Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Zwangerschap en bevallen Zwangerschap en bevallen

Zwangerschap en bevallen

Lees ook op
Maxime

Maxime

04-11-2008 om 20:42

In 3 weken 5,5 week groei bij echo

Is er iemand die dit herkend?
Vandaag had ik controle ben 31w1d zwanger en elke echo loopt redelijk in lijn met de datum. Maar vandaag gaf de echo opeens 33w6d aan.

herkent iemand dat?

Groeten,
Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

bij mij geeft de echo iedere keer iets anders aan. Bij mijn vorige zwangerschappen al en deze keer net zo leuk weer.
Bij de eerste echo was ik 8 weken. Geloof het gelijk, ik had zelf werkelijk geen idee. Bij de 2e echo (volgens mij dan met 13 weken) was het ineens 15 weken. Verloskundige hield wel gewoon het normale schema aan, dus ging uit van de eerste echo. Nu denkt ze weer dat ik toch verder ben omdat mijn baarmoeder vrij hoog zit en nog wat van die dingen.
Heb over 2 weken weer een echo, ben benieuwd. Voorlopig ga ik ook gewoon van de eerste uitgerekende datum uit en hou ik het er maar op dat het wel weer een flinke baby zal zijn.

Maxime

Maxime

04-11-2008 om 21:01

Gekke is dat alle vorige echos gelijk waren

Hai Esmee,

Ik ken dit dus niet (wel 3e zwangerschap) ik heb alle echo's hiervoor (dat waren er 8) allemaal dezelfde datum gehad 2-1-2008 a terme hielden ze 5-1-2008 aan. Maar nu dus opeens 17-12-2008.

Groeten,
Maxime.

Grote baby?

Kan het zijn dat je ook gewoon een groot kind bij je hebt? Weet natuurlijk niet hoe je vorige kinderen bij de geboorte waren.
Die van mij waren ergens tussen de 8,5 en 9,5 pond, en geen van 3en hebben de 40 weken volgemaakt. Daar ligt het bij mij dus meestal aan.

Maxime

Maxime

04-11-2008 om 21:59

Misschien wel

Hai Esmee,

Tja, misschien wel. Of zwangerschapssuiker, daar wordt ik ook op getest. Ik vraag me af een groot kind op het laatst de groeicurve veranderd of dat het 'normaal' gedurende de zwangerschap uitloopt.

Ik hoop dat het allemaal goed blijft verlopen, merk toch dat ik me wat zorgen maak.

Groetjes,
Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.