Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
peggy

peggy

07-11-2010 om 10:11

Wit slijm na ovulatie

Na een hele tijd hier niet geweest te zijn ben ik weer terug.Ik ben nu met hormonen spuiten bezig omdat ik gek werd van de clomid Van een zwangerschap was tot nu toe nog geen sprake. Wel van tussentijdse bloedingen. Maar nu heb ik een vraag.
Ik had tussen 29 oktober en 1 november mijn eisprong gehad en sindsdien verlies ik al een aantal dagen , denk een dag of 4 wit slijm. Ik heb zere borsten en voel me moe. Wat zou dit in kunnen houden? Zover ik weet heb ik altijd voor mijn ovulatie wit slijm gehad. Maar niet er na!Heeft iemand hier ervaring mee? groetjes peggy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annemarieke

Annemarieke

08-11-2010 om 14:07

Weet niet zo goed

Hoi Peggy,

Pff..weet niet zo goed wat het zou kunnen zijn. Je schrijft dat je hormonen hebt gespoten, neem aan ook pregnyl om je eisprong op te wekken en toen iui of zelf gedaan? Misschien moet je het ziekenhuis even bellen. Dan heb je wat meer zekerheid!

Groet Annemarieke

peggy

peggy

09-11-2010 om 21:14

Weet ook niet

Weet ook niet wat het is hoor. Ik heb puregon gespoten om door middel van hormonen mijn cyclus geregeld te krijgen maar heb geen pregnyl gespoten daar mijn eitje al gesprongen was toen ik weer voor de echo terug moest komen. Wij doen wel hormonen spuiten maar geen iui of iets dergelijks. Ik heb het zh gebeld en ook zij weten het niet te vertellen. Ik heb de 30 of 31e mijn eisprong gehad, daarna paar dagen wit slijm, gister en vanmorgen iets rose rood bloed en vanmorgen wit slijm met een paar puntjes rood bloed. Het zh heeft wel gezegd dat ik tot morgen moet aankijken. word ik wel ongesteld moet ik zh bellen voor uitgangsecho en kijken voor hormonen spuiten. en anders wachten tot maandag/dinsdag als er niks gebeurd en dan een zwangerschapstest doen. Dus hoop eigenlijk dat er niks gebeurd. Want ik zit zolang al op de rubriek zwanger worden terwijl alle bekenden nu al op zwanger zijn zitten.zo een anderhalf jaar tot 2 jaar zeg maar.Ik wil ook bij de rest horen.

Annemarieke

Annemarieke

09-11-2010 om 22:02

Moeilijk hoor

Hoi Peggy,

Lijkt me moeilijk als je lichaam een loopje met je neemt. En frustrerend dat de hormomen eigenlijk voor niets waren omdat je je eisprong al had gehad. Dan weet je natuurlijk ook niet of je wel op het juiste moment gemeenschap hebt gehad. En als je dan ongesteld moet worden dan maar gelijk helemaal ipv de onzekerheid van nu. Mag je nog niet testen voor het weekend?

Heb je erg veel last van de hormomen gehad? Kan me herinneren dat ik een opgeblazen kop kreeg toen ik spoot. Bah..
Wens jou en je vriend heel erg veel sterkte en hou ons op de hoogte! Schrijf lekker van je af! Dat lucht op!

Annemarieke

Annemarieke

09-11-2010 om 22:04

Nog heel even

Vraag eens aan je arts of hij wel IUI wil doen! Dan weet je zeker dat het zaad op het juiste moment op de juiste plek is! Word vergoed door het ziekenfonds!

Annemarieke

Annemarieke

15-11-2010 om 08:47

En?

Lieve Peggy,

Het is al een paar dagen heel erg stil bij je. Vandaag of morgen mag je testen! Spannend meid. Ik hoop zo met je mee dat je zwanger bent!
Mocht het helemaal mis zijn dan wens ik je heel erg veel sterkte en suc6 met opnieuw die rothormomen spuiten.. Wel even aan je arts vragen voor iui hoor. Is zoveel fijner als de functionele sex, het MOETEN zeg maar...
Via iui heb ik twee bloedjes van kinderen gekregen en zijn we nu toch na een pauze weer aan het hopen voor nr 3. Nu 4 keer iui gehad...

Hou je ons op de hoogte?
Liefs Anne

Annemarieke

Annemarieke

23-11-2010 om 14:25

Jammer

Hoi Peggy,
Jammer dat we niets meer van je lezen. Betekend dat goed bericht of juist dat je weer in je schulp kruipt en niet met ons wilt delen? Wel blijven praten hoor!! Ben zo benieuwd hoe het met je gaat nu!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.