Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
eitje

eitje

17-09-2011 om 22:28

Ovulatietest kruidvat

Iemand ervaring met de ovulatietesten van Kruidvat? Ik heb een erg onregelmatige cyclus, dus ben nu begonnen met de ovulatietesten van kruidvat omdat deze een stuk goedkoper zijn dan de bekende merken. Maar is deze test ook betrouwbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

17-09-2011 om 22:51

Lastig

Hoi,

Ik heb ze gebruikt maar vond het erg lastig om te bepalen of de lijnen even dik waren of niet. Om van het gedoe af te zijn, ben ik toen overgestapt op de duurdere digitale testen van predictor.

Liora

Matcare

Geen ervaring met die van het kruidvat. Ik bestelde ze altijd op matcare. Zijn heel goedkoop en bij mij werkte ze erg goed.
Succes!

Clowntje

Clowntje

19-09-2011 om 21:32

Clear blue

Gebruikte ik altijd. Zijn wel aan de prijs maar zeer betrouwbaar. En als je een beetje weet hoe je cyclus is, dan heb je er per maand ook niet zoveel nodig.

Pas wel op met de goedkope internet dingen. Zoek hier maar eens in het archief, er zijn ovulatie testen die mannen laten ovuleren en zelfs Haarlems kraanwater heeft een eisprong.

Clowntje

Clowntje

19-09-2011 om 21:33

En temperaturen

Is nog goedkoper en geeft ook inzicht, maar wellicht heb je dat allang gedaan.....

Onbetrouwbaar

Volgens KV was ik de hele maand vruchtbaar .
Ik bestelde hele goedkope van Sensitest. Echt top en heel betrouwbaar. Aanrader!
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.