Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op
xx

xx

12-07-2009 om 22:42

Clubje zwanger worden (oud en nieuw) deel II

Meiden omdat het draadje alweer aan archivering toe is, hier het nieuwe draadje.

Liefs,
Sannie


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
m@ss

m@ss

25-12-2009 om 11:08

Fijne feestdagen!

Fijne dagen allemaal. Voor sommigen is er het toch een kerst die ze nooit verwacht hadden die zo mee te maken. Voor anderen helaas een kerst, die wel vrolijk is maar waar toch een gemis is. Maar wat vooral belangrijk is, dat we het met elkaar gezond en gelukkig zijn.

Heel veel liefs mass

Het leven is pas fijn
als je gelukkig bent
met alles wat je doet.
Hou veel moed
Dan komt het in je leven
allemaal goed.

m@ss

m@ss

25-12-2009 om 11:29

En..

nog even een foto van Svenn....

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=xqey36&s=6

peggy

peggy

27-12-2009 om 14:20

Ik sluit me aan

bij de tekst van m@ss. Voor iedereen fijne feestdagen en hopelijk ook een gelukkig succesvol 2010. Een toost voor iedereen die nu zwanger is en voor iedereen die het nog mag/gaat worden.
groetjes en liefs peggy

Mass

Wat een snoepie!! Zo eentje wil ik er ook wel!

Prachtig kindje

Inderdaad een snoepie zeg! Die glimlach....om bij weg te smelten!

peggy

peggy

28-12-2009 om 20:04

Wat een bekkie

wat een lekker bekkie hoor. echt een mooi mannetje. groetjess

xx

xx

30-12-2009 om 12:35

Fijne

jaarwisseling en dat voor iedereen 2010 maar een bijzonder jaar mag worden of zijn!

Liefs,
Sannie

Mag ik?

me bij jullie aansluiten, dames?
vind het een beetje eng hoor....wil me graag aansluiten bij jullie draadje (als dat mag) maar het is nog zo pril, van de week hebben WE dan echt besloten om rond februari voor een 2e kindje te gaan !!!! En ik wil het natuurlijk het liefst van de daken schreeuwen maar wil het eigenlijk ook nog wel even ons dingetje houden.... Maar goed gister foliumzuur en tarwekiemolie gekocht en ik zit nu ook met een grjns op m´n gezicht. Maar daarnaast heb ik ook wel twijfels....kunnen we 2 wel aan psychisch en financieel? Ik ben zelf enig kind heb dus helemaal geen voorbeeld van broertje / zusje praktijken gehad, hoe zal dat dan gaan? En de onzekerheid, zal het ons gegund zijn nog een wondertje? Zullen we weer miskram(en) krijgen?
Nou ja, een heel verhaal. Ik probeer het eerst over me heen te laten komen.
Allemaal een fijne jaarwisseling en een heel mooi en vruchtbaar 2010.
Nina

Nijntje82

Natuurlijk mag je!!! Je bent van harte welkom hier!!!

Wat fijn dat jullie samen besloten hebben om voor een tweede kindje te gaan. Ik kan me ook voorstellen dat dat de nodige onzekerheden met zich meebrengt wat betreft het emotioneel en psychisch aan kunnen van 2 kinderen. Ook begrijp ik uit je verhaal dat je eerste kindje niet ´zomaar´ geboren is maar dat daar ook wat vervelends aan vooraf gegaan is (miskramen).
Extra spannend dan om er nu weer opnieuw voor te gaan!

Je schrijft trouwens dat je folium en tarwekiemolie hebt gekocht. Dat eerste begrijp ik maarre, vanwaar de tarwekiemolie??

Liefs!

Regien

Dank je! Ik heb 3 miskramen gehad voor we ons zoontje kregen. Voor ik zwanger van hem raakte kreeg ik de tip om tarwekiemolie te slikken, dit bevorderd de bloedsomloop en is goed voor de weerstand. Ik gebruikte het een paar week en raakte dus zwanger van ons zoontje. Dit keer wilde ik het weer slikken.
Heb net je berichtjes gelezen, jij zit in een spannende periode zeg! Kan me voorstellen dat je bij elk gevoeltje in je buik je afvraagt wat het kan zijn. Heb je binnenkort een vervolgafspraak bij de gyn voor een echo, of hoe gaat het verder? Zijn jullie bezig voor jullie 1e kindje?
Liefs

m@ss

m@ss

01-01-2010 om 09:25

Hoi

iEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Iedereen....

...een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!!!!

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

01-01-2010 om 23:23

Aankondiging archivering

Deze draad loopt alweer bijna een halfjaar en telt tegen de driehonderd berichten. Startten jullie even een vervolgdraad?

Forumbeheer Ouders Online

xx

xx

02-01-2010 om 16:57

Nieuw draadje is opgestart

Voor de liefhebbers het nieuwe draadje is opgestart. Zal voor mij de laatste keer zijn, schat ik zo in, omdat ik nu natuurljk zwanger ben.

Wel lees en leef ik met iedereen mee die meedoet op het draadje worden.

Liefs,
Sannie

xx

xx

02-01-2010 om 16:59

Nijntje

uiteraard mag je meedoen. Iedereen is welkom die zwanger wil worden. En hoe meer zielen hoe meer vreugd en/of verdriet je kunt delen. Ik heb onderaan een nieuw draadje opgestart.

Liefs,
sannie ( 23 weken zwanger van de 2e)

Therese

Therese

02-01-2010 om 17:30

Nina!

Wat spannend zeg! Ik zal met je meeleven en duimen. Ik kan me voorstellen dat de angst voor miskramen ook weer naar boven komt . Sterkte daarmee.

Ik wens je het allerbeste toen en dat er een lief brusje voor Ayden mag komen!

Lief Therese

ps en ik hou uiteraard mijn mond op het werk!

peggy

peggy

02-01-2010 om 18:46

Gefeliciteerd sannie

hoi sannie,
van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. het gaat allemaal snel genoeg. voor je het weet heb je een heel mooi kindje in je armen.
liefs, peggy

Thanks

Sannie voor je welkom, en natuurlijik van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Therese, dat je het stil houdt op het werk. Echt niemand weet het verder en dat wil ik ook graag even zo houden. Bij Ayden wisten sommige mensen bijna het verloop van mijn cyclus en was er geen verassing meer aan na de miskramen. Hoop dat het nu nog even ons dingetje kan blijven. En ik heb net mijn 2e foliumzuurtje gehad dus waar hebben we het over? haha. Kunnen we nu elkaar volgen haha

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.