Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Robbie

Robbie

27-05-2019 om 12:56

Drie zwangerschappen niet misselijk bij vierde wel

Is dat volgens jullie te verklaren dat ik bij mijn vierde zwangerschap erg misselijk ben, en bij de vorige zwangerschappen niet. Ik heb 2 zoontjes en 1 dochtertje. Dat zal dus geen verschil maken. (het geslacht). Ook ben ik niet extreem druk met mijn kinderen. Ik zit echt heel de dag te vechten tegen de misselijkheid.

Paperclip

Paperclip

27-05-2019 om 13:51

Elke zwangerschap is anders

Dus dat kan zeker. Maar hoe het te verklaren is? Geen idee. Ik vind het sowieso een flater van de natuur dat je als zwangere zo misselijk kunt zijn dat je opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Dat is toch echt slecht geregeld zo?!? Dat je moe kunt zijn snap ik, dan word je gedwongen meer rust te nemen en daardoor kan de baby goed groeien. Maar die misselijkheid snap ik echt niet. Zo stom!
Hier bij de oudste nergens last van gehad, tot een week na de uitgerekende datum (dag van de bevalling) nog de hond uitgelaten een uur lang en op de fiets boodschappen gedaan. Bij de tweede ben ik 9 maanden lang MOE geweest. Echt heel naar. Je komt tot niets en iedereen denkt dat je gewoon lui bent/geen zin hebt/een aansteller ben/aandacht wil trekken. Dus zet je je er maar weer overheen... Als je misselijk bent/overgeeft is de omgeving juist heel begripvol. Terwijl de geestelijke gevolgen van doorlopend moe zijn zwaar onderschat wordt. Je twijfelt ook aan jezelf en vind jezelf een enorme aansteller...

Sterkte trouwens, want zo misselijk zijn als je al 3 kleintjes hebt is ook geen feest!

Anke

Anke

27-05-2019 om 16:00

Afschuwelijk

Bij mij hielpen grapefruits en gember (frisse geur!). Ik heb veel citrusfruit gegeten en had altijd een stukje verse gember bij me. Als ik te misselijk werd, kraste ik er even met mijn nagel in en hield het dan onder mijn neus. Verder was het gewoon balen en uitzitten. Na drie maanden werd het beter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.