Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

nog een keer....

ik ben 32 en heb 2 mooie gezonde dochters van 13 en 5 jaar maaaaarrr....spiraaltje die er binnenkort uit moet en ja dan gaan je eierstokken zich toch laten horen he...tenminste bij mij hahaha

het lijkt me zo leuk nog een keer...
ben al helemaal verliefd op het idee <3

dus toch voorzichtig naar mn mannetje gebracht zou t niet leuk zijn als...en die zag dat helemaal niet aankomen! had er nog nooit over nagedacht want voor hem was 2 toch altijd wel de max.

volgens mij vindt die het nou stiekum toch wel een leuk idee als we nog een kleintje mogen krijgen want inmiddels is de verbouwing in gang gezet hihi...
stap 1 extra opbergruimte (kwam ik toch al tekort hihi) dus van de zolderkamer van mijn dochter een stukje afgesnoept het wandje is al zo goed als af!

en hij heeft al een heel plan om van 2 kamers 3 te maken want volgens hem is het zo gedaan (hij is nogal handig) en ja hij vindt dat mocht hij er niet nog een willen het altijd makkelijk is dat je een "strijkkamer"oid hebt hahaha
aan de andere kant zegt die wel dan kan de baby....of ja en de babykamer...

maar hij wilt het hoge woord maar niet zeggen, ik krijg gewoon geen JA uit zn mond wat moet ik daar nou mee..door al dat verbouwen en dat meedenken gaat het bij mij alleen maar meer kriebelen maar wil zo graag een duidelijke bevestiging dat we het nog een keer gaan proberen haha

Leg de verantwoording maar bij hem

Leuk, spannend, en tja, mannen he?

Je zou kunnen melden dat je spiraaltje er over een week uitgaat en dat daarna de verantwoording voor eventueel voorbehoeden bij hem ligt.

Wat gaan we gebruiken? vraag je dan...of...

natas81

natas81

10-02-2014 om 10:26 Topicstarter

haha

ja indd mannen...blijkt toch weer mannen komen van mars vrouwen van venus haha

voor mijn gevoel waren we er al helemaal over uit want ja hallo..hij gaat verbouwen! zitten we in de auto zeg ik iets over stel ik wordt die maand zwanger dan zou ik die maand uitgerekend zijn zegt die ineens...uuuhh maar ik heb niet gezegd dat ik het wel nog een keer wil proberen....pfff! HOEZO... hij is al aan het verbouwen hahaha

vindt jou optie wel een goeie... wat gaan we gebruiken..hihi

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.