Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op

Hart slaat over

Best vaak en heftig momenteel. Nu 15 weken zwanger.
Ik ken het van heel af en toe, dan stopt ie gewoon 1 slag. Maar het lijkt wel met de dag meer te worden. Voel het vooral in rust. En bijvoorbeeld gisteravond op de bank bijna elke minuut!
Is dit herkenbaar voor mensen?
HA zegt dat het geen kwaad kan iig (partner moest toevallig heen en heeft even gevraagd). Toch vind ik het wel vreemd en voelt het gewoon heftig...
lunamaya

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

25-02-2010 om 13:43

Bij twijfel bel je de verloskundige, maar het is een zwangerschapsklacht. Rond deze periode daalt je bloeddruk ook en rond de 20 weken is hij op het laagste punt van de zwangerschap (en dat kan echt laag zijn, ik heb rondgelopen met 80/50 ondanks bouillon, drop en zoethoutthee). Doordat je bloeddruk daalt, kan het soms zijn dat je hart een slag overslaat (of andersom) legde mijn verloskundige de vorige keer uit. Geef het wel even door bij je 16 weken controle, of eerder als je niet gerust bent.

Kadonaj

Kadonaj

26-02-2010 om 19:33

Volkomen normaal... helaas...

Lang leve zwanger zijn met alle rare klachten die erbij horen, hier drie keer veel last van kloppingen gehad...

lunamaya

lunamaya

01-03-2010 om 22:39 Topicstarter

Bedankt

voor jullie reacties. Ben nu wel echt gerust gesteld, al blijft het een onaangenaam gevoel. Vandaag vertelde vk me dat het als het goed is wel minder wordt doordat je hart zich aan de nieuwe situtatie aan weet te passen.
Hartje van kleintje klopte heerlijk snel en stabiel dus das ook weer een hele geruststelling.
Groetjes
lunamaya

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.