Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
mama van 2 boys

mama van 2 boys

23-12-2009 om 20:47

Zere borsten

Ik heb al een aantal maanden de menstruatie volledig van slag. Ik ben al vanaf maart steeds enorm overtijd. Soms een dag of 8 maar ook al een paar keer 26 dagen overtijd.
Nu was ik deze maand ineens 8 dagen te vroeg. De menstruatie kwam uit het niets (geen typische klachten) en was na 3 dagen ineens over. Ik heb ook helemaal geen stolsels verloren.
Nu heb ik bijna 2 weken laten nog steeds last van hele zere borsten. Zou het een innestelingsbloeding zijn geweest of heb ik de hormonen nu helemaal van slag?
Wie herkent dit. Soms lijkt het of ik in de vervroegde overgang zit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

24-12-2009 om 09:55

Zwanger?

Zou het kunnen dat je zwanger bent ?
Heb je al getest of kan het echt niet dat je zwanger zou kunnen zijn ?
M.

mama van 2 boys

mama van 2 boys

30-12-2009 om 13:04

Niet zwanger

Ik hoopte stiekum wel op zwanger, maar ik ben inmiddels voor de derde keer deze maand ongesteld geworden. Ik snap er niets van. Zo ben ik eens in de 5 a 6 weken ongesteld en zo drie keer in de maand.
Misschien zijn de hormonen wel in de war. Na de feestdagen zal ik eens een afspraak maken met de huisarts.

peggy

peggy

30-12-2009 om 21:25

Hormonen

nou meis, dat lijkt er wel op dat je hormonen in de war zijn. 3x ongesteld in een maand tijd is wel erg veel. zijn het geen tussenbloedingen of menstrueer je die 3x een aantal dagen achter elkaar? Ik zou er zeker even mee naar de dokter gaan.. maar wel rot dat je niet zwanger bent en zeker als je het heel graag wilt. liefs,peggy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.