Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Annemarieke

Annemarieke

02-08-2010 om 14:32

Lieve mensen

Lieve mensen,

Voor de zomervakantie hebben we na de zoveelste mislukte behandeling een pauze ingelast in de mmm.
Deze pauze gaf ons zo ontzettend veel rust! Ons gezinsleven werd weer opgepakt en we konden weer genieten. Na heel veel praten, huilen, nadenken, weer huilen en diep zuchten hebben we samen besloten te stoppen met het vechten voor nog een kindje in ons gezin. Onze relatie is me zo lief dat ik niet alles op het spel wil zetten om kosten wat kost nog meer gezinsgeluk te krijgen. Ik zeg bewust nog meer want heb de afgelopen weken gemerkt dat het geluk wat we hebben al meer is dan we ons ooit hebben kunnen wensen.
Bij deze wil ik iedereen een hart onder de riem steken die nog wel doorvecht!

Regien, ik zie dat jullie IVF gaan doen. Heel veel sterkte meis! Ik zal aan je denken. Wij hebben jaren geleden IVF/ICSI gedaan in het Radboud in Nijmegen.

Peggy, van jou lees ik al een tijdje niets meer. Ben erg benieuwd hoe het met je gaat.Als ik me niet vergis moest je begin juli voor een eerste follikelmeting naar het ziekenhuis toch? Al een stapje verder inmiddels?

Lieve allemaal, heel veel sterkte in de strijd! Ik ga jullie niet vergeten en blijf meelezen!!

Liefs Annemarieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Annemarieke

Wat een moeilijk maar goed besluit denk ik. Je schrijft het zelf al zo mooi: er is al zoveel geluk met een kindje waarom het lot tarten en er perse nog eentje bij willen? Ik kan me jullie besluit levendig voorstellen, ook het verdriet en de pijn er bij overigens.

Wij zijn deze maand een ronde 'hormoonvrij'. Afgelopen vrijdag naar de gynaecoloog geweest en er zat een mooi eitje van 17,5 te wachten. We hebben desondanks besloten om de natuur zijn gang te laten gaan. Geen pregnyl, geen IUI maar 'gewoon' onszelf!
Gisteren bloed geprikt om te kijken of ik uit mezelf een eisprong heb gehad, vanmiddag mag ik bellen voor de uitslag, ik ben zeer benieuwd!

18 augustus gaan we naar professor Ombelet in Genk voor een second opinion, ben ik ook zeer benieuwd naar.
Met een beetje geluk hoeven we niet meer te gaan

Annemarieke, ik wens je veel geluk!

Liefs,
Regien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.