Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Pil vergeten

Hoi allemaal,

Ik weet het niet meer!

14 maart ongi geworden, niet echt veel maar toch.
25 april ongi geworden, 2 weken overtijd
Rond 9 mei ( weet het niet zeker ) rose bruinige afscheiding gekregen.
Wel aan het begin, midden en einde van de cyclus de pil vergeten.
Nu zijn we 7 weken verder en dus 3 weken overtijd alleen loopt mijn cyclus helemaal anders waardoor ik het helemaal niet meer weet.

Vorige week maandag een test gedaan ( negatief ) en zojuist een test gedaan en deze was ook negatief. Ik snap er helemaal niets van!

Wat nu te doen?

Liefs Marlik

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

14-06-2009 om 19:49

Doktersbezoek.

Hoi Marlik,
Lijkt het je onderhand niet een keer een goed idee om hiermee je huisarts te bezoeken ?
M.

Marlik

Marlik

14-06-2009 om 20:08 Topicstarter

Rembrand

Vorige week heb ik contact gehad met de verloskundige en ze raadde me aan om een week te wachten met testen dus vandaar dat ik vandaag nog een keer getest heb.

Welke testen gebruik je?

als je clearblue hebt gebruikt dan met je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent maar onregelmatige bloedingen/cyclus, ik zou indd nog maar een keer naar de ha gaan.

Marlik

Marlik

15-06-2009 om 11:57 Topicstarter

Manda rijn

Hoi,

Ik heb de goedkope testen van het Kruidvat gebruikt
( 2 voor 5 euro ).
Ik heb geen tussentijdse bloedingen. Alleen de tweede week van deze cyclus rose/bruinige afscheiding verloren.
Verder ben ik erg moe, af en toe veel plassen, apart gevoel in mijn onderbuik. Gisterenavond hele erge buikpijn gehad waarvan ik dacht nu zal mijn ongi komen maar nog steeds niets hoor.

Naar de huisarts

gaan, ik denk niet dat je zwanger bent anders had je nu genoeg hormoon in je urine moeten hebben om positief te testen.

Er is door die pil en dat je hem een paar keer bent vergeten gewoon iets niet meer in orde, of misschien heeft een andere reden. Ik zou er in elk geval even mee naar de huisarts gaan.

Marlik

Marlik

15-06-2009 om 16:05 Topicstarter

Cyclus

Hoi,

Doordat mijn cyclus nu anders is doordat ik verschillende keren de pil vergeten ben weet ik niet hoe ik nu moet tellen om eventueel wel of niet zwanger te zijn.

Ik wacht het nog eventjes af en doe dan nog een test is hij negatief dan ga ik ervanuit dat ik niet zwanger ben, maar nu is het gewoon nog erg onzeker allemaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.