Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
kweetniet

kweetniet

06-05-2009 om 19:53

Hoeveel kans om zwanger te worden

Wie weet dit, ben ongeveer 10 maanden geleden bevallen van een dochter. Heb 9 maanden borstvoeding gegeven dus ik menstrueerde steeds niet en nog steeds niet. Ik gebruik ook geen pil ofzo. Nu komt het gisteren hebben we eindelijk weer voor het eerst sex gehad en jeetje niet bij nagedacht dat ik dus niets gebruik ofzo. Nu vraag ik me dus af is er een grote kans dat ik zwanger kan worden omdat ik dus nog niet menstrueer en ook nog niets van een eisprong heb gevoeld(voelde ik eerder voor mijn zwangerschap wel altijd). Eigenlijk ben ik niet echt toe aan weer een zwangerschap omdat de vorige erg zwaar was maar mocht het zo zijn ook van harte welkom(haha laat mijn vriend het maar niet horen) Wie weet hier iets over? Groetjes kweetniet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Tja

ik heb geen enkel idee hoeveel kans je hebt, vrij klein denk ik. Maar wie vrijt heeft kans op een zwangerschap. Wacht maar af, over een tijdje weet je wel of het iets opgeleverd heeft.

Als je niet zwanger wil worden dan zal je aan anticonceptie moeten en als je wel zwanger wil worden lekker doen wat je gisteren hebt gedaan

sidneysheldon

sidneysheldon

08-05-2009 om 15:09

Kans

als je tot voor kort borstvoeding gaf heb je een kans dat de eisprong nog niet op gang was... maar hangt ook af van of je volledig borstvoeding gaf of niet.
verder is de kans dat het in die ene keer lukt... tja klein lijkt mij.
Maar goed, je weet het nooit, dus volgende keer toch maar condoom gebruiken!

Risama

Risama

08-05-2009 om 17:08

Idd kleine kans, maar...

...het kan dus wel. En ook volledige BV beschermt niet tegen een nieuwe zwangerschap! Het bewijs drinkt nu uit mijn borst.

Risama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.