Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
Therese

Therese

29-06-2008 om 08:55

Zwanger worden na miskramen

Tijd voor een nieuw draadje


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Therese

Therese

29-06-2008 om 09:01

*** lijstje 29 juni 2008***

** NOD **

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 10 juni

Cc'tje(30), 2 kinderen, 5 miskramen, 2 EUG's. NOD 06 juni

Therese (26); 1e kindje, míssed abortion 10 wk (02-08), miskraam 5 wk (05-08) en miskraam 7 wk (06-08). Nu eerst vakantie en daarna verder met onderzoeken.

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (17mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend...

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Lieve therese

meid, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zoooooooo gemeen. Woorden schieten in zo'n geval echt tekort. Ik denk vaak, stel dat ik nu straks voor de 3e keer een mk krijg, zou ik dat dan trekken want het is zooooo zwaar en verdorie, jou overkomt het gewoon.
Lieve meid, soms is het leven zo oneerlijk, ik gun je zoveel, een zorgeloze zwangerschap, een droom van een baby, een gezellig gezinnetje en dan dit...
Heel veel sterkte met dit verlies en ik denk aan je.
X
Linnie

En hier

Ik ben gisteren 8 dagen te vroeg ongi te worden. Dat schiet lekker op. Kennelijk is mijn cyclus nog helemaal de weg krijgt want hij vertoont dezelfde opstartproblemen als een jaar geleden na mijn 1e mk. Nou ja, in ieder geval is het een cyclus waarin ik toch mijn ei had gemist, dus we kunnen snel weer op voor een nieuwe poging.

Lijstje 29-6 deel 2

** NOD **

Cc'tje(30), 2 kinderen, 5 miskramen, 2 EUG's. NOD 06 juni

Therese (26); 1e kindje, míssed abortion 10 wk (02-08), miskraam 5 wk (05-08) en miskraam 7 wk (06-08). Nu eerst vakantie en daarna verder met onderzoeken.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 26 juli
** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (17mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend...

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Therese

Therese

29-06-2008 om 22:44

Even update

Linnie raar van je korte cyclus?! Heb je wel een normale luteale fase of is deze ook te kort? Dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Cc'tje hoe is het met jou?

Ik ben hier alles wel zo beetje kwijt. Overigens een hele bizarre miskraam. Geen kramp gehad en het bloedverlies was zo weinig dat ik wel met inlegkruisjes afkon. Af en toe kwam er een megastuk baarmoederslijmvlies naar buiten en dat was het. Dit klopte overigens ook helemaal met de echo, want er was helemaal geen bloed te zien en het vruchtzakje was nauwelijks meer dan een stipje. Ik had me al helemaal voorbereid, aangezien ik met vijf weken echt helemaal leegliep en veel kramp. Ben opgelucht dat het nu zo ging. Overmorgen op vakantie en daar kijken we heel erg naar uit. Ik ga me even helemaal te goed doen aan wijn en franse rouwmelkse kaasjes. Daarna hebben we een afspraak met de gynaecoloog? Hebben jullie daar ervaring mee?

Therese

Therese

29-06-2008 om 22:50

Saskia

sorry vergeet ik jou helemaal. Welkom terug! Ik had je verhaal in het vorige draadje al gelezen. Mijn verhaal is denk ik ook wel duidelijk. Ik heb het voor elkaar gekregen om drie miskramen in vier maanden tijd te krijgen. We zijn sinds december 2007 bezig voor ons eerste kindje en gelukkig lijkt zwanger worden niet echt een probleem. Iets waar ik me heel erg aan vast hou nu. Jij in ieder geval ook heel veel succes met alles. Ik heb je nog niet in het lijstje verandert...

groet!

essanlau

essanlau

01-07-2008 om 19:57

Update

Hoi,

Volgens mij heb ik al heel lang niet meer geschreven, maar hier toch even een kleine update.
Ik ben lekker twee weken op vakantie geweest, voor het eerst met caravan en onze 19 maanden oude zoon. We zijn gisteren teruggekomen en ben nu veel aan het wassen en opruimen. Maar het was wel lekker, even aan weinig denken en lekker genieten van redelijk mooi weer.

Ik heb weinig last van kwaaltjes, ben maar 2 keer een beetje misselijk geweest, maar moet 's morgens na het opstaan wel snel wat eten. En dat is hetzelfde als met mijn eerste zwangerschap. Wat dat betreft is deze heel anders dan met de miskraam, toen was ik erg moe en deed alles me zeer.
Ik heb volgende week woensdag de eerste afspraak bij de verloskundige, als het goed is meteen met echo. Ik vindt het wel heel spannend, ik ben nu bijna 9,5 week zwanger en dat is precies waar het de vorige keer mis is gegaan.

Ik zal zo het lijstje nog even aanvullen. Ben rond 31 januari uitgerekend, maar na de echo weet ik het precies.

Groetjes
Esther

essanlau

essanlau

01-07-2008 om 20:01

***lijstje 1-07-2008***

** NOD **

Cc'tje(30), 2 kinderen, 5 miskramen, 2 EUG's. NOD 06 juni

Therese (26); 1e kindje, míssed abortion 10 wk (02-08), miskraam 5 wk (05-08) en miskraam 7 wk (06-08). Nu eerst vakantie en daarna verder met onderzoeken.

Linnie(35), 1 dochter van 4, bezig sinds feb.2006 voor een broertje of zusje. In mei 2007 met 13 weken een mk, in april 2008 2e mk bij 5,5 wkn. NOD 26 juli

** TIME OUT/ AFSCHEID **

Monique (bijna 34) nog geen kinderen, 2 miskramen, laatste in juni 2007, stollingsafwijking, 7 nov uitslag onderzoeken.

Saskia00 (26), 4 kinderen (1 stiefdochter), 1 missed abortion gecurreteerd op 3 september. op adem komen na miskraam (vooral manlief)

Jenneman(29),2 kinderen (6.5j en 2j),4 MK\\\\\'s( 2000,2004,07/07/07,06/11/07) ,1 EUG(2001),drager van een chromosooninversie en mama van 2 wonders.

Lonneke (28) 1 mk in juli, kindje was niet ontwikkeld ben bij 10 weken gecurretteerd.Was de eerste zwangerschap en heel erg gewenst na een heleboel jaren al proberen.Heeft pulmonale arteriele hypertensie , en neemt met pijn in het hart afscheid van dit draadje!

** ZWANGER **

Anouk (33 over 11 dagen), 1 miskraam in juni 2007, nu zwanger van het 1e kindje (kan het niet geloven!!), uitgerekend 21-06-2008

Herfst(33), 1 kind (3 jr), 1 EUG, 2 miskramen, NOD 14 okt. Uitgerekend 22 juni 2007

Lisa (31), 1 kind (20 mnd), na ellendige zwangerschap 7 weken te vroeg geboren, 1 mk in augustus, uitgerekend ? juli 2008

Februari (28), 1 missed abortion, curettage op 19/9, uitgerekend 18 juli 2008

Hieke (Luna)(34) 2 kinderen (5 en 2), 3 mk, de laatse was in de zomer. Uitgerekend 25-27 juli 2008

Nijntje82(25) bezig voor 1e kindje, 3 mk\\\\\\'s (januari 2006, november 2006, april 2007) genetisch onderzoek gehad, 3 december weer naar gyn. Uitgerekend ???

Dees (39), 2 kinderen(9 en 6), na 2 jaar wachten zwanger, mk op 22/10 na 12 wkn. Doorverwezen naar fertiliteitsarts. Bloedonderzoek, semenonderzoek en cyclusonderzoek gehad met als resultaat: Uitgerekend op ca. 18/10/08.

Kim (33), 2 kinderen (8 en 7), MK 14-2-2008, uitgerekend 18 december 2008

Suusje/Clomidje (32) , 1e mk Jan 07 9 wkn, 2e mk mei 07 6 wkn, uitgerekend...

Esther (32) 1 zoon (19mnd) mk met ong 10 wk gecuretteerd op 22/2/08, uitgerekend 31 januari 2008

Ravi (29) 2 zonen (6 en 4 jaar) mk met 5 weken in november 07, miskraam met 9 weken 20 januari 2008. uitgerekend...

Thein (27) 1 zoon (21mnd) mk met 10 wk, gecurreteerd op 29/2/08, uitgerekend...

Hoi

Hoi allemaal,

Esther, jij bent inderdaad lang niet meer geweest. Shame on you Fijn dat het goed met je gaat!

Therese, gelukkig even eruit op vakantie...Je vroeg naar mijn rare korte cyclus. Dit was de 2e cyclus na mk. Vorig jaar was de 2e cyclus na mk precies even kort. Dus een luteale fase van een weekje of misschien krap iets langer. Ik ga er dus vanuit dat ik wederom weer daagjes moet gaan sparen voor mijn luteale fase. Uiteindelijk zat ik na 8 maanden op 13 dagen, dus er is hoop

Saskia en CC'tje, hoe hangt of staat de vlag er bij jullie bij?

XX
Linnie

Ben er weer..

Therese, ik heb er geen woorden voor, wat vind ik het erg voor je. Heb je een beetje steun om je heen? Heel veel sterkte !!! Volgens mij vroeg je of iemand ervaring had met een gynaecoloog. Ik loop er al jaren bij, wat zou je willen weten?

Linnie, pff, ei gemist en een week te vroeg je menstruatie. Ga je nu weer beginnen met ovutesten? Loop jij eigenijk al bij een gyn? Wellicht kun je iets krijgen voor die korte luteale fases.

Saskia, ik heb je berichtje gemist?! Maar welkom terug en fijn dat jullie er weer voor gaan.

Vorige week heb ik nog getest. Ik had ze weer besteld, maar nu bij testjezelf. Nou, wat een rottesten zeg. Die mag je dus echt na 5 minuten niet meer aflezen. Ik kreeg dus lichte controlestrepen met nog roze vlakken ernaast. Na die 5 minuten werden ze echt superpositief. (durf bijna te zeggen dat ik nog nooit zo positief getest heb lol) Maar goed, ik zat ws pas net na m'n eisprong OF ik zou toch zwanger zijn geraakt in de vorige cyclus. Dus ik heb mijn man laten testen. Vond hij erg raar (hahaha) maar hij begreep wel waarom. Nou, hij is ook zwanger hoor !! Dus...echt na 5 minuten weggooien ook al is het vlak nog roze..daar bestel ik ze dus echt niet meer. Nu wachten we tot vrijdag, dan is mijn NOD.
Verder is het druk geweest, vakantie is hier begonnen en ja hoor, we hebben weer een ziekenboeg. Waterpokken...zucht. Leuk met dit mooie weer.

Groetjes !!

Cc'tje

He CC'tje,

Nou....da's mooi dat je man ook zwanger is (LOL)! Nou balen zeg, dus eigenlijk weet je nog steeds niets. Nog maar even afwachten tot vrijdag dus.

En die waterpokken steken altijd de kop op in het voorjaar en de zomer. Waardeloze ziekte, dat daar nog geen inenting tegen is...

Ik heb weer een nieuwe set ovutesten besteld, jaja. Vanaf zondag ga ik weer los met mijn staafjes .
Naar de gyn kan, maar omdat ik weet dat het de vorige keren ook goed is gekomen met die luteale fase, weet ik dat het vanzelf wel weer goed komt. Maar ja, balen is het wel hoor. Ik kijk het nog even een paar keer goed aan met die ovutesten en als het over een paar maanden nog steeds huilen met de pet op is, maak ik denk ik wel een afspraak. Het grappige is dat steeds als mijn luteale fase eindelijk lang genoeg was, ik meteen zwanger was. Geeft te denken...

Nou anyway, over 6 weekjes gaan wij op vakantie, hopelijk wel zonder ongi want dat zou ik echt zoooooo balen vinden .

Doei doei!
Linnie

Het is vrijdag..

Vandaag D-day..maar help, mijn temp is nog hoog en voor het eerst sinds jaren heb ik sinds gisteren erg zere borsten met harde schijven erin. Ik ben er zenuwachtig van.
En natuurlijk heb ik nu geen test meer in huis LOL. Zucht, het is ook altijd wat. Eerst de middag maar zien door te komen omdat ik de laatste 2 keer eind van de middag begon te bloeden. (maar ja, met een hoge temp nu...)

Linnie, er is hier in BE wel een vaccin tegen waterpokken, niet vergoed maar het is er wel. Tja, vraag me nu wel af of ik dat had moeten doen.
Dat je met een normale luteale fase wel gelijk zwanger betn geeft te denken..maar was die wellicht niet normaal omdat je dan zwanger was?! Iig heel veel succes (en lol) met je staafjes en ik hoop dat je heerlijk op vakantie kunt !!

Liefs !

En zaterdag

..en nog geen menstruatie. Mijn temperatuur is ook nog hoog. Misschien vandaag een test halen..

femmetje

femmetje

06-07-2008 om 15:10

Cctje?? en?

En...?? nog hoge temp?? en misschien al wel getest??

Hihi fem

wat lief dat je naar me vraagt...

Ja, nog steeds een hoge temp EN gisteravond getest. Heel licht positief (maar met een merk wat ik nooit eerder heb gehad)en nu nog zenuwachtiger. Morgen misschien nog een test halen want ik durf nog niet blij te zijn.

Groetjes !

p.s. Hoe is het nu met jou?

femmetje

femmetje

06-07-2008 om 17:10

O wow!

Wat goed cctje!!!
wat ben ik blij voor je!!!
Dan morgen weer een beetje positiever!!!
Hoge temp is natuurlijk oook heel goed nieuws!!

Hier alles goed.. heb wel zo af en toe bloedverlies... maak ik me wel wat zorgen over.. maar hadden vorige wek een mooie echo met HARTACTIE en daar probeer ik me maar een beetje aan vast te houden... verder voelik me goed!

Liefs fem!!

Ps morgen weer even laten weten hoe het is he???

Cc'tje!

Meid, zal het dan echt...????
Duim duim duim. Keep us posted!
X
Linnie

p.s. sla jij es even snel een dozijn bekende testen in. Ik word helemaal gek van jou met je probeerseltjes (LOL)

Nee...

Nog wel een hoge temperatuur maar sinds vanmorgen bloed pijn en krampen, dus het is over...

Liefs Cc'tje, die niet weet hoe ze zich moet voelen.

femmetje

femmetje

07-07-2008 om 11:23

Oh nee!

Wat si dat nou toch?? Wat balen Zeg!! had het zo gehoopt voor je!!

succes en in hou je in de gaten hoor!!

liefs fem

Linda

Linda

07-07-2008 om 13:30

Inbraakje voor cc-tje

He, meisje toch, wat naar!
Hoeveel dagen was je temp nu hoog?

Fem en linda

Thx..had ook gehoopt op beter nieuws.

Linda, inclusief vandaag is dit de 18de dag van de hoge temp. Met een extra stijging vanaf 9DPO

Linda

Linda

07-07-2008 om 16:37

18 dagen hoog

Tjonge dat is wel heel oneerlijk lang.
Wellicht een korte-zwangerschap die mis ging?

Huh cc'tje?

Meis ik snap er helemaal niks van??? Een prille zwangerschap? Hoe is het nu? Is het doorgezet? Ik vind het zo erg...
Gebruik je eigenlijk nog steeds progestan (of progesteron)?

Knuffffffffffff
Linnie

Linnie

Ja, het heeft doorgezet. Vandaag heb ik ook weer een lage temperatuur. Ik gebruik geen progesteron. Wel ben ik van plan om maar weer eens een afspraak bij mijn gyn te maken want dit is niet leuk meer en ik hoop dat ze iets voor me kan doen.

Hoe staat het er bij jou voor? Al een ei gestript? ;o)

Groetjes !

Cc'tje

Hi CC'tje,

Shit joh, wat balen voor je...Een afspraak met de gyn lijkt me handig ja. Overigens dacht ik echt dat jij progesteron gebruikte, maar kennelijk ben ik in de war?

Hier nog geen ei gekraakt, ook nog niet gespot trouwens. Ik zou een dezer dagen wel posi moeten testen maar gisteren had ik nog een heeeeel licht streepje, dus ik ben benieuwd wanneer Calimero zich aandient
en vooral wanneer ik dan weer ongi word...

Doei doei!
Linnie

essanlau

essanlau

11-07-2008 om 14:45

Update

Hallo,

Gisteren naar de verloskundige geweest en een echo gehad. En gelukkig een kloppend hartje gezien. Zat wel erg verstopt, maar alles zat erop en eraan. Ik ben helemaal blij nu. Ik vond het nog wel spannend terwijl omdat ik eigenlijk weinig kwaaltjes heb.

Ik ga duimen voor iedereen hier, en blijf jullie wel volgen, maar ga me nu maar aansluiten bij het januari draadje, dat durfde ik nog niet.

Ik hoop dat er voor jullie allemaal uiteindelijk op niet al te lange termijn ook een goede zwangerschap in zit.

Groetjes
Esther

Update

hey meiden
Zat erg te twijfelen of ik nog eventjes hier van me moest laten horen of niet. Maar aangezien esther ook een updat gedaan heeft, doe ik die van mij er achter aan.
Hier van de week een prachtige echo gehad.Ik heb deze echo heel lang uitgesteld omdat ik het doodeng vond. Maar meteen was er een kloppend hartje te zien en veel beweging. De kans dat het nu nog mis kan gaan is gedaald met 1 tot 2% dus we gaan er vanuit dat deze hummie lekker blijft zitten.Ben nu verder ook extremer zwanger dan bij de 2e. Ben nu 11 weken.
Ik lees af en toe nog eventjes hier de berichtjes, omdat ik toch erg met jullie mee leef en nog steeds aan jullie denk. Groetjes

sunnyke

sunnyke

12-07-2008 om 09:41

Inbraakje thein

normaal dat je hier blijft meelezen; je hebt er immers een band mee gekregen, hé. Ik heb hier ook lang meegeschreven, intussen een goede zwangerschap gehad waarvan het 1-jarig resultaat hier naast me zit te spelen en ben intussen al weer bijna 39w zwanger. En dit ook na enkele miskramen en veel steun hier bij dit draadje. Ik heb het ook nooit volledig kunnen loslaten en lees nog steeds mee (hoewel ik zelf schrijf bij zwangerschap na miskramen en bij juli-draadje).
Sunny

Sunnyke

het is ongelooflijk wat het toch met me gedaan heeft. En daardoor leef ik nu veel en veel meer mee, met vrouwen die ook een miskraam hebben gehad. Ik stond er daarvoor nooit eigenlijk bij stil maar nu leef ik echt mee.
Ik moest ook echt even huilen toen ik een goeie echo te zien krijg, het was allemaal zo raar en vreemd.
Maar vind het mooi sunnyke dat het bij jou ook zo goed heeft mogen aflopen. Hoop dit ook heel erg voor de andere meiden hier.

He meiden!

Ik vind het juist fijn van jullie te horen dat het zo goed gaat...dat geeft hoop. Ik weet zeker dat mocht ik ooit zwanger worden ik als de dood zal zijn voor weer een mk, dus te lezen dat het bij jullie nu goed gaat, maakt me heel blij!
X
Linnie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.