Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
mama-kim

mama-kim

02-09-2009 om 15:35

Flauw gevoel en hoofdpijn

hoi allemaal,

sinds een week als ik nu opsta voel ik wat aankomende misselijkheid...dit duurt vaak wel tot laat in de ochtend zo'n 12 uur...opzich is dat nog niet het ergste..
het slaat daarna over op een enorm flauw en zwak gevoel en druk in mn hoofd, ik wordt er echt gek van want ik ben niet vooruit te branden!
zelfs als ik in de middag een dutje heb gedaan lijkt het wel of het zelfs erger is als daarvoor!

ik hoop dat iemand een paar goede tips voor me heeft voordat ik vragen ga stellen bij mn vk..

ik heb dit overigens niet gehad van mijn zoontje, en slik elke dag braaf mijn vitamines..

alvast bedankt voor jullie reacties!!

liefs kim

Hoi

ja dat herken ik van mijn 2e zwangerschap....heeft 9maanden geduurd (sorry) En weet je waarvan een te lage bloeddruk. Oftewel niks aan te doen. Heb zelfs gestrekt gelegen in supermarkt en nog eens onderuit bij de peuterspeelzaal , we gingen ff de juffen nog eens dag zeggen. Heel grappig;-( Mijn bloeddruk was dan ook 80/40 en dat kan echt beter. Ff laten checken duss. Verder zoute drupjes en chipjes kunnen iets helpen.

Heel veel succes!

mass

Lage bloeddruk

ik herken het helemaal, ik zelf heb ook een erg lage bloeddruk. voel me ook telkens erg flauw enz enz.
gisteren onderuit gegaan in de winkel (schaam schaam) echt even knock out en dat tussen de onderbroeken (die ik even moest halen voor mijn man)
heb standaard zoute dropjes in mijn tas zitten, en regelmatig wat eten. en verder geen idee wat je er aan kan doen, ja even na laten kijken.
succes

Drop en bloeddruk

Dat drop je bloeddruk verhoogt komt niet door het zout, maar door een ander stofje in drop (met een lange ingewikkelde naam die ik even niet paraat heb). Die stof zit ook in zoethout. Dus ook zoete drop, zoethout, en zoethoutthee (en ik meen ook sterremix, omdat daar dan zoethout inzit) helpen je bloeddruk op te krikken.

Groeten,

Temet

Hoodfpijn door WIFI en Smartfoon/Tablets

Hoi allen,

Ik heb ontdekt dat ik erge hoofdpijn kreeg van een smartfoon. Nadat ik mijn oude telefoon eindelijk eens had vervangen door een nieuwe bleek dat ik absoluut niet tegen de straling kan die het toestel veroorzaakt. Later bleek ik ook erg gevoelig te zijn voor tablets en WIFI. Toen ik alles in huis weer terug op de kabel had gezet viel er gelijk een druk van mijn hoofd af toen het WIFI alleen al werd uitgeschakeld. Als je aan mensen vraagt of ze een UMTS mast in hun tuin willen hebben dan zullen de meesten resoluut NEE roepen. Toch draagt iedereen er eentje op zak. Hoe voelt het aan? Alsof mijn hersenen worden gekookt. Je ziet dan ook een kant van mijn gezicht rood worden, ik word duizelig en misselijk ervan. Het duurt dan even een tijdje voor ik weer mezelf ben. Maar zodra ik er lang in moet zitten dan begint mijn hoofd ook brandende hoofdpijnen te krijgen. Door straling van WIFI van alle buren erbij, leven we met zijn allen in een super grote magnetron. Vooral voor kinderhersentjes verschrikkelijk! Lees de kleine lettertjes in de boekjes van die producten en je ziet dat de frabrikant zich al voor de toekomst heeft ingedekt!! Zoek aub naar filmpjes testen op planten en ratten en trek zelf uw conclusie, als het voor planten en dieren al slopend is, hoe staat het dan met de mens? Een kind en een zuigeling?

Groetjes, Mowie

bibi63

bibi63

12-02-2014 om 23:35

Negeren

Mowie is de oorspronkelijke poster, zie de overige kort na elkaar geplaatste postings over hoofdpijn. Negeren aub.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.