Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Stil hier

Wat is het toch stil in dit draadje, wel jammer!

Hier wachten we nog een dikke week voordat we mogen gaan testen. Ik heb in ieder geval nog steeds een goed gevoel bij de IUI die gepaard ging zonder pijn, bloed en krampen nadien. We zullen zien of het goed nieuws geeft!

Hoe is het met andere 'ik wil zwanger worden' dames?

Groetjes,
Regina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
peggy

peggy

10-07-2010 om 22:45

Ongesteld geworden

Hoi regien,
ben weer terug van vakantie. heb een geweldige week gehad. ben wel ongesteld geworden in de vakantie na 51 dagen. maandag ga ik het zh bellen voor een eerste afspraak om regelmatig een eimeting te laten doen. dit is zo ver wat er nu speelt. hopelijk mag ik je binnenkort feliciteren, ik hoop het zo voor je. dikke kus en liefs, peggy

Regien

Regien

11-07-2010 om 18:44 Topicstarter

Peggy

Fijn dat je hebt genoten van je vakantie! Waar zijn jullie geweest?

Een cyclus van 51 dagen, jeetje. Had je deze keer hormonen geslikt, geprikt of helemaal geen hormonen gebruikt?

Ik moet nog een weekje wachten. Heb de griep dus dat is echt balen. Net had ik allemaal steken onderin mijn buik...als dat maar goed gaat.

Groetjes,
Regien

peggy

peggy

12-07-2010 om 13:30

Regien

we zijn naar terschelling geweest. 16 mei moet ik naar het zh voor een eerste eimeting. dan is het dag 12 van mijn cyclus. we doen alleen maar eimetingen zonder hormonen tot duidelijk is wanneer mijn eisprong er aan komt. het risico om een meerling te krijgen is 65%. aangezien ik kevin al heb vinden mijn man en ik het risico veel te groot. we kunnen het altijd alsnog doen maar eerst dit maar eens proberen. jeetje, de griep. beterschap meis. hoop dat je gauw positief nieuws hebt voor ons. zou erg mooi en leuk wezen als we je mogen feliciteren.

groetjes en liefs, peggy

Regien

Regien

17-07-2010 om 07:36 Topicstarter

Negatief

Het is voor de zoveelste keer niet gelukt om zwanger te raken. Deze keer was een test niet eens nodig: de menstruatie is er door gekomen.

Ik word er hartstikke moedeloos van, meer kan ik niet zeggen...

100%mama

100%mama

17-07-2010 om 20:24

Regien

Voor jou een kaarsje Regien.......ik weet niet wat ik moet zeggen......

Hier helaas ook nog niet gelukt. Ik heb over 2 weken een afspraak met de HA (ze is nu op vakantie) om te kijken of mijn eisprong iets regelmatiger kan komen. Vorige week dinsdag was mijn laatste menstuatie dag en zaterdag had ik alweer een eisprong. Iets in mij zei "ga even testen" dus gelukkig heb ik het gedaan anders was ik weer te laat. We wachten dus maar weer af...Sterkte meiden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.