Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Marloes van der Slooten

Marloes van der Slooten

22-07-2013 om 22:15

Afvallen na bevalling

Hallo allemaal,

Ik zit best wel in de put. Ik ben enorm aangekomen na mijn zwangerschap (29 kilo) en wil heel graag van af!!
Nu ben ik getipt over de site van Suzan Seegers: (link verwijderd door Forumbeheer) Meerdere mensen om mij heen hebben hier hele goede verhalen over gehoord. Weten jullie iets van dit programma? Want ik denk wel dat ik het ga aanschaffen. Ik dacht wie weet kent iemand het al..?

Bedankt voor jullie hulp!

LIefs,

Marloes

Verdienmodel

Er komen eerst gratis 5 tips als je je aanmeldt en dan mag je gaan betalen? Het lijkt me iemand die een verdienmodel uitgevonden heeft.
Ik kan me goed voorstellen dat je er wat hulp bij wilt maar is het niet mogelijk om met vriendinnen iets te doen? Er is hier ergens bij OOL ook een groepje aan het afvallen. En dan rustig je eetpatroon wijzigen en langzaam afvallen. Zoveel kilo ben je meestal niet zo snel kwijt en dat zou ook niet goed zijn voor de lange duur.

Fiorucci

Fiorucci

23-07-2013 om 18:19

Niet doen

Ik sluit me aan bij Anne J. Ik heb mijn fingerspitzgefuhl even losgelaten op die site, en ik zeg: niet doen. Ik zou mijn geld liever besteden aan gezonde voeding en sport/beweging.

Vic

Vic

23-07-2013 om 22:03

Spam

Dit is een spammert.

Threeboys

Threeboys

26-11-2013 om 21:16

Relax

Hoi Marloes

De beste manier om af te vallen is: gezond eten, zoveel mogelijk alles wandelend of fietsend doen en als een volleerde moeder achter je koters aanrennen!
Echter, ik moet er wel bij vertellen dat t pas na 9 mnd ontzwangeren echt goed ging!

Negen maanden op, negen maanden af

Overvraag jezelf niet! Het kost gewoon wat tijd.

Sukran

Sukran

27-11-2013 om 13:42

Hoe lang?

Wanneer ben je bevallen? Ik sluit me aan bij Bromvlieg, neem de tijd! Ik was 21kg aangekomen en heb daar geen moment mee gezeten. Tot mijn verbazing was het meeste er zomaar vanaf na 7 maanden. Borstvoeding gegeven, dat wel, schijnt te helpen, en verder gewoon, gezond en regelmatig eten.

Lauw

Lauw

18-04-2014 om 22:11

Tips voor afvallen na de bevalling

Hier staan een aantal interessante tips voor als je wilt afvallen na een zwangerschap: http://www.echtgezondafvallen.nl/afvallen-na-zwangerschap

Supertips en hilarische blogs!

Bij mijn verzekering is er een apart gedeelte voor (bijna) mama's.
Inmiddels behoor ik zelf niet meer tot de doelgroep maar kan niet laten om het te volgen, een aanrader!

http://www.energiek.nl/lekker-in-je-vel/mamas

Gr

Nicky Nies

Nicky Nies

10-12-2014 om 13:33

afvallen na zwangerschap

Als jij graag wil afvallen na je zwangerschap kijk dan snel op (link verwijderd door Forumbeheer) en ontdek de tips waarmee jij weer snel je oude figuur zult terug hebben

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.