Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
hilma

hilma

28-03-2011 om 12:31

Nog een kinderwens maar...

Ik moet het even kwijt...

we zijn gezegend met 2 prachtige kinderen van 4(meisje) en 3(jongen). het gezin is compleet dacht ik.

Nu ben ik jammergenoeg niet gezond, ik heb Multiple Sclerose. Tot nu toe is het verloop mild, ik heb op het moment geen klachten. maar je weet nooit hoe lang het zo blijft gaan. het kan zo blijven, het kan ook snel erger worden.

Mijn man vind het goed zo en wil geen 3e kindje en waarschijnlijk is het ook het beste om het hier bij te laten. maar ik zit al een hele tijd met het gevoel dat ik wel heeeel graag nog 1 kindje erbij zou willen.

Goed, als mijn man het niet wil houdt het ook wel op natuurlijk, maar ik zou zo graag...

we zijn allebei 32 dus qua leeftijd zou het nog best kunnen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Moeilijk

Je gevoelens zijn begrijpelijk, maar de bedenkingen zijn dat ook.

Wanneer je gezondheidssituatie onverhoopt achteruit gaat, is je man de eerste persoon die een stap (of veel) harder moet gaan lopen. Dat legt naar mijn idee veel gewicht in de schaal. Hij ziet een kindje erbij niet zitten.

Verlangen 'nog eens' is niet vreemd. Het is een onderwerp dat hier keer op keer terugkeert.
Het valt niet mee als gevoel en verstand niet op één lijn zitten. Sterkte ermee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.