Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
m@

m@

08-05-2009 om 20:55

Het duurt zoooo lang tot drie maanden!

Ben nu 11 weken zwanger, maar naar mijn idee al een half jaar ofzo. Die weken duren zoooo lang. Ben moe, ben misselijk, krijg een buikje....maar niemand weet het nog (behalve mijn echtgenoot dan natuurlijk), ook de kids niet. Inmiddels een 9 weken echo achter de rug en een intake echo voor de vlokkentest. Beide metingen gaven aan dat de baby 5 dagen jonger moest zijn (anders was ik nu dus bijna 12 weken geweest). Op 18 mei dus pas een vlokkentest, na 10 al 14 dagen de uitslag en pas dan willen we het gaan vertellen. Zitten we eind mei en ben ik over de 14 weken zwanger...

We hebben al 4 kids, dus ik heb dit wel eerder meegemaakt. Maar het is nu allemaal zo langdradig...hebben meer mensen hier last van?

Ben overigens wel benieuwd naar de reacties van mensen als ze horen dat wij de 5e krijgen. Ben ook van plan die reacties op te schrijven. Leuk (of niet natuurlijk...) voor later voor de kleine...

M@

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jigglypuff

jigglypuff

13-05-2009 om 16:58

Heel herkenbaar

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

O ja, dat had ik ook toen ik zwanger was van onze derde.
Die tijd ging maar niet om en het leek wel of de klok veel trager liep dan anders.
En ik had toch echt mijn handen vol aan de kinderen, toch was er ook die focus op de zwangerschap en of alles goed mocht blijven gaan.
Ik was dan ook erg blij toen ik de 3 maanden voorbij was en de kinderen het wisten. Maar ja: toen wist ook gelijk de hele school het, tjonge onze kids waren zo blij een megafoon was er niets bij...
En nog altijd zijn ze doblij met hun zusje die alweer bijna 1 jaar wordt..
zucht.. nu vliegt de tijd weer veel te snel om.

Probeer maar lekker veel afleiding te zoeken de komende meidagen, dan gaat de tijd mischien toch ietsje snelle voorbij: succes!

mama 78

mama 78

16-05-2009 om 17:03

Leuk, de 5e!

~Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben van de 4e....ben er superblij mee.
Leuk dat jij zwanger bent vanje 5e, heerlijk, zoveel kids om je heen.Gaat het goed?

En ja, ik zie ook tegen die eerste 12 weken op, het duurt zolang voordat je het kunt vertellen (ik wil er eerst zeker van zijn dat het goed gaat). Spannend1
ik zoek ook maar een beetje afleiding. Aan de andere kant heb ik tijd nodig om weer te wennen.

Hoe reageert men op het feit dat het je 5e is? Tegenwoordig is dat heel veel...

m@

m@

17-05-2009 om 22:21

Morgen vlokkentest!

Mama78,

Gefeliciteerd met je 4e zwangerschap! Leuk hoor en huisje vol met kids.

Intussen weet nog steeds niemand dat ik zwanger ben, want morgen heb ik de vlokkentest. Ben nu 12 w+ 2d. En vanwege de komende feestdagen, is het resultaat pas ruim 2 weken later bekend. Ik moet nu al moeite doen om mijn buikje te maskeren. Dus hoe dat moet de komende 2 weken?

Als we het gaan vertellen, zal het wel inslaan als een bom. Niemand verwacht het meer. Vier vonden ze al veel en we hebben ook altijd gezegd dat het er vier zouden blijven...

Ben wel zenuwachtig voor morgen en ook voor de uitslag. Durf nu nog niet echt blij te zijn. Zou zo super zijn als er een positieve uitslag op de mat viel!

M@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.