat niet???
Die zuster staat er niet bij hè.

Anjo

Anjo

17-07-2018 om 22:36

Nee maar

Je gaat wel alleen die kamer in met een net verkregen potje. Leek mij dat dit zo persoonlijk en belangrijk was dat het alleen ter plekke werd gedaan. Ik denk dat The Switch mijn gedachten heeft beinvloed

Phryne Fisher

Phryne Fisher

17-07-2018 om 23:07

Dopingcontrole

Bij dopingcontroles moet je in het potje plassen terwijl de official staat toe te kijken. Anders is het een koud kunstje om een ander plasje in te leveren.

Lab-medewerker

Lab-medewerker

18-07-2018 om 21:34

Thuis

Je mag dit gewoon thuis doen als het maar binnen een half uur/ uur in het ziekenhuis is. Wel zorgen dat het warm blijft, maar dat is bij deze temperaturen niet zo moeilijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.