Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Wie heeft wanneer haar nod?[wordt gearchiveerd]

Hoi lieve meiden.... we gaan er nog steeds voor he...!
Een nieuwe frisse draad voor nieuwe frisse moed bij het proberen zwanger te worden!
Wees welkom.

Vonda


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vonda

Vonda

04-02-2009 om 01:21 Topicstarter

*** lijstje 3 februari 2009 ***

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 16 februari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2. Zaad is niet helemaal zoals het moet zijn, ze willen een spatader afklemmen, maar we gaan eerst 3 februari naar een fertiliteitsarts.
Vonda (43), 2e kindje, NOD 17 februari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van bijna 3.
Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 21 februari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)
Yrma (29) 2e kindje, zoon van ruim 2, NOD rond 20 februari (gestopt met pil sinds december 2008)
Merel (30), 2e kindje, NOD rond … maart (?), bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

Wouw...

Alweer 8 maanden en 1200 berichten, pfffff veel hoor. Maar ik heb ook nog steeds elke dag contact met de meiden die ik op internet heb leren kennen uit de tijd dat ik voor het eerst zwanger wilde raken in 2004 , echt grappig.

Nou meiden het is zo ver, vandag gat Ron naar de basisschool. Hij heeft net zijn Zuckertute gekregen en is er helemaal klaar voor, hij heeft zelf zijn kleding uitgezocht, geweldig ! wens me sterkte, ik neem geen zakdoek mee !!

Niet gehuild...

moeders heeft niet gehuild en Ron ook niet, hij vond het heel erg leuk.

Het klussen lijkt er hier weer bij in te schieten ......

Merel78

Merel78

04-02-2009 om 14:34

Lijstje aangevuld

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 16 februari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2. Zaad is niet helemaal zoals het moet zijn, ze willen een spatader afklemmen, maar we gaan eerst 3 februari naar een fertiliteitsarts.

Vonda (43), 2e kindje, NOD 17 februari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van bijna 3.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 21 februari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)

Yrma (29) 2e kindje, zoon van ruim 2, NOD rond 20 februari (gestopt met pil sinds december 2008)

Merel (30), 2e kindje, NOD 28 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

Merel78

Merel78

04-02-2009 om 14:35

En verder

verder ziekenboeg hier, dus heb weinig puf om te reageren. lies, fijn dat het meeviel en wat een gek verhaal van die leidsters. waar baseren ze het op...

verder liefs voor iedereen en tot wanneer ik me weer beter voel

merel

Merel

Beterschap meis, wij hebben de ziekte ellende al achter ons. De leidsters onderbouwen het wel leuk en correct maar zo wie zo kan je pas op 8 jarige leeftijd zo'n uitspraak doen na een test en niet als hij nog geen vier is en je er niet voor gestudeerd hebt. Het is een leuk compliment en verder kunnen mijn man en ik er kostelijk over lachen maar ben wel even heel boos geweest. Maar goed we zijn er klaar mee. Ron gaat naar de basisschool en vind het leuk en ik ga mijn klusweek weer in, dit keer weer met ovulatietesten en hopen dat het eindelijk raak is !!!!!!

Nathalie

Nathalie hoe was het bij de fertiliteitsarts ?

Hoi

Fijn Liesje, dat alles goed ging op school met Ron en dat je niet hoefde te huilen ... weer een nieuwe fase.. de tijd staat gewoon ook nooit eens even stil he.. het gaat mij soms ook echt veel te snel hoor!
Oh ja.. en erg apart van dat verhaal op de psz... zoiets mogen ze dus écht niet zeggen.... kan me wel een beetje opwinden over dit soort dingen... jij bent nuchter en relativeert het maar stel je voor dat ouders met zo'n uitspraak helemaal aan de haal gaan....
Merel.. balen van ziekenboeg..hopelijk knap je snel weer op.. niks aan he... Heb je 'de' 'beruchte' griep??
Hier zitten we in 'de klusweek' zoals dat zo mooi heet... het is toch wel vreemd... op een site (van predictor ofzo) staat dan op de dag aangegeven wanneer je het meest vruchtbaar zou zijn enz.. nou dat was dus gisteren...het zal wel niet op de dag kloppen en bij iedereen anders zijn, maar toch.. het houdt je dan wel wat meer bezig we zullen het weer zien...
Fijn weekend allemaal....
Groeten Yrma

Merel78

Merel78

06-02-2009 om 12:47

Hoi

Hoi allemaal

hier weer langzaam aan de beterende hand. Ik weet niet, Yrma, wat de beruchte griep is, maar we zijn hier al weken aan het kwakkelen. Dan ik weer, dan man, dan dochterlief en vooral het liefst net na elkaar, blegh. Ik was nu erg moe, rillerig (koortsig?) en vooral heel veel vervelende hoofdpijn en dan echt zo'n doordreunende 'man met de hamer' koppijn. Ongi is weer over, baalde er toch wel even flink van. Maar ja, dan lees ik het verhaal van Therese en dan denk ik wel weer: tjee, meid, doe ff normaal, waar gaat dit over. Ik vroeg mijn zus laatst of ze al gewend was aan twee kleintjes (die is in december bevallen). Ja hoor, 2 is veel leuker dan 1, nu had ze tenminste wat te doen (ze is thuis). dan denk ik ja...er zijn er bij die er ook wel 2 willen (en dan vooral denkend aan liesje bijv. bij wie het niet zo makkelijk gaat). En ik dacht ook: nou ik heb er 1, maar ik werk erbij en dat is druk zat. maar ja. vond het een beetje een flauwe opmerking.

Nou alle klussers veel plezier gewenst, voor ons komende week weer en tot later maar weer.

liefs, merel

nathalie_80

nathalie_80

06-02-2009 om 21:15

Liesje

Hee Liesje,

Goed hoor, je kleine mannetje al naar school en dat zonder tranen (van beide). Mijn zoontje mag over een week voor het eerst naar de creche, en hij wordt pas 2 maar ik heb het idee dat de tijd vliegt.

Maar goed, de fertiliteitsarts, ik moet bloed laten prikken (om de hormonen te checken)op mn 3e dag van de cyclus en de 24e heb ik een afspraak voor een inwendige echo. Mn man moet nogmaals zaad doneren en dan gaan ze kijken of het zaad bruikbaar is voor IVF, IUI of ICSI.

Ben wel blij dat er actie ondernomen wordt. En hoop stiekem dat we deze keer gewoon zwanger zijn geworden.

Verder hebben we maandag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, dus het is meer dan druk en dan ook zondag nog eens de 2e verjaardag van mn zoontje. Druk maar wel erg leuk allemaal.

Hoe is het bij jou? Heb je al een nieuwe datum voor die hsg (of noemen ze die foto ook alweer)?? Zal weer wat vaker inloggen want ik mis zo de helft, en dat is niet de bedoeling.

Liefs Nathalie

Yrma

Je hebt helemaal gelijk ze hadden het niet zo mogen zeggen. Ze bouwde het wel vriendelijk in en gaven aan dat het natuurlijk "off record " was en zo maar toch. Bij iedere vraag of constatering die Ron nu doet merk ik dat ik aan het toetsen ben "zou een ander kind van bijna vier dit ook zo zeggen of bedenken ? "
Ik ken dat wel wat je zegt over de predictor site, met behulp van hun berekeningen heb ik het maar mooi geredt bij de eerste drie keer in 10 maanden zwanger te worden dus wie weet.....

Merel

Twee is uiteraard drukker dan 1 maar het hangt er maar mooi vanaf hoe intensief die 1 is hahahaha als ik kijk naar de kinderen van mijn vriendin of naar de eerste drie jaar bij ons .....pffff heftig ! daarom hebben wij ook bewust een jaar gewacht voordat we aan nummer twee wilden beginnen maar nu heeft het heelal ons wel genoeg tijd gelaten hoor

Zijn jullie weer beter ? ik heb hier nu twee zieke mannen met koorts....balen !

Nathalie

Als eerste gefeliciteerd met je zoon zijn tweede verjaardag !!!! hebben jullie ook sneeuw ??? het ziet er hier feestelijk uit. Ja de tijd vliegt maar vooral nadat ze drie geworden zijn, hemeltje lief.

Leuk de sleutel van jullie huis, heerlijk , wij wonen hier alweer 9 jaar maar ik kan me het nog heel goed herinneren, een intensieve tijd.

Dus weer spannend wat de komende tijd jullie allemaal gaat brengen en tuurlijk duim ik ook voor jullie dat je lekker zwanger bent en l die ellende niet meer hoeft te ondergaan.

Ik heb nog geen datum voor de foto want ik moet wachten tot mijn eerste dag van mijn menstruatie , dan mag ik bellen en een afspraak maken want het moet voor de tiende dag van de cyclus gebeuren en ik zit nu in mijn klusweek. Maar gisteren wel geklust maar volgens mij nog geen eisprong gehad, heel vreemd deze cyclus en erg onhandig want hub ik ziek met koorts dus tja dat wordt deze maand (alweer) niks ....zucht.

Wachten duurt zo lang

vind het maar niets... eerst wachten tot de klusweek aanbreekt... en dan wachten of het klussen 'geholpen' heeft....(en ondertussen voor de zekerheid maar dapper doorklussen )
zo... even klagen hoor...
en dan nu naar bed!
Groetjes!
oh ja... Merel, Beterschap en Nathalie, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon en het nieuwe huis!
En liesje, hoe is het met jou? Balen dat je hub ziek is en er nu weer uitstel is... lijkt me echt balen dan! (maar misschien was die ene dag een 'schot in de roos'...you never know.. ik duim voor je!!
Nog een 'oh ja'... voelen jullie altijd je eisprong? Bij mis is het wisselend.. ene maand voel ik het echt heel duidelijk, andere maand helemaal niets... sinds ik van de pil af ben nog niet gevoeld..

Yrma en anderen

Ja dat wachten hahahah ik moet je eerlijk bekennen dat ik de data in mijn agenda zet van de vruchtbare periode en mijn ongi en verder wacht ik niet meer dat is gelukkig uitgeschakeld. Ik maak mezelf ook niet meer gek met symptomen gelukkig want mijn hemel zou er gek van worden. Volgende maand is het drie jaar dat we alweer bezig zijn en ik moet je zeggen op het ogenblik is 1 weer genoeg zo met twee zieken hahaahahah. Ik voeld mijn eisprong vroeger wel maar sinds de zwnagerschap met Ron al niet meer. Ik merk het aan mijn cervixslijm dat ik in de vruchtbare periode zit en verder moet ik maar weer eens an de ovulatiesticks maar daar heb ik meestal ruzie mee, geven zelden een goed resultaat. Ik denk dat we te vroeg geklust hebben, niet volgens de kalender maar wel volgens mijn slijm laat maar zeggen. Ovulatietests heb ik er niet tegen aan gegooit ivm hub zijn ziekte. Die heeft nu hoge koorts dus de komende drie maanden is zijn sperma van zeer slechte kwaliteit....zucht. Omdat er iedere keer wat is krijg ik zo langzaamaan echt het gevoel dat het gewoon echt niet mag gebeuren maar ik kan nog moeilijk afscheid nemen. Zondag heeft hub onderaan de trap het traphekje afgebouwd en opgeruimd. Hij heeft nog de sluiting aan 1 kant laten zitten, nog een jaartje zei hij als ik dan nog niet zwanger ben geven we het nml op. Ik heb voor mij zelf 36 als limiet gegeven. Stom dat zo'n klein iets als afbouwen van een traphekje zoveel emoties oproept .........nou ja eerst maar eens voor de mannen zorgen en zelf proberen overeind te blijven, ben zoooooo moe, hebben zo'n heftige nacht achter de rug.

Vonda

Vonda

11-02-2009 om 00:04 Topicstarter

En hier

Sorry dat ik af en toe weinig van me laat horen maar ik lees wel heel trouw. Klusperiode is goed gebruikt en nu ben ik aan het afwachten. Ik heb trouwens sinds vanmorgen een hele dikke pukkel onder mijn kin en ook eentje in mijn oor, echt vreemd vind ik, het zijn niet de pukkels die ik normaal krijg bij menstruatie, daar is het ook nog veel te vroeg voor. Dus in principe niets aan de hand al vind ik het van die pukkels wel gek.
Ook hier dus afwachten.

Vonda

Liesje & vonda

Hoi meiden,
Oeh Liesje, ik kan het me voorstellen hoor, dat zo'n traphekje weghalen zoveel emoties oproept.. Je hoopt zo hard dat het ooit nog weer eens nodig is om em te plaatsen (en je had hem natuurlijk al lang nodig gehad willen hebben).. steeds weer wat afsluiten... en dan het idee dag de komende 3 maand de kansen wat minder zijn e.d. zou mij af en toe een hopeloos gevoel geven. Maar in een jaar heb je nog heel wat kansen!! Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn, hoop het echt enorm voor je!! Het zou zo super voor je zijn!!!
Vonda... spannend voor jou.. nog een klein weekje wachten... Ik zou mezelf helemaal gek maken met bepaalde symptomen die ik dan heb... wie weet.. zou toch super zijn he!! Doordat ik gestopt ben met de pil heb ik echt enorm veel meer last van pukkels.. ben er al wat gevoelig voor maar nu is het best wel een stuk erger. Baal daar toch wel van. Bij de zwangerschap van mijn zoon had ik de eerste weken ook een enorm slechte huid.. echt extreem...hormonen hormonen en nog eens hormonen...
Op dit moment krijg ik alweer gevoelige borsten... lijkt me nogal vroeg voor eventuele tekenen (NOD rond 20e), merk wel dat ik dan meteen denk/hoop dat het van een eventuele zwangerschap zal zijn... zal dat toch moeten leren loslaten.. ook dat zal vanzelf wel komen (toen ik de pil slikte had ik nooit niet ergens last van.. maar goed.. zo zie je maar weer wat dat uiteindelijk met je doet...)
Beterschap voor de zieken!

Vraagje

Gisteren had ik wat steken ongeveer bij mn lies.. duurde wel een tijdje... en sinds een paar dagen ook gevoelige borsten en ze worden wat steviger (had ik 2 mnd terug ook en toen dus niks hoor) maar ik vroeg me af.. zouden die steken de eisprong kunnen zijn? Ik zit nl volgende week al in mn NOD, maar ja. nog niet lang met pil gestopt. En wat zou het anders kunnen zijn? Innesteling ofzo? Het waren wel heel duidelijke steken... (of... ik maak mezelf gewoon poepiegek omdat ik zo graag wil...)

Merel78

Merel78

13-02-2009 om 19:27

Hoi

hoi, hier ben ik weer eens. ziekenboeg is gelukkig weer over. Eindelijk, en nu mag het van mij ook heel lang wegblijven, want we werden er niet goed van. Hier klustijd.

Yrma, ik weet het niet. Ik weet wel dat je lichaam je onwijs gek kan maken. Ik dacht vorige maand echt dat ik zwanger zou zijn met die borsten die ik voelde, maar nee dus. Ik hoop het echt voor je. Hoe lang was anders je cyclus, niet tijdens de pil, maar bijv. de vorige keer toen je zwanger wilde worden. Ik had altijd (voor ik aan de pil ging, en toen ik zwanger wilde worden voor de 1e keer) een cyclus van 26-28 dagen, dus dan kan je wel ongeveer berekenen wanneer je eisprong is. Ene keer voel ik het wel, andere keer niet. Ik hoop het in elk geval voor je.

Hoe is het met de rest. Vonda, voor jou is dacht ik al bijna je nod weer of sla ik de plank mis doordat ik even niet geweest ben? Lies, hoe gaat het met Ron op school, vindt hij het leuk?

groetjes, merel

nathalie_80

nathalie_80

13-02-2009 om 21:14

Liesje

Dank je wel voor je felicitatie. Basje zn verjaardag was erg geslaagd, was wat druk maar hij vond het helemaal geweldig al die aandacht en de slingers en ballonnen.
We hadden jammer genoeg geen sneeuw nee, die bleef niet liggen bij ons.
En het nieuwe huis begint ook op te schieten, gelukkig hebben we de hele maand de tijd en gaat alles nog via schema. Tja, je weet maar nooit met stukadoors en schilders. Ach ja, het is wel wat vermoeiend en rommelig maar wel leuk en Bas die reageert er nog steeds goed op. De eerste nacht in het nieuwe huis zal wel spannend worden.

Verder is het hier nu ook afwachten, stiekem hoop ik dat ik niet ongi ga worden maar als t dan wel is, dan gaan wel de onderzoeken beginnen. En eigenlijk willen we wel graag weten, wat er nu allemaal aan de hand is. En wat de mogelijkheden verder zouden zijn. Maar goed, nu zwanger zijn zou de mooiste optie zijn. Dus we hoperdehopen gewoon weer!

Ik probeer alles hier in de gaten te houden, is wat weinig tijd voor nu. De eerste baby is hier trouwens geboren, vrienden van ons die tegenover ons wonen. Wat denk je, onze nummer 1 jongensnaam. Pfff, dan komen die tranen weer.

Nou beterschap voor je mannen, vervelend dat ze ziek zijn. En wie weet, was 1x klussen voldoende. Er is maar 1 klein zaadje nodig!

Fijn weekend!

LIefs Nathalie

pfff, tis nog een heel verhaal geworden

nathalie_80

nathalie_80

13-02-2009 om 21:17

Yrma

Dank je Yrma!

En mn eisprong, die voel ik eigenlijk praktisch nooit. Ik moet echt temperaturen en met ovulatietesten werken om de sprong in de gaten te houden.

Nou moet ik wel zeggen, dat ik het de laatste 2 maanden wat heb losgelaten, want ik begon er helemaal gek van te worden. Wachten, hopen, wachten en weer hopen. Teleurstelling en dan toch weer die hoop terugvinden.

Good luck, dit jaar gaat het ons allemaal lukken!

Fijn weekend.

Liefs Nathalie

Vonda

Vonda

14-02-2009 om 22:30 Topicstarter

Liesje, yrma

Ik snap het heel goed van het traphekje, Liesje, ik loop in gedachten vaak na wat voor spullen ik in huis heb die weg zouden kunnen als er geen tweede komt. Mijn schoonmoeder verwacht in elk geval niet dat we hier nog mee bezig zijn want die maakte een tijd geleden zo'n opmerking van: (toen we iets niet meer gebruikten):"ja maar dat zou je toch mooi aan X kunnen geven?" Ik daar weer bitsig op reageren met "nou dat wil ik zelf graag bepalen wanneer ik iets wegdoe", daar kan ik dus helemaal niet tegen. En anderzijds wil ik ook niet graag nu de familie inlichten, al vraag ik me wel eens af of het dan juist niet gemakkelijker wordt.... je kan het dan natuurlijk wel fijn delen he... maar ja, het is ook iets wat je niet altijd wilt delen. Tja.
Yrma, ik probeer niet hoopvol te zijn maar stiekem registreer ik wat gekke dingen (maar is natuurlijk loos alarm): die pukkels (is bij mij ook zeer hormonaal bepaald, had net als jij enorme pukkels toen ik met de pil stopte), mijn dochter die weer beweert dat ik een baby in de buik heb ('wat is het dan, een jongen of een meisje?' 'een jongen EN een meisje! een tweeling dus!) en dat ik de afgelopen week zulke enorm domme, vergeetachtige dingen heb gedaan, sommige te gek voor woorden... oh ja, en nogal een schoonmaakwoede: van de week heb ik alle oppervlakken van de keuken schoongemaakt, de vensterbanken e.d. en vandaag de grintvloer geschrobd (voor het eerst sinds we in dit huis wonen!).
Maar... we zien wel!
Nog een paar dagen.
Groetjes,
Vonda

Vonda

Vonda

14-02-2009 om 22:39 Topicstarter

Merel, nathalie

Merel, mijn nod komt er inderdaad gauw weer aan, ik zal het lijstje er weer even op zetten. Fijn dat je weer uit de zieken bent. Ik durf het haast niet te zeggen (even afkloppen) maar wij zijn deze afgelopen periode goed doorgekomen terwijl er toch een behoorlijke griepgolf was met een lang aanhoudende griep.
Nathalie... laat je niet gek maken hoor. Misschien heb je die voorkeursjongensnaam trouwens helemaal (nog) niet nodig.... omdat je misschien eerst een meisje krijgt!
Maar ik snap je tranen helemaal.

Vonda

Vonda

Vonda

14-02-2009 om 22:43 Topicstarter

*** lijstje 14 februari 2009 *** valentijnsdag

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 16 februari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2. Zaad is niet helemaal zoals het moet zijn, ze willen een spatader afklemmen, maar we gaan eerst 3 februari naar een fertiliteitsarts.
Vonda (43), 2e kindje, NOD 17 februari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van bijna 3.
Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 21 februari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)
Yrma (29) 2e kindje, zoon van ruim 2, NOD rond 20 februari (gestopt met pil sinds december 2008)
Merel (30), 2e kindje, NOD 28 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

Vonda

Wie weet Vonda... maar goed.. niet teveel vastpinnen... dat voorkomt een enorme teleurstelling misschien... je weet het gewoon niet he...En hoe goed je ook weet dat alles wat je voelt eerder loos alarm is, dan datgene wat je hoopt.. TOCH hoop je extra ofzo...
Jullie NOD is al morgen en overmorgen.. spannend zeg... ik moet zelf nog een week wachten... maar voel me zo fit als wat en heb alleen 'last' van mn borsten, maar dat hoort gewoon helemaal bij de laatste anderhalve week van de cyclus ben ik wel achter... ga er dus niet vanuit....(mn gevoel zegt een duidelijke nee..)
Tja.. en wat het 'delen' met derden betreft.. ik denk dat het op zich niet zo raar is dat je allernaasten weten dat je al een tijd probeert om zwanger te raken.. (zou dat zelf wel prettig vinden geloof ik).. kan een hoop 'verdedigen, uitleggen enz' besparen... maar ja.. de andere kant, zoals ongevraagde adviezen, of vragen van.. is het al zover? of zoiets.. zit je ook niet op te wachten.. blijft erg lastig dit soort dingen....

Merel en nathalie

Merel... wat fijn dat jullie weer beter zijn... wat een vreselijk irritante griep he.. ik hoorde al, dat als je anders 'nooit' griep hebt, dat je er dan nu extra mee geconfronteerd wordt... weet niet of het waar is maar voor mij was het iig wel zo... dat het dan nu maar weer een dik jaar weg mag blijven (of langer natuurlijk
Nathalie..ik hoop ook heeeeeeeeeeel erg voor je dat je niet ongi wordt en de onderzoeken niet nodig zijn.. wat zou dat ontzettend fijn zijn zeg.. ik duim voor je!!!! (voor jullie allemaal hoor!!)

Vonda

Vonda

16-02-2009 om 14:48 Topicstarter

*** lijstje 16 februari 2009 ***

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 16 februari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2. Zaad is niet helemaal zoals het moet zijn, ze willen een spatader afklemmen, maar we gaan eerst 3 februari naar een fertiliteitsarts.
Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 21 februari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)
Yrma (29) 2e kindje, zoon van ruim 2, NOD rond 20 februari (gestopt met pil sinds december 2008)
Merel (30), 2e kindje, NOD 28 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.
Vonda (43), 2e kindje, NOD 14 maart, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van bijna 3.

Vonda

Vonda

16-02-2009 om 14:53 Topicstarter

Helaas

Ook deze maand helaas geen goed nieuws... vanmorgen vroeg ongesteld geworden.
Ondanks enkele voortekenen had ik het ook niet echt verwacht. Ik heb ook geen enkel echt ander gevoel in mijn buik of borsten gehad en dat zou ik eigenlijk wel verwachten, weet het niet meer zo goed van destijds...
We gaan maar weer voor de volgende ronde.
Als je nou maar wist he: het gaat gewoon over een half jaar lukken of in juli lukken of zo..., maar die onzekerheid vind ik zo naar. Blijft ze enig kind of worden we een groepje van 4...
Enfin, we hopen verder.

Vonda

Merel78

Merel78

16-02-2009 om 16:55

Vonda, mezelf en de rest

he, vonda, wat jammer weer joh! balen, had het zo gehoopt voor je!
hier is de 'klustijd' (wat een stom woord trouwens!) weer voorbij, en we gaan weer afwachten. Zit me een beetje af te vragen hoe het nu precies zit met vruchtbare dagen en eisprong en zo. ik houd nu maar eisprong op dag 14 aan (soms voel ik niks, soms wel, en soms later, ook geen peil op te trekken). ben erg benieuwd, hoop dat het deze maand raak is, maar ja, dat is voorlopig nog 2 weken afwachten. op een of andere manier niet zo'n goed gevoel over deze maand, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks.

Hoe is het met alle anderen?

merel

elsje78

elsje78

16-02-2009 om 22:50

Vonda

Shit zeg, flink balen!!

Ik duim voor je dat het deze maand dan raak mag zijn!!

Liefs Elske

ps Merel succes met wachten, wat is 2 weken lang he

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.