Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
karin

karin

30-01-2010 om 15:05

Discussie met man,verf op oliebasis kan geen kwaad zegt hij,ik heb het weggezet,kon er niet tegen

Ik ben 9 weken zwanger en manlief was binnen bezig met van die kleine potjes verf op oliebasis,ik kon niet tegen die lucht en zei dit kan niet gezond zijn voor de foetus!
Heb het opgeruimd en met een doek de tafel afgedaan met Cif!
Hij vond mij overdreven en dat ik meende dat alles fout was enz...
(Heb een doek voor mijn mond gehouden),want meneer moest gaan werken,dus heb ik die(in mijn ogen troep)opgeruimd,ik heb niet lang in die stank gestaan,zou toch geen kwaad kunnen,dat ik de dopjes op de potjes heb gedaan en het opgepoetst heb of wel?
Volgens mij is verf op waterbasis wel veilig,maar dit toch niet!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

30-01-2010 om 15:12

Relax

Volgens mij maak jij je overal zorgen over. Dat is helemaal niet nodig. Als je normaal voorzichtig bent, en je bijv aan de voedingsregeltjes van je verloskundige houdt, komt het vast wel goed. Die verf is niet goed voor je als je zwanger bent, maar als je goed hebt gelucht en je hebt niet 5 uur met je neus boven dat potje gehangen kan het echt geen kwaad voor je kind.

karin

karin

31-01-2010 om 10:10

Ok dank je idd ben deze zwangerschap helaas snel bezorgd over al

Dank je,ik kan er gewoon niets aan doen(hormonen),maar ik me me veelste druk om kleine dingen,dat heb ik bij de vorige 2 niet gehad,maarja iedere zwangerschap is anders,ben allang opgelucht als de echo goed is over 2 weken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.