Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

25-12-2011 om 22:03

Weer geen geluk

Nou meiden, de dagen verstreken na de 5e iui. Ik dacht vanmorgen nog ik zit op dag 13. Vorige keer werd ik op dag 12 ongesteld dus had ik goeie hoop dat ik zwanger zou zijn. Maar vanmiddag bij mijn schoonouders bewees het wcpapiertje het tegendeel. Wat een gezellige dag moest worden is gedeeltelijk gelukt maar ook gedeeltelijk gevuld met intens verdriet. Ik werd getroost door mijn schoonzusje die helemaal geen kinderen kan krijgen. Ze snapt hoe ik me voel ook al heb ik een geweldige zoon.ze zei dat ik een pauze in moest lassen, is allemaal zo intens. De eerste uitgangsecho is pas 9 januari en dat is voor de laatste ronde in mijn cyclus te laat. Ik moet dus een maand zelf aanklooien. Mijn hoop zakt me steeds meer in de schoenen. Ik voel me zo ontzettend rot en ook wat depri. Ik hoop echt nog steeds van harte dat het me mag lukken. Om zwanger te worden van een tweede kindje.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat rot

Spijt mij (en velen hier met mij) enorm voor jullie.

app-sent

PotableRam80

PotableRam80

26-12-2011 om 10:31

Sterkte

Heel erg veel sterkte. Ik hoop dat je het rotte gevoel een klein beetje van je af kunt zetten en toch kunt genieten van de kerst!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

26-12-2011 om 14:47

Ach peggy

Wat akelig! Ik hoop zo dat het er in 2012 gauw heel anders mag gaan uitzien voor je! (en wat verdrietig ook van je schoonzus, wat een verdriet voor één familie).

Valkyre

Valkyre

26-12-2011 om 17:42

Oh peggy

Wat verschrikkelijk naar weer.

Hier geen veranderingen - de HSG heeft geen afwijkingen laten zien, en verder weten we dus nog niks.

Heel veel sterkte, meis.

groet, Valkyre

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.